Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
NS laat droom van trouwe treinspotter uitkomen: 'Ik voel me beroemd vandaag'
11 juli 2025
René Repko vangt het vertrek van marketingdirecteur Jorieke de Vries bij Jumbo op
11 juli 2025
Ace gaat meer doen voor Kruidvat, MediaMarkt kiest Serviceplan en ander bureaunieuws
11 juli 2025
Symboliek of systeemverandering? DE&I-beleid valt of staat met keuzes aan de top
11 juli 2025
HBO Max introduceert Dynamic Ad Replacement bij live sportevents
11 juli 2025
Van de stekelige tulpen van Nike tot de dromen van ING: dit zijn alle EK-campagnes
11 juli 2025
Na wereldwijde ophef komt Cannes Lions met nieuwe regels voor inzenden
10 juli 2025
Na wereldwijde ophef introduceert Cannes Lions verscherpte regels voor inzenden
10 juli 2025
Joris van der Pol: 'Radicaal samenwerken is nodig om de audiomarkt verder te brengen'
10 juli 2025
Cannes Lions reageert op GUT-kwestie: 'Er komen nieuwe regels'
10 juli 2025
OMS sluit exclusieve overeenkomst voor advertenties SoundCloud en Sonos Radio
10 juli 2025
67 procent Nederlanders wil zichtbare en uitgesproken ceo’s, maar die spelen liever op zeker
10 juli 2025
Thought Leadership in the social age vereist nieuwe spelregels
10 juli 2025
Nieuw collectief Fems On Fire steekt merken aan stilte rond perimenopauze te doorbreken
10 juli 2025
De democratisering van creativiteit tijdens de Paris Fashion Week
10 juli 2025
Cindy Rose volgt Mark Read op als ceo WPP
10 juli 2025
Azerion verkoopt gamesportefeuille en gaat zich meer richten op online adverteren
10 juli 2025
Radio Veronica sponsor eredivisieclub Telstar
9 juli 2025
Luistercijfers juni: groei voor Radio Veronica, Radio 538 en Joe
9 juli 2025
Luistercijfers juni: groei voor Radio Veronica, Radio 538 en Joe
9 juli 2025
X-ceo Linda Yaccarino stapt na twee jaar op
9 juli 2025
Jorieke de Vries binnen twee jaar weg als CMO van Jumbo
9 juli 2025
Lidl moet concurrent 43 miljoen euro betalen na uitzenden honderden misleidende reclamespotjes
9 juli 2025
Roderick Cremers heft Fresh Bridge op, kondigt nieuw bureau Mad Mojo aan
9 juli 2025
Samenwerking tussen LevelUP en iion geeft adverteerders toegang tot meer dan 10.000 games
9 juli 2025
L’Or richt zich met stilistische campagne op een jong, stijlbewust publiek
9 juli 2025
WPP draait beroerd halfjaar en verlaagt verwachtingen voor heel 2025
9 juli 2025
Dit bedrijf helpt mkb’ers overstappen van third-party-data naar first-party-data: ‘Wat levert het op is een standaardvraag’
9 juli 2025
Theaterpubliek is minder voorspelbaar en veeleisender. Hoe trek je nu volle zalen?
9 juli 2025
V&D komt in Britse handen na overname door online modeplatform Secret Sales
9 juli 2025
Frederike den Ottelander vertrekt bij Buutvrij
8 juli 2025
Jumbo en Jan Smit gaan 'tranquilo' de zomer in: 'Dat is onze stylo'
8 juli 2025
Mediadirecteur Sandra Hilster van KRO-NCRV wordt ceo Banijay Benelux
8 juli 2025
Guido Kloek (Team5pm): 'Humor en open communicatie overstijgen grenzen’
8 juli 2025
Nicholas van Hilten ruilt Weber Shandwick in voor FGS Global
8 juli 2025
Gookie Sassen (Closed on Monday): 'Ik voelde me als Hans Klok tijdens de SAN-uitreiking'
8 juli 2025
Adnight maakt eerste 40 deelnemende bureaus bekend
8 juli 2025
Omnicom-bureau Dark Horses breidt uit naar Nederland
8 juli 2025
Nino Bavelaar (GumGum) stapt over naar Teads
7 juli 2025
'Er zit een weeffout in ons collectieve salarishuis'
7 juli 2025
Food Cabinet benoemt Wilmar Versprille tot creatief directeur
7 juli 2025
Ouderen wegzetten als een uitgebluste zak aardappelen is niet Sire-waardig
7 juli 2025
ASN Bank heeft 'zin in morgen' en meer campagnes
7 juli 2025
Zorginstantie Vereen gaat samen met ouderen los op Bankzitters: 'Wat iconisch'
7 juli 2025
78 procent van de Nederlanders steunt overheidsrichtlijn om kinderen pas vanaf hun 15de jaar toegang te geven tot sociale media
7 juli 2025
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google's AI Overviews
7 juli 2025
Abonnees van regionale dagbladen en NRC krijgen toegang tot elkaars content
7 juli 2025
Podcast voor de Week: Missing in the Amazon
7 juli 2025
Sire-campagne jaagt oudere vakgenoten in de gordijnen, Marc Oosterhout reageert
4 juli 2025
Ace wint pitch Kruidvat, gaat naast PR nu ook social media doen
4 juli 2025
Ceo Peter Lubbers weg bij Banijay Benelux
4 juli 2025
TikTok en Tomorrowland sluiten wereldwijde samenwerking
4 juli 2025
Kerrie Finch over Leeuw-ophef: 'De heksenjacht stelt me teleur'
4 juli 2025
Nostalgie- en narrator-trends op TikTok: creatief, creepy of cringe?
4 juli 2025
Nostalgie- en narrator-trends op TikTok: creatief of creepy?
4 juli 2025
Op marketingreis met Peter Roolvink (Jägermeister): ‘Merken, die echt opvallen, durven naar buiten te gaan’
4 juli 2025
62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
4 juli 2025
Trending deze week: TikTok lanceert Brand Consideration Ads
3 juli 2025
Mark Ritson in Cannes: creativiteit is geen risico, maar een bewezen groeimotor
3 juli 2025
Communicatiebureau Van Luyken schaart zich bij bureaus die als groep werken
3 juli 2025
MediaMarkt kiest Serviceplan Amsterdam en Brussel voor creatie na pitch
3 juli 2025
Van roekeloze outsiders naar internationale gamechangers: het verhaal van 100%
3 juli 2025
Van roekeloze outsiders naar internationale gamechangers: het verhaal van 100%
3 juli 2025
Candid moet XXS-oprichter Piet Hein Smit 3,5 ton betalen na oordeel rechtbank
2 juli 2025
Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
2 juli 2025
Nils Adriaans gaat de markt op met 'Tussen de Linies'
2 juli 2025
De Renault 5 E-tech: geen revolutie, wel een hele leuke evolutie
2 juli 2025
Nieuwe beweging Veggies First wil ons motiveren om meer groente te eten
2 juli 2025
'Het voelt als stilstand': Reframe luidt noodklok over diversiteit en inclusie in marketingsector
2 juli 2025
Michael Blankert benoemd tot marketing-director Europe bij Just Eat Takeaway.com
2 juli 2025
Het vak over magere Nederlandse score in Cannes: 'We hebben lef, daar ligt het niet aan'
2 juli 2025
'1 op de 10 Europese consumenten vindt AI meest betrouwbare bron voor aankoopadvies'
2 juli 2025
Oud-medewerker reageert op GUT-zaak, The Valley 'in gesprek' met Hertog Jan
1 juli 2025
Zo maak je je merk zichtbaar op TikTok
1 juli 2025
Kink verliest zaak over toekenning van de FM-frequenties
1 juli 2025
Postproductiebedrijven vallen om: na Glassworks is nu ook Wave Studios failliet
1 juli 2025
Yazen kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau
1 juli 2025
GoSpooky bouwt nieuw social commerce-team onder leiding van Scott Yi Zhang
1 juli 2025
Dorkas Koenen: ‘Een wielrentricot vertelt marketinggeschiedenis’
1 juli 2025
TikTok breidt prijzenfeest uit naar hele Benelux, cases inzenden nu mogelijk
1 juli 2025
Zzp'ers in de media- en communicatiebranche lopen voorop met AI-gebruik
1 juli 2025
Sire-campagne richt zich met zwarte humor op senioren: ‘Je bent nooit te oud om te leven’
1 juli 2025
Sire-campagne richt zich met zwarte humor op senioren: ‘Je bent nooit te oud om te leven’
1 juli 2025
Inzenden voor Mercurs is geopend
1 juli 2025
dotdotdash Europe opent in Amsterdam: ‘Strategie, technologie en design moeten integraal samenwerken'
1 juli 2025
Cannes Lions trekt Grand Prix terug vanwege AI-manipulatie
30 juni 2025
Artis en Dept sluiten strategisch partnerschap voor 'online natuurbeleving'
30 juni 2025
Nieuwe commercieel directeur bij Tonny Media
30 juni 2025
VodafoneZiggo lijkt weer voor de aanval te kiezen en de start stemt hoopvol
30 juni 2025
Raymond van Kasterop nieuwe voorzitter Outreach
30 juni 2025
BBC NL ziet nog ruimte voor groei: 'Er is veel interesse in Britse content'
30 juni 2025
Techreus TCL gaat in Nederland verder met Vertigo 6 om zijn merkbekendheid te vergroten
30 juni 2025
GUT Amsterdam geeft summier statement na ophef rond gewonnen Leeuw
27 juni 2025
Sportjournalist Marcel Maijer stapt na 28 jaar RTL over naar Nederlandse Loterij
27 juni 2025
Waarom PR in het AI-tijdperk belangrijker wordt dan ooit
27 juni 2025
BVA over fusie RTL en DPG: krachtige lokale speler, zorg om machtsconcentratie
27 juni 2025
Deze 'strenge' voorwaarden stelt ACM aan overname RTL door DPG Media
27 juni 2025
ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
27 juni 2025
Nieuwe Fairphone moet meer mensen aanspreken, niet alleen de groep die duurzaamheid op één heeft staan
27 juni 2025
RTL Group wil Sky Deutschland kopen en daarmee sportrechten
27 juni 2025
RTL Group wil Sky Deutschland en daarmee sportrechten kopen
27 juni 2025
F1: The Movie is een masterclass in 360° co-branding
27 juni 2025
Dit zijn de 4 winnaars van de DDMA Email Marketing Automation Summit
27 juni 2025
AllSafe kiest voor sportmarketing met partnership Ajax
27 juni 2025
Joe wordt official music partner en mouwsponsor van Feyenoord
27 juni 2025
Forse kritiek op Cannes-winnaar GUT Amsterdam vanwege Hertog Jan-case
26 juni 2025
Adform komt met visuele planner voor Digital-Out-of-Home
26 juni 2025
Claim Consumentenbond tegen Booking.com komt elf jaar te laat
26 juni 2025
Lisa Paulet Vos zendermanager Veronica
26 juni 2025
DPG Media biedt adverteerders AI-tools in selfservice-platform Ad Manager
26 juni 2025
Hoe leeftijdsdiscriminatie in reclame de markt beperkt
26 juni 2025
Hoe Future CMO Emily van Waardenburg Praxis nieuw leven inblaast
26 juni 2025
Bewoners van de Amsterdamseweg krijgen het zuur van Kesbeke
26 juni 2025
Holie’s lanceert Sugar-Score en trapt online campagne af tegen verborgen suikers
26 juni 2025
Consumentenbond begint grote claimzaak tegen Booking.com om te hoge hotelprijzen
26 juni 2025
Hema helpt koninklijke familie de schade te beperken na 'logeerpartij' Trump
25 juni 2025
CMO Trix van der Vleuten (The Social Hub): ‘Mensen snakken naar authenticiteit’
25 juni 2025
Molecule start contentcreatie en community management voor Kwantum
25 juni 2025
Adpaq sluit strategisch mediapartnership met One Media Sales
25 juni 2025
Viaplay sluit zich aan bij Screenforce
25 juni 2025
Podcast voor de Week: de kunst van het verdwijnen
25 juni 2025
Topfunnel kanalen steeds populairder onder online adverteerders, stelt Billy Grace
25 juni 2025
Dick en Daan van der Lecq: van de zoon van, naar de vader van
25 juni 2025
Managing director Linda Franse vertrekt na 5 jaar bij Fama Volat Amsterdam
25 juni 2025
Europese betaaldienst Wero kiest Hibou voor pr in Nederland
25 juni 2025
Transavia kiest voor DDB Amsterdam na uitgebreide pitch
24 juni 2025
AI wordt slimmer dus wij moeten weirder worden
24 juni 2025
'In een wereld vol standaard-AI-content moeten merken opnieuw leren zich te onderscheiden'
24 juni 2025
'In een wereld vol standaard-AI-content moeten merken opnieuw leren zich te onderscheiden'
24 juni 2025
Waarom Eleven55, No Fairytales en Amorv de beste nieuwe namen zijn van Nederland
24 juni 2025
Gewijzigd radiolandschap in de ochtendspits levert geen aardverschuiving op
24 juni 2025
Intel gaat eigen marketeers ontslaan en marketing grotendeels uitbesteden aan Accenture en AI
24 juni 2025
Uitgelaten Mark Rutte schalt bij inspectie Navo-top door de zaal: 'Jazeker, de Hypotheker'
24 juni 2025
Coolblue Energie en Samsung laten klanten 's middags gratis wassen om het stroomnet te ontlasten
24 juni 2025
Talpa Media: Creaties met AI even effectief als traditioneel tv-billboard
24 juni 2025
Nieuwe campagne BrandMR (Brandmeester) wil juridische twijfels wegnemen met waargebeurde klantverhalen
24 juni 2025
Valentijn van den Heuvel (25) creatief leider van vernieuwd WeFilm
24 juni 2025
Podcastserie MMA en Bakkie Media met smaakmakers uit de magazinebranche
23 juni 2025
Maar weinig merken communiceren echt vanuit hun merkwaarden, signaleert MindSync na het analyseren van 2 miljard reclames
23 juni 2025
Navo-top 2025 zet out-of-home op scherp
23 juni 2025
Marloes Dobbe stapt over van Crisp naar Vandebron
23 juni 2025
IPG Mediabrands: Nederlandse advertentiemarkt groeit gematigd door in 2025
23 juni 2025
Snap werkt aan de bril van de toekomst – maar is er nog niet
23 juni 2025
Strategy director Sanne Houterman naar Cheil Benelux
23 juni 2025
Engie kiest voor braaf, terwijl de markt schreeuwt om bravoure
23 juni 2025
VodafoneZiggo kiest Indie na uitgebreide pitch en lanceert campagne 'Oh Yeah'
23 juni 2025
Nieuwe campagne Specsavers behoudt de humor, maar met een nieuwe lading
23 juni 2025
Dimi Albers (Dept): ‘AI verandert marketingteams fundamenteel'
22 juni 2025
Adformatie mediapartner van internationaal initiatief ‘Marketing2030’
20 juni 2025
Het wordt loeiheet op het Festival op de Ring, maar gelukkig is er het Amsterdams Raketje
20 juni 2025
64 Procent van de Nederlanders Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
20 juni 2025
Heineken kiest PR-bureau Hagens voor internationale corporate communicatie
20 juni 2025
Kiki Knoops en Yascha Puts van DDB Amsterdam bekroond bij Young Lions
20 juni 2025
ParkinsonFonds laat in campagne zien dat ziekte veel meer is dan trillen
20 juni 2025
Drie keer lachen met ... Kakhiel
20 juni 2025
Jouke Vuurmans (Monks/ADCN): 'Ik zie altijd snel de potentie in dingen'
20 juni 2025
Hertog Jan en GUT Amsterdam winnen gouden Leeuw
20 juni 2025
Darre van Dijk en Stijn Mentrop over 'hun' zilveren Leeuw: 'Als je in Cannes bent, wil je winnen'
19 juni 2025
Darre van Dijk en Stijn Mentrop over 'hun' zilveren Leeuw: 'Als je in Cannes bent, wil je winnen'
19 juni 2025
Talpa Network neemt belang in boekingsplatform ShowBird
19 juni 2025
Cannes dag 4: KPN's 'Stukje van mij' wint bronzen Leeuw
19 juni 2025
Trending deze week: Meta trakteert de marketeers
19 juni 2025
Rosé met de bobo’s in Cannes
19 juni 2025
Een discussie op voeten: ‘Die luu moeten er ook zijn’
19 juni 2025
Een Mooij gesprek met... Inge Wallage: ‘Ik ben natuurlijk totaal fucked up’
19 juni 2025
All Response Media verzorgt landelijke media-inzet campagne Proefdiervrij:
19 juni 2025
De 5 OOH-gymlessen van Cannes: ‘Lef is more’
19 juni 2025
Van deze 'schijtgrappige' samenwerking tussen Autodrop en A-dam Underwear raken we de weg een beetje kwijt
19 juni 2025
Knab verrast zelfstandig ondernemers thuis: ‘Knab gedaan!’
19 juni 2025
Commissariaat: Geen bezwaren tegen komst NPO Blend
19 juni 2025
Hibou introduceert nieuw innovatielabel en stopt met de merknaam Contenture
19 juni 2025
Bureau HBS zegt dat het live activaties kan meten en digitaal kan opvolgen, zonder privacy van passanten te schaden
18 juni 2025
Cannes dag 3: TBWA\Neboko en LePub Amsterdam winnen zilveren en bronzen Leeuw
18 juni 2025
Dit zijn de 14 beste nieuwe namen van merken en bedrijven
18 juni 2025
Kika Douglas (LePub Amsterdam): 'Het grote feest bewaren we voor het eind van Cannes'
18 juni 2025
Engie speelt in nieuwe merkcampagne in op meer gevoel en menselijkheid
18 juni 2025
Google’s plannen houden adverteerders bezig
18 juni 2025
Merken verliezen Gen Z-volgers op sociale media door deze 4 fouten te maken, stelt een onderzoek
18 juni 2025
Cannes dag 2: Nederland wint 3,5 Leeuw
17 juni 2025
Nivea neemt via retail media de Basic-Fit-sportscholen in Nederland en België over
17 juni 2025
Laten we saamhorigheid gaan marketen met z'n allen
17 juni 2025
Bakkerij Klaas Hartog verovert harten met bijzondere oproep van vrijgezelle bakker
17 juni 2025
AI-adviesbureau Ainigma breidt uit drie zwaargewichten
17 juni 2025
De bureauwereld staat in brand, maar we blijven met benzine blussen
17 juni 2025
Richard Otto vertrekt na 5 jaar bij AI-mediabedrijf XS2Content
17 juni 2025
Marleen Basart (BitesWeLove): 'Wij willen echt iets toevoegen aan het schap'
17 juni 2025
‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
17 juni 2025
Retail Ads van ShowHeroes sturen kijkers naar dichtstbijzijnde winkel
17 juni 2025
Nieuwe journalistiek platform Spil wil nieuwsarmoede onder jongeren tegengaan
17 juni 2025
Cannes dag 1: LePub Amsterdam wint vijf Leeuwen
16 juni 2025
Cannes dag 1: LePub Amsterdam wint zilveren Leeuw
16 juni 2025
Goed positiespel is de sleutel tot succes in verzadigde markten
16 juni 2025
Zeeman zet clubteams in hun ondergoed in nieuwe campagne
16 juni 2025
Defensie wil met campagne vrouwen aan het denken zetten: 'Zou dit iets voor mij zijn?'
16 juni 2025
Creatief bureau Natwerk kiest Dawn als reclamebureau
16 juni 2025
The Family en Open Now samen verder als één bureau
16 juni 2025
Stijn Mentrop (McDonald’s) wint titel CMO of the Year 2025
15 juni 2025
Hans Middelhoek en Willem van Harrewijen strijden met nieuw bureau tegen oppervlakkigheid
13 juni 2025
Waarom stilte geen optie meer is in de reclamewereld
13 juni 2025
Waarom stilte geen optie meer is in de reclamewereld
13 juni 2025
Arjan Pomper ceo van Belgische bureaugroep 62Miles
13 juni 2025
Dit zijn de winnaars van de YouTube Works Awards 2025
13 juni 2025
Lidl met 'Drop de biet' op Pinkpop en Best Kept Secret
12 juni 2025
Michiel Marsman vertrekt na 16 jaar bij Sizzer
12 juni 2025
DPG Media biedt ‘attention score’ digitale advertenties: 'Aanvulling op het bereiksmodel'
12 juni 2025
Het is tijd voor de Chief Entertainment Officer
12 juni 2025
Rijksoverheid publiceert marktconsultatie mediabureaudiensten
12 juni 2025