Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Adformatie en Echopod lanceren AI-nieuwspodcast Adformatie Daily
7 november 2024
Rutger Anema CMO bij Oot Granola
9 oktober 2024
Zo val je op tijdens het drukke Black Friday-seizoen
9 oktober 2024
Fiet fieuw! ‘Fluitschaal’ Albert Heijn moedigt aan een appeltje te pakken
9 oktober 2024
Het bureaumodel is niet dood
9 oktober 2024
N=5 lanceert designtak: 'Beeld wordt steeds belangrijker'
9 oktober 2024
Radio 538 kruipt dichterbij Qmusic in september en is marktleider in de ochtend
9 oktober 2024
Meta geeft adverteerders meer AI-tools voor videocreatie
9 oktober 2024
Lotte van den Broek wordt creative director bij Kumpany
9 oktober 2024
WPP sluit samenwerking met Roblox om het gamingplatform beter onder de knie te krijgen
9 oktober 2024
Magnum kiest na pitch voor For You Agency
9 oktober 2024
Dirk van den Bosch country director Nederland bij iO
9 oktober 2024
100% pakt door: ook Robin de Puy aan boord
9 oktober 2024
Langer blijven kijken in het Mauritshuis en meer campagnes
8 oktober 2024
Joost Verhoeven: 'Het merkdenken is steeds meer uit onderzoek verdwenen'
8 oktober 2024
Gen-Z vereist andere AMC & Recruitment aanpak
8 oktober 2024
DPG Media brengt zijn Nederlandse, Belgische en Deense programmatic aanbod samen
8 oktober 2024
Asics vraagt kantoormedewerkers op speciale dag om meer te bewegen
8 oktober 2024
Frank (MD, team5pm): “Social bureaus maken betere reclamespots”
8 oktober 2024
Kinderen herkennen reclame van influencers niet goed, merken toezichthouders
8 oktober 2024
ShowHeroes Group neemt platform voor AI-gestuurde video Vidds over
8 oktober 2024
Klantdata doorverkopen voor direct marketing mag soms, zegt de Europese rechter
7 oktober 2024
Morgenfrisk gaat samenwerking aan met recruitmentbureau Fresh People
7 oktober 2024
Veilig Thuis kiest Mensch
7 oktober 2024
RTL Nederland kiest voor Dentsu
7 oktober 2024
Een rappende Frans Bauer voor Uber Eats laat dubbel gevoel achter
7 oktober 2024
Upfront maakt parodie op Lang Leve de Liefde en kijkers trappen er met open ogen in
7 oktober 2024
Beau van Erven Dorens wederom in penibele situatie voor Social Deal
7 oktober 2024
ABN Amro brengt de bittere realiteit van de woningmarkt slim in beeld
7 oktober 2024
Nieuwe 360-campagne van Spar draait om 'gemaksbehoefte': 'We willen geen traditionele supermarkt zijn'
7 oktober 2024
Nieuwe 360-campagne Spar draait om 'gemaksbehoefte': 'We willen geen traditionele supermarkt zijn'
7 oktober 2024
De kracht van lokale marketing
7 oktober 2024
Ohra en Vakantiediscounter winnaar bij Audify Awards
4 oktober 2024
Airborne vertrekt uit bureaugroep Ace en gaat zelfstandig verder
4 oktober 2024
Regisseur Amir Zaza: ‘Ik wil verhalen vertellen die raken’
4 oktober 2024
Adobe kiest internationaal voor dentsu creative en Stagwell
4 oktober 2024
Bouwbedrijf Heijmans profileert zich als 'duurzame aanvoerder' in nieuwe merkcampagne
4 oktober 2024
Zo’n 90 procent van afdelingen interne communicatie gebruikt AI voor maken content
3 oktober 2024
NIMA B2B Xchange 2024 heeft de line up rond
3 oktober 2024
Vrouwvriendelijke sekswinkel Male & Female komt met verwen je poes-pakket op dierendag
3 oktober 2024
Vrouwvriendelijke sekswinkel Mail & Female komt met 'Verwen je poes'-pakket op Dierendag
3 oktober 2024
Wat zijn de beste media-exploitanten en mediabureaus? Doe mee aan het Media Report
3 oktober 2024
Tjitske Maathuis general manager bij Mediaplus
3 oktober 2024
Drie keer lachen met… Jordi van de Bovenkamp
3 oktober 2024
Voormalig Unilever-mediadirector Harry Dekker wordt strategisch adviseur Zuiver Group
2 oktober 2024
DPG Media en FC Twente verlengen mediapartnership tot 2027
2 oktober 2024
Hannelore Zwitserlood: 'Ik heb geluk gehad met mijn stem, maar er ook heel hard aan gewerkt’
2 oktober 2024
Dit zijn de nominaties voor de Mercurs 2024
2 oktober 2024
Thijs de Boer stapt na 2 jaar uit Bijvoorkeur
2 oktober 2024
Edwin Velsink: 'De toekomst van marketing begint bij interne verbinding
2 oktober 2024
Boomerang FT. Opinion: Geld en Garderobe
2 oktober 2024
'Het gezellige thuis' van Leen Bakker en meer campagnes
2 oktober 2024
Dit is de complete line-up van Adformatie Dag van de Audio 2024
2 oktober 2024
Artis-Micropia viert 10-jarig bestaan met beschimmelde taart
2 oktober 2024
Marco de Jong is de nieuwe creative director van Buutvrij
1 oktober 2024
Marcel Surendonk na 18 jaar weg bij Mojo
1 oktober 2024
Justus Wever nieuwe managing director UM, Viktor van Wijk alweer weg
1 oktober 2024
Justus Wever nieuwe managing director UM, Viktor van der Wijk alweer weg
1 oktober 2024
Rotterdamse metro getransformeerd tot Soul Train uit 'Beetlejuice Beetlejuice'
1 oktober 2024
Carlo de Boer vertrekt bij Mediahuis Radio
1 oktober 2024
Heeft Tupperware liggen slapen?
1 oktober 2024
Beeckestijn Business School en EarlyBridge gaan intensief samenwerken en later fuseren
1 oktober 2024
Vivera kiest pr-bureau Mediatic om valse aannames over vleesvervangers te ontkrachten
1 oktober 2024
De regie over je favoriete bioscoop, leeft dat nou echt?
1 oktober 2024
Mindshare behoudt in Nederland Unilever na wereldwijde review
1 oktober 2024
FGS Global neemt Hague Corporate Affairs over
1 oktober 2024
Videoland maakt winst, Ad Alliance komt in het najaar met addressable reclame
30 september 2024
Dawn roept kabinet-Schoof tot de orde met pr-actie 'Ik ervaar crisis'
30 september 2024
Natuurmonumenten 'laat de natuur leven' in grootschalige campagne
30 september 2024
Publicis Groupe NL (Boomerang, Publicis Media en Creative en Le Pub) delen banen en tattoos uit tijdens (B)Adnight
30 september 2024
Dit zijn de genomineerden voor de beste audioreclame
30 september 2024
Het belang goede branding voor een bedrijf
30 september 2024
Het belang van goede branding voor een bedrijf
30 september 2024
Nieuw Ster-onderzoek naar de optimale contactfrequentie van tv- en radiocommercials
30 september 2024
Gouden Kalveren voor Hazazah en 100%, Michael Middelkoop nu ook commercialregisseur 100%
30 september 2024
ABN Amro illustreert overspannen woningmarkt in nieuwe campagne
30 september 2024
Bedrijven laten videoscripts door Gen Z schrijven en de resultaten stellen niet teleur
27 september 2024
Erwin van Luit: ‘Er valt nog veel uit branded content te halen’
27 september 2024
Nieuw bureau Uncle Bill wil humor in reclame terugbrengen
27 september 2024
Maud Burgers manager externe communicatie en woordvoerder Albert Heijn
27 september 2024
Triple, Code d'Azur, Wonderland en Connect2Crowd verder als Hypersolid
27 september 2024
Michelle Kames: 'Ik was te stil om succesvol te zijn, zei mijn juf in groep 8'
27 september 2024
Erwin van Luit wordt ceo van DOOR Media Groep
26 september 2024
Adformatie organiseert 'Sound & Sip'-cocktailparty tijdens Adnight
26 september 2024
GfK: Streamingdiensten met reclame kunnen 1,5 miljoen personen bereiken
26 september 2024
Pathé geeft Amsterdammers 'de regie' en meer campagnes
26 september 2024
Nieuw product. Gelukt? Nike Alphafly 3
26 september 2024
Privacy First is de nieuwe norm
26 september 2024
Sander Volten (180 Global) kondigt vertrek aan
26 september 2024
Managing director Eric Kip vertrekt bij Global
26 september 2024
Onderzoek naar vertrouwen in nieuwsmedia biedt PR-professionals waardevolle inzichten
26 september 2024
Willemijn Wesselink: 'Maak keuzes in wat je vertelt, volledig willen zijn werkt niet'
25 september 2024
Cor Hospes: 'Interne communicatie moet veel meer aandacht krijgen'
25 september 2024
Ellen van Heerwaarden (KPN): 'Een sterk merk begint bij alle collega’s'
25 september 2024
Plus had 'Goed Eten' nooit mogen weggooien
25 september 2024
Cyriel Kortleven: 'Begin klein als je het gedrag van mensen wil veranderen'
25 september 2024
Volkswagen viert '50 jaar Golf' met inhaakcampagne
25 september 2024
Op bezoek bij MassiveMusic: the place to be
25 september 2024
Team Alzheimer lanceert 9e editie Alzheimer Socks met campagne ‘Verloren aan alzheimer’
25 september 2024
Campagne voor nieuwe Alzheimer Socks vindt inspiratie in droevige vermissingszaken
25 september 2024
Eelco de Winter (Kaaps Film): ‘Echte verhalen maken de meeste impact’
25 september 2024
Candid-bureaus Positive, Dunkd en Creature London worden Modern Citizens
24 september 2024
'Techniek en data zijn krachtige tools maar zonder strategisch inzicht van marketeers niet doeltreffend'
24 september 2024
Vandebron haakt in op vliegreclameverbod Den Haag
24 september 2024
Adverteren via podcasts? Zo doe je dat!
24 september 2024
‘Beslissing toezichthouder over DPG/RTL niet meer dit jaar’
24 september 2024
'Meta treedt nauwelijks op tegen adverterende nepwebshops'
24 september 2024
Bakkie Media: marketing in de sportzomer
24 september 2024
‘80% van de industrie is financieel niet gezond’
24 september 2024
Fanta en Teads scoren met CTV Homescreen-campagne
24 september 2024
‘80% van de bureaus zijn financieel niet gezond’
24 september 2024
‘80% van de bureaus is financieel niet gezond’
24 september 2024
De leugens en onnavolgbare redeneringen van Trump zijn een welbewuste strategie
23 september 2024
This Page Amsterdam failliet verklaard
23 september 2024
Den Haag wil als eerste fossiele reclame verbieden via lokale wet: 'Dit leidt uitsluitend tot verwarring'
23 september 2024
Ionica Smeets ontvangt eredoctoraat voor haar werk om de kloof tussen wetenschap en publiek te overbruggen
23 september 2024
Domino’s durft te kiezen en omarmt de hunkering
23 september 2024
Ernst-Jan en Peter van Leeuwen: ‘Bij ons is de scheidslijn tussen werk en hobby heel dun’
23 september 2024
Zo wil Samsung ons allemaal aan de slimme ring krijgen
23 september 2024
LinkPizza komt met 'Social Clickout-technologie' voor meer sales vanuit sociale media
23 september 2024
1 op de 10 reacties op social kanalen RTL is een haatreactie: 'Zorgwekkende cijfers'
23 september 2024
Zo ga je van ‘we moeten iets met AI’ naar een unieke klantbeleving
23 september 2024
Het ‘bolde’ Belgische bureau Mutant komt naar Amsterdam
23 september 2024
Holie komt met suikerzoete single voor een miljoen verkochte Crunchy Bars
22 september 2024
Raw en Result Recruitment lanceren Career Hotline
20 september 2024
Champagneboeren kunnen verkoop champagnekleurige kleding niet verbieden
20 september 2024
Dani Polak keert terug bij TBWA\Neboko
20 september 2024
We kijken B&B Vol Liefde vooral vanwege de ‘bijzondere types’, product placement van Lays valt op
19 september 2024
Trending deze week: Meta komt met nieuwe advertentieopties voor feestdagen
19 september 2024
Barbara Bijlard weg bij DDB Amsterdam
19 september 2024
Harrie van Rooij: 'Communicatie is geen instrument om gedrag te sturen'
19 september 2024
AI-gedreven testplatform Junbi.ai voegt connected TV toe
19 september 2024
Marketingstrateeg Trix van der Vleuten debuteert met kinderboek
19 september 2024
Marketingstrateeg Trix van der Vleuten debuteert met kinderboek
19 september 2024
Joris van der Pol over De Dag van de Audio en de kracht van het medium
19 september 2024
Ocean Outdoor wil DOOH doorontwikkelen met ideeën uit de markt
18 september 2024
HubSpot voegt AI-functies toe om marketeers effectiever te laten werken
18 september 2024
De emotionele mannen van Netflix en meer campagnes
18 september 2024
Van scherm tot speaker: hoe de sportzomer 2024 onze tv’s en radio’s overnam
18 september 2024
Sonja Loth: 'Door AI wordt de menselijke kant van communicatie belangrijker dan ooit'
18 september 2024
Google laat je nu ook in het Nederlands AI-advertentieteksten en -afbeeldingen genereren
18 september 2024
Snapchat moet eenvoudiger en slimmer worden
18 september 2024
Media Reverse verwerft strategisch belang in digitaal creatief bureau Wauw
18 september 2024
Europees onderzoek: grote meerderheid verkiest CTV boven lineaire tv
18 september 2024
De eerste campagne van Domino's en Selmore draait om 'cravings'
18 september 2024
7 Prinsjesdag-inhakers die de kroon op het werk zetten
17 september 2024
Bever-campagne moedigt consumenten aan om kritischer te kijken naar wat ze kopen
17 september 2024
Product placement bij B&B vol lays, uhh liefde
17 september 2024
Dit nieuwe bureau ziet grote kansen in adverteren rondom gaming
17 september 2024
Does creative automation limit creative quality?
17 september 2024
Guido van Staveren (Moyee): De ‘adrenaline van tegenslag geeft energie’
17 september 2024
Brand lanceert YouTube-serie met influencers om bekender te worden onder jongere bierliefhebbers
17 september 2024
Greetz viert 20-jarig bestaan met speciale kaartencollectie
17 september 2024
Digitaal bureau Fonk gaat verder als Faraday
17 september 2024
Retail media: in het ritme van de klant
17 september 2024
Twee keer zoveel consumenten maken bezwaar tegen telefoontje van telemarketeer
16 september 2024
Succesvolle tijdschriften in een uitdagend landschap: ‘De abonnee is het fundament’
16 september 2024
Designbureau Addikt overgenomen door communicatiebureau Schbang
16 september 2024
Paaldansen op een kinderfeestje
16 september 2024
Verrassend en toch consistent: Staatsloterij doet het
16 september 2024
Megawatt herpositioneert zich als 360º activatiebureau
16 september 2024
Meld je aan voor Ster Focus met Hila Noorzai
16 september 2024
Sander van de Vooren, ex- Nederlandse Loterij, naar PR-bureau NewsLab
16 september 2024
Greenpeace UK spijkert Dove aan wall of shame om plasticvervuiling
13 september 2024
Trending deze week: Springende dolfijnen en verdrietige teksten
13 september 2024
Adnight presenteert zes routes: 'Steeds meer digital-bureaus doen mee'
13 september 2024
HelloFresh veruit meest bekende, gewaardeerde en bestelde maaltijdbox in Nederland
13 september 2024
Fitzroy wint pitch Fairphone en meer accountnieuws
13 september 2024
Suzanne Stofberg is de nieuwe managing director van Weber Shandwick Nederland
13 september 2024
PXR nieuwe uitgever sport- en fitnesstitels Hearst Netherlands
13 september 2024
Natascha Chamuleau (Snapchat): 'Mijn 14-jarige dochter is een grote inspiratiebron 💫'
13 september 2024
‘Natuurlijk liegt Trump. Maar hij is er tenminste eerlijk over’
12 september 2024
Kledingmerk Coolcat keert terug met nieuwe collectie voor kinderen
12 september 2024
Zoek contact met de binnenkant en laat de buitenkant voor wat die is
12 september 2024
Dit zijn de 60 categoriewinnaars bij Retailer of the Year 2024-2025
12 september 2024
T-Mobile verdedigde 'zijn' kleur magenta altijd agressief, maar verliest nu de merkrechten
12 september 2024
Goede marketing: ‘Zorg dat alle stakeholders van je organisatie houden’
12 september 2024
Effie Awards: 31 ingezonden cases
12 september 2024
Fanta en CS Digital Media laten campagnecreaties op locatie genereren met AI
12 september 2024
Staatsloterij is 'even op sabbatical' en meer campagnes
11 september 2024
Dit is het succesverhaal van Joe Public: Bureau van het jaar
11 september 2024
Creative director Jorn Dost verruilt Buutvrij voor Home
11 september 2024
Wie spant de troon op TikTok? Ontdek de halfjaarlijkse TikTok Top 50 van Somention!
11 september 2024
Succesvol segmenteren: zo doe je dat!
11 september 2024
HYPR zet hyperlokaal adverteren in heel Nederland op de kaart
11 september 2024
Joris Kuijpers en Vanessa Janssen (ex-The Family) starten nieuw bureau Longstoryshort
10 september 2024
ING richt campagne op met schuld beladen generatie Z
10 september 2024
Successen en lessen rondom de NFT van Free a Girl en Koninklijke Nederlandse Munt
10 september 2024
Talpa Network stopt met e-commercetak
10 september 2024
Praktisch stappenplan voor bureaus in uitdagende tijden
10 september 2024
Carolien Ottjes en de radicale keuze van Diergaarde Blijdorp: ‘We lopen wereldwijd voorop’
10 september 2024
Netflix doet suggesties voor nieuwe functies en die zien mensen wel zitten
10 september 2024
Visualiseren met AI: Een boost voor jouw carrière
10 september 2024