Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Airbnb komt met PR-offensief tegen plannen van gemeente Amsterdam
15 april 2025
BBC First wordt BBC NL
15 april 2025
Een Mooij gesprek met... Omar Kbiri
15 april 2025
Nieuw bureau RE The Agency richt zich op merken in de nieuwe economie
15 april 2025
Rocco Mooij: 'Afhaken uit zelfverdediging'
15 april 2025
Recordresultaat voor Adform in 2024 met groei van 16 procent
15 april 2025
Vier nieuwe aandeelhouders voor Natwerk
15 april 2025
Websites moeten in juni toegankelijk zijn voor mensen met beperking, maar bewegen juist de verkeerde kant op
15 april 2025
We Are Era neemt influencer-bureau New Kith over
15 april 2025
Google gaat nieuwsbedrijven nu ook betalen voor snippets
14 april 2025
NS Go-platform heeft nu ook de Swapfiets in zijn assortiment
14 april 2025
Kamermeerderheid wil dat NTR en NOS samengaan
14 april 2025
Nieuwe Smyle-campagne slaat stap over
14 april 2025
Nieuwe Smyle-campagne slaat belangrijke stap over
14 april 2025
Marktplaats speelt in op inflatie en opruimdrift met nieuwe campagne ‘Verkoop wat je hebt, krijg wat je wil’
14 april 2025
Bestedingen aan audioreclame stijgen door in eerste kwartaal
14 april 2025
Bestedingen aan audioreclame stijgen in eerste kwartaal door naar 51 miljoen euro
14 april 2025
Progress Communications breidt uit met PR-consultants Karlijn Stoelinga en Fay Hemelrijk
14 april 2025
Prada en Versace, tegenpolen trekken elkaar aan
14 april 2025
Podcast voor de Week: Het Fortuin Carlier
14 april 2025
Directeur ASN Bank Arie Koornneef gaat KRO-NCRV leiden
12 april 2025
Booking.com sterkste merk van Nederland
11 april 2025
Esprix Awards bekroont 26 cases: 'Een jaloersmakend jaar'
11 april 2025
Esprix Awards bekroont 26 cases: 'Een jaloersmakend jaar'
11 april 2025
AI transformeert marktonderzoek: sneller en slimmer
11 april 2025
De wereld is groter dan de VS
11 april 2025
PR-bureau leidde beschadigingscampagne tegen baanbrekend klimaat-voedingsrapport
11 april 2025
Maak Nederlandse media great again!
11 april 2025
Het multitalent van Jhelisa Panfred: ‘Ik dompel me onder in de doelgroepen’
11 april 2025
Wasmachine slaat op hol in nieuwe BridgeFund-campagne
11 april 2025
Wereld Natuur Fonds deelt belangrijke boodschap na spotten van talloze ChatGPT-afbeeldingen
11 april 2025
Mariëtte Hamer: ‘Het gesprek over seksueel grensoverschrijdend gedrag moet blijven doorgaan’
11 april 2025
Charlotte Koeleman (Somention): 'In het stilvallen schuilt vaak de grootste kracht'
11 april 2025
Cees Hannema vertrekt bij Omoda: ‘Ik ben goed in bouwen en niet in beheren’
10 april 2025
Aldi schakelt For You Agency in voor influencermarketing
10 april 2025
Nederlandse communicatieleiders zijn honkvast, zitten gemiddeld 4,5 jaar op hun stoel
10 april 2025
Gall & Gall kiest voor Natwerk
10 april 2025
Bojan Stigter ceo Mindshare, Atva van Zanten krijgt andere rol binnen GroupM
10 april 2025
We hebben aandacht in de uitverkoop gezet. Tijd om het terug te verdienen
10 april 2025
Reisbranche vecht verbod fossiele reclame Den Haag aan, Reclame Fossielvrij 'vol vertrouwen'
10 april 2025
Calamity Jane zet zichzelf in de uitverkoop: 'Iedereen mag bieden'
10 april 2025
Amazon Prime Video slaat handen opnieuw ineen met De Bankzitters
10 april 2025
Nederlandse supermarkten schrijven dat consument hier helemaal niet duurder uit is
9 april 2025
Wie volgt Koen Coopmans op als Adformatie Future CMO?
9 april 2025
Aldi zoekt naar paaseieren en meer campagnes
9 april 2025
Aldi's zoektocht naar paaseieren en meer campagnes
9 april 2025
Joe, 100%NL, Radio Veronica en Slam! grootste stijgers in maart
9 april 2025
Check je kiwi’s: Zespri en Stichting Zaadbalkanker lanceren campagne met ballen
9 april 2025
MediaMarkt schrijft pitch uit, VML doet mee
9 april 2025
Sonicbrand ziet muziek in Nederlandse markt en opent Amsterdams kantoor
9 april 2025
Peggy Spaapen, marketingbaas Centraal Beheer, vertrekt na 11 jaar
8 april 2025
Houd koers, niets is zo funest voor een merk als kortetermijndenken
8 april 2025
GroenLinks-PvdA en VVD willen NTR en NOS laten samengaan
8 april 2025
‘Consumenten stemmen met hun portemonnee – merken moeten weten waar ze voor staan’
8 april 2025
AvroTros en Powned gaan samen in een omroephuis
8 april 2025
Bas Dijkstra (Lazy Vegan): 'Samenwerken moet vooral leuk zijn'
8 april 2025
Minder ruis, meer leven: Nederlandse stresstracker NoWatch gaat internationaal met campagne die het leven weer relaxed moet maken
8 april 2025
Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI?
8 april 2025
Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen'
8 april 2025
Relletje rondom ‘schaamteloze’ AI-kopie van KFC-commercial, maar originele makers tonen begrip
7 april 2025
Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag
7 april 2025
Reputatiegroep breidt onderzoekspraktijk uit met aantrekken Laura Hafkamp
7 april 2025
Cortina wil met nieuwe merkpositionering de eindeloze grijze brei eigenzinnig doorbreken
7 april 2025
Is 'tijd' genoeg om de vermogende Van Lanschot Kempen-klant te overtuigen?
7 april 2025
Nieuwe ceo Theun Eijkemans van Abovo Maxlead: 'Ik heb een heel duidelijk ondernemend profiel'
7 april 2025
Audify Hub is nieuw platform voor aanleveren radiocommercials
7 april 2025
Save the Children kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau
7 april 2025
Podcast voor de Week: Bingomaffia
7 april 2025
GroupM en HYPR: huis-aan-huiskranten betrouwbaar en informatief
6 april 2025
SAN Accent maakt shortlist New kids on the Block bekend
4 april 2025
29 procent van de Nederlanders baalt van reclames op zijn smart-tv
4 april 2025
Nicole Rosanella nieuwe directeur corporate marketing bij Samsung Benelux
4 april 2025
KPN-campagne ‘Stukje van mij’ wint een platina Sabre Award
4 april 2025
Van Lanschot Kempen geeft klant 'de tijd' en meer campagnes
4 april 2025
De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing
4 april 2025
Mediagebruik onder kinderen van 0 tot en met 6 jaar daalt
4 april 2025
Jildou van der Bijl verlaat Studio The Editors
3 april 2025
Jildou van der Bijl verlaat Studio The Editors, wordt hoofdredacteur Parool
3 april 2025
Plan minister voor publieke omroep: vijf omroephuizen, ledengrens verdwijnt
3 april 2025
Het imago van ambtenaren kleurt ons oordeel over prestaties overheid
3 april 2025
Oranje Fonds kiest We Agency als nieuw creatief bureau
3 april 2025
Ivar Allema gaat Code d'Azur leiden
3 april 2025
Klaartje Kuypers commercial director UM Nederland
3 april 2025
Matthijs Brouwer nieuwe chief financial officer GroupM
3 april 2025
Greenwashing levert dochteronderneming Deutsche Bank 25 miljoen euro boete op
3 april 2025
RAW trekt opnieuw naar Cannes: wil gesloten sector openbreken voor jong talent
3 april 2025
‘Amazon brengt bod uit op TikTok’
3 april 2025
Edwin van der Sar wordt ambassadeur van Tickets for Good
3 april 2025
Europese marketingtour moet Tenways succes opleveren in woelige e-bikemarkt
2 april 2025
Merijn de Rooy growth director IPG Mediabrands Nederland
2 april 2025
Het belang van creativiteit in een groeiende wereld van middelmatigheid
2 april 2025
Meer bereiken met minder schermtijd: hoe de KNVB met interactieve luisterlessen jonge aanwas een zetje in de goede richting geeft
2 april 2025
Clear Channel Nederland wint RET-zaak ook in hoger beroep
2 april 2025
Programma gestart dat 200 miljoen euro gaat investeren in immersive experience-industrie
2 april 2025
PR-bureau Mediatic biedt werknemers steun bij zorgtaken thuis als extra arbeidsvoorwaarde
2 april 2025
Mette Ouborg verruilt Food Cabinet voor Vijf890
1 april 2025
Embassy of Dutch Creativity stopt na 9 jaar
1 april 2025
Embassy of Dutch Creativity dit jaar afwezig in Cannes
1 april 2025
Bauer Media Group neemt Clear Channel Europe definitief over
1 april 2025
37 geniale 1-april grappen van merken die je 'volledig' op het verkeerde been zetten
1 april 2025
Food Cabinet voert Europese campagne voor bessen en bramen
1 april 2025
Omzet abonnementen streamingdiensten boven de 1 miljard
1 april 2025
Mediahuis Nederland breidt B2B-managementteam uit
1 april 2025
KNGF laat hondenhelden shinen, maar blijft de boodschap overeind?
1 april 2025
KNGF laat hondenhelden shinen, maar blijft de boodschap overeind?
1 april 2025
Nieuw product. Gelukt? Milka Alpenmelk Crème 100g.
1 april 2025
Contentbureau C2B wint 'employer branding'-pitch Plus
1 april 2025
Plus kiest C2B als 'employer branding'-bureau na pitch
1 april 2025
Nadat we het Iban-nummer van de aap vroegen liet het stockfotobureau de claim varen
1 april 2025
Paginagrote advertentie voor lintjes-vrijwilligers nadat Faber weigert te tekenen
1 april 2025
Nederlandse consument omarmt massaal de AI-agent: loopt in Europa voorop met AI-shopping
1 april 2025
Talpa Network laat radiomerk Radio Noordzee terugkeren
1 april 2025
Maak kennis met het Boomerang FT. Culture team
31 maart 2025
Maak kennis met het Boomerang FT. Culture team
31 maart 2025
Boomerang FT. Culture - Van meme naar merk: wanneer haak je in of haak je af?
31 maart 2025
Boomerang FT. Culture - Van meme naar merk: wanneer haak je in of haak je af?
31 maart 2025
Boomerang FT. Culture - Van meme naar merk: wanneer haak je in of haak je af?
31 maart 2025
Dinesh Sonak, David Snellenberg en Mervyn ten Dam starten Creative Gym
31 maart 2025
‘Awards winnen is een keuze’
31 maart 2025
Kärcher en Gerard Joling met campagne rond RTL-programma's en Videoland
31 maart 2025
Natascha Derogee wordt mede-eigenaar van HvdM Public Relations
31 maart 2025
Jesse Mons en Niels Filmer vertrekken bij Robot Kittens
31 maart 2025
RTL brengt The Voice of Holland vanaf januari terug op tv
31 maart 2025
Podcast voor de Week: Sea of Lies
31 maart 2025
Nederlandse app laat je de gespreksinhoud van podcasts doorzoeken
31 maart 2025
Heineken kiest WPP voor global shoppermarketing en commerce
31 maart 2025
Saint, AI-start-up voor creatieve sector, stelt Stephanie Robles aan als ceo
31 maart 2025
Trending deze week: TikToks Explore-pagina, kleine tweak of grote shift?
29 maart 2025
Trending deze week: TikToks Explore-pagina, kleine tweak of grote shift?
29 maart 2025
7 op de 10 Nederlanders tegen boete betalen als pakketbezorger voor een dichte deur staat
28 maart 2025
Kabinet en Kamer willen reclame online gokken zo goed als volledig verbieden
28 maart 2025
Waarom ouderschapsmarketing het gesprek is van de 100ste Bakkie Media-podcast
28 maart 2025
Dit zijn de 39 nominaties voor de Amma Awards 2025
28 maart 2025
Jet Wesseling (Munt Hypotheken): 'Ben ik de eerste in deze rubriek die geïnspireerd is door een konijn?'
28 maart 2025
Nieuwe campagne Defensie draait om bewustzijn en werving: ‘De urgentie is groter dan ooit’
28 maart 2025
Google, DPG Media en Mediahuis gaan dagelijks gratis artikelen bieden
27 maart 2025
Niet-landelijke commerciële radiozenders naar de rechter om veiling uit te stellen
27 maart 2025
KPN voert als eerste grote bedrijf onbeperkt verlof in. Werkt dat?
27 maart 2025
Onbeperkt verlof: vrijheid of valkuil?
27 maart 2025
Maarten van Maaren vertrekt bij Schiphol Media
27 maart 2025
Simon Lévelt kiest voor N=5
27 maart 2025
Deze adverteerders en bureaus zijn in de race voor de SAN ABC Accenten 2024
27 maart 2025
Deze inzichten komen naar voren uit een onderzoek onder e-commercebedrijven
26 maart 2025
Incubeta vernieuwt Noord-Europees managementteam
26 maart 2025
SAN Jaarboek 2024: 117 nominaties met brede spreiding en enkele opvallende uitschieters
26 maart 2025
SAN Accenten: 117 nominaties met brede spreiding en enkele opvallende uitschieters
26 maart 2025
Top 5 lessen in digitale toegankelijkheid van succesvolle webwinkels
26 maart 2025
Selmore en KNGF Geleidehonden eren ‘hondenhelden’ in retro superheldenstijl
26 maart 2025
Waarom jouw merk faalt op TikTok (en hoe je wél succesvol wordt)
26 maart 2025
Alexander Kousbroek wordt cfo bij Talpa Network
26 maart 2025
Abovo Maxlead had meeste new business in 2024, internationaal Omnicom en Publicis
26 maart 2025
WPP, Omnicom, Publicis en IPG in de race voor wereldwijde account Mars
26 maart 2025
Dekamarkt en Plus stoppen met claims op laagste prijzen na oproep Consumentenbond, Lidl gaat ermee door
25 maart 2025
Dekamarkt en Plus stoppen met claims op laagste prijzen na oproep Consumentenbond, Lidl gaat ermee door
25 maart 2025
Category Entry Points: de laatste twee strategische valkuilen ontrafeld
25 maart 2025
Verzorgingsmerk Naïf noemt zich met trots naïef in nieuwe merkcampagne
25 maart 2025
Barbara Schneemann adjunct-hoofdredacteur AD
25 maart 2025
Eva Koffeman en Willemijn Besteman naar Dept
25 maart 2025
Doritos opent Mixed Reality portal naar Minecraft-wereld op Museumplein
25 maart 2025
Bereikt Venco met specifieke humor brede (drop)doelgroep?
24 maart 2025
Eigenzinnige campagne van Venco verdient een dikke pluim
24 maart 2025
Mentos blaast je weg met een ‘real life’ wapen van exploderende cola
24 maart 2025
José Rozenbroek vanaf mei hoofdredacteur Margriet
24 maart 2025
Voorstel wijziging Mediawet: verlaging rijksbijdrage, meer ruimte reclame-inkomsten NPO
24 maart 2025
Als alternatief voor de boodschappenauto: Gazelle lanceert longtail e-bike voor jonge gezinnen
24 maart 2025
Reclameverbod miskent noodzakelijke transitiefase en belemmert daarmee duurzame innovatie
24 maart 2025
Verbied reclame niet, maar zet die in voor vooruitgang
24 maart 2025
Roorda kiest voor humor om jongeren NL-Alert serieus te laten nemen
24 maart 2025
Omroepmedewerkers starten actie om bezuinigingen terug te draaien
24 maart 2025
Onderzoek: Jongeren zelf begrijpen ook niet dat ze ongezonde frisdrank overal kunnen kopen
24 maart 2025
Podcast voor de Week: Scam Inc
24 maart 2025
Trending: de toekomst van Tiktok is een cliffhanger
21 maart 2025
Roofvogelboerderij geeft kijkje achter de schermen en krijgt veel pluimen
21 maart 2025
Niels Visser partner bij Pink Rabbit en meer loopbaannieuws
21 maart 2025
Privacybeleid dreigt digitale economie te verstikken
21 maart 2025
Hema en Kika grote winnaars bij Gouden Loeki
20 maart 2025
RTL nog altijd optimistisch over deal met DPG Media
20 maart 2025
Wolfstreet wint pitch Bux en lanceert eerste campagne
20 maart 2025
Kinderlijke vreugde in nieuwe campagne Raak
20 maart 2025
Kinderlijke vreugde in nieuwe merkcampagne Raak
20 maart 2025
Artsen slaan Alarm maakt optimaal gebruik van de witte jas
20 maart 2025
Odido lanceert nieuwe campagne rond modern gezin met een vloggende dochter
20 maart 2025
Ceo Marit van Egmond vertrekt bij Albert Heijn
20 maart 2025
VodafoneZiggo schrijft bureaupitch uit
20 maart 2025
Ad Alliance en GroupM creëren eerste AI-billboard met bewegend persoon
20 maart 2025
NPO kiest Team5pm als strategische adviseur voor ‘belangrijkste platform’ YouTube
20 maart 2025
Reclamebureau BSUR failliet verklaard
19 maart 2025
Screenforce introduceert SpotDeli voor centrale intake tv-commercials
19 maart 2025
Talkshows RTL4 worden in september RTL Tonight
19 maart 2025
Unilever en influencers, hete soep of lauwe strategie?
19 maart 2025
Geen verbod vlees- en vliegreclame bushokjes Noord-Holland
19 maart 2025
Edward Knol managing director van Initiative Nederland
19 maart 2025
New Dutch Wave organiseert tour naar SXSW London
18 maart 2025
Filmregisseur Ilia ten Böhmer start bureau Nami: 'Reclame hoeft niet alleen maar commercieel te zijn'
18 maart 2025
Trustoo kiest Team Lewis als pr-bureau, wil naamsbekendheid vergroten
18 maart 2025
Kruidvat stoot Bol na 10 jaar van de troon als sterkste retailmerk van Nederland
18 maart 2025
Hanneke van Aert (chief people & culture) over de bedrijfscultuur van Tony's Chocolonely
18 maart 2025
Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek
18 maart 2025
Wefilm breidt uit met nieuw label We Agency
18 maart 2025
De lessen uit Austin: 'Het zou zomaar een democratisering van reclame kunnen betekenen'
17 maart 2025
De lessen uit Austin: 'Het zou zomaar een democratisering van reclame kunnen betekenen'
17 maart 2025
Ralph Rijks verruilt HelloFresh voor Just Eat Takeaway als Global CMO
17 maart 2025
Ivar Nijhuis wordt hoogste baas van RVD, hernieuwde samenwerking met Dick Schoof
17 maart 2025
Auto's bouwen kunnen die Chinezen wel: maar kunnen ze ook merkbouwen?
17 maart 2025
De inzet van Hans Anders' oude pay-off is toch een stap vooruit
17 maart 2025
MarTech maakt marketing weer menselijk
17 maart 2025
Podcast voor de Week: Spionnen op de Noordzee
17 maart 2025
Jubileumfilm Mercurs ‘Human First, Human Last’ wint Gouden Reiger
17 maart 2025