Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Johnny Wonder wint aanbesteding Unie van Waterschappen
6 mei 2025
Google integreert meer AI in Search-campagnes
6 mei 2025
Boomerang FT. Culture - Messy marketing en AI-poppen
6 mei 2025
Merken op social steeds minder braaf, 'merkenbeef' werkt
6 mei 2025
De Hypotheker geeft de starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting
6 mei 2025
De Hypotheker geeft starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting
6 mei 2025
'WPP wil naam GroupM veranderen in WPP Media'
6 mei 2025
Aldi maakt budgetversie van The Real Housewives en kijkers vinden die onbetaalbaar
6 mei 2025
Dennis Lensen head of media investment bij Candid
6 mei 2025
Podcast voor de Week: Titanic - Ship of Dreams
6 mei 2025
Dit zijn de eerste kwartaalwinnaars van de Gouden Loeki 2025
6 mei 2025
Drie Nederlandse bedrijven bundelen krachten in platform AI Opener
5 mei 2025
Gen Z krijgt de kriebels van merken die trends klakkeloos kopiëren, stelt Snapchat
2 mei 2025
Bedrijven maken actiefiguren via ChatGPT en delen trots het resultaat
2 mei 2025
Op bezoek bij Artica: creatieve daadkracht uit het oosten
2 mei 2025
Vitakruid keert terug bij DDB na pitch
2 mei 2025
Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje?
2 mei 2025
’Overname RTL Nederland door DPG Media loopt vast’
2 mei 2025
Van shortlist naar finalist: SAN maakt laatste kanshebbers New kids on the block bekend
2 mei 2025
Perre van den Brink en Doortje Smithuijsen starten advertentienetwerk voor Substack-creators
2 mei 2025
Van Coopr naar Brand Potential: ‘Onze sweet-spot is de combinatie van ratio en emotie’
1 mei 2025
Trending deze week: Van Likes naar Livestreams: TikTok’s Nieuwe Cashcow
1 mei 2025
Groene claims Big Tech zijn vooral marketing, zegt onderzoeker Rianne Riemens: ‘Apple wil liever dat je een nieuwe telefoon koopt’
1 mei 2025
Richard Hol executive creative director Yune
1 mei 2025
The Freelance Qommunity komt met eigen vakprijs
1 mei 2025
Dit zijn de genomineerden voor de YouTube Works Awards 2025
1 mei 2025
Dit zijn de eerste Nederlandse juryleden in Cannes
1 mei 2025
Interactief advertentiebedrijf Revolution Ad start met Rituals als klant
1 mei 2025
PR-bureau Coopr is opgegaan in Brand Potential Benelux
1 mei 2025
De baksteen (en woordgrap) van Annexum en meer campagnes
30 april 2025
AI-avatar geïnspireerd door James Parkinson beantwoordt je vragen over de ziekte
30 april 2025
Boris Nihom (Dentsu Benelux) over pitches en prijzen
30 april 2025
De '4 miljard' is vooral een momentopname van een sector in transitie
30 april 2025
X is in 5 maanden 11 miljoen Europese gebruikers kwijtgeraakt
30 april 2025
Esther Overmars volgt Hans Middelhoek op als hoofdjury Effie Awards
30 april 2025
ICI Paris XL kiest aidem agency als TikTok-bureau, wil merkpositie versterken onder Gen Z
30 april 2025
Maurice Ouderland: ‘Zonder sterk merk red je het hier in de VS niet’
29 april 2025
Producer Yara Hendriks sluit zich aan bij Hobby
29 april 2025
Talpa Network: 'Verruiming Ster-activiteiten verstoort ernstig de concurrentie'
29 april 2025
Nieuw product. Gelukt? Dyson 02 Probiotic
29 april 2025
TBWA-duo stapt over naar Joe Public
29 april 2025
Vintage kledingwinkel BOAS hangt de vuile was buiten van de kledingindustrie
29 april 2025
Edson Sabajo (Patta) en producer Jack Shore eerste namen op festival Adsterdam
29 april 2025
Mark Ritson: ‘Marketeers zijn verliefd op hun eigen bullshit’
29 april 2025
Myrthe van der Erve per 1 mei nieuwe ceo Sijthoff Media
28 april 2025
Bescheiden bibliotheekcampagne zet aan tot gesprek
28 april 2025
KPN lanceert campagne rond 'TV+ Soundbox', met wederom Louis de Kat in de hoofdrol
28 april 2025
Marcel Molenaar (LinkedIn) legt uit waarom we steeds meer video’s en ceo’s op het platform zien
28 april 2025
Fractioneel werken in de marketingwereld: Carf.io springt in op groeiende behoefte aan strategische slashers
28 april 2025
SAN maakt shortlists ABC Accenten bekend
28 april 2025
SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend
28 april 2025
Podcast voor de Week: roadtrip naar Auschwitz
28 april 2025
PostNL-bezorger wordt opgesloten in tuin Enzo Knol en doet zijn verhaal
25 april 2025
WE Fashion kiest Springbok voor mediastrategie na pitch
25 april 2025
Rechter: gemeenten mogen fossiele reclame verbieden
25 april 2025
Trending deze week: Instagram’s Edits vs CapCut
25 april 2025
De leermeesters van Jeroen van Eck: 'Laten we eerlijk zijn: hoe vaak zien we nog echt iets oorspronkelijks?'
25 april 2025
Wakker Dier richt pijlen op FrieslandCampina en meer campagnes
24 april 2025
Hoe een zorgverzekeraar en een zonnebrandmerk samen strijden tegen huidkanker
24 april 2025
Omzet Ster 212 miljoen in 2024, pleidooi voor aanpassing wetgeving
24 april 2025
Hema’s ‘Thuistoilet’ enthousiast onthaald door vrouwen, maar de eigen wc openstellen is een dingetje
24 april 2025
CDA en NSC willen totaalverbod op kinderreclames tot 18 jaar
24 april 2025
SuperRebel, The Best Social en Today’s Milk samen verder
24 april 2025
Dentsu Creative wint social-pitch Volkswagen
23 april 2025
Koningsdag 2025: het Kraampje van Koophandel, de hoge nood van Hema en meer activaties
23 april 2025
Koningsdag 2025: het Kraampje van Koophandel, de hoge nood van Hema en meer activaties
23 april 2025
Google komt terug op zijn plannen en houdt thirdparty-cookies toch in Chrome
23 april 2025
Digital marketeer Koen Klomp scoort ook offline met nieuw bordspel
23 april 2025
Socialmedia-app BeReal toont nu ook in Nederland advertenties
23 april 2025
Laura Melenhorst (Suckers): 'Nieuwsgierigheid is geen luxe, maar een businessmodel’
23 april 2025
20 jaar YouTube: zo kijken Nederlanders nu
23 april 2025
Kamer van Koophandel kiest New Era Consultancy
22 april 2025
Communicatie bij Rijksoverheid daalt licht in omvang, de zware ingrepen komen nog
22 april 2025
Zorgverzekeraar CZ kiest voor Ace na pitch
22 april 2025
Kamer wil meer samenwerking RTL Nederland, Talpa Network en NPO
22 april 2025
Sijthoff Media stopt met Business Insider Nederland
22 april 2025
Waarom sterke merken communiceren met symbolen
22 april 2025
Waarom sterke merken communiceren met symbolen
22 april 2025
Vrouwen moeten mooi zijn. Punt.
22 april 2025
Cortina zet zichzelf fris op de kaart in overvol elektrische fietsensegment
22 april 2025
Motorola kiest Candid-bureau Modern Citizens
22 april 2025
Martijn Jaartsveld strategy director en directielid Ace Media
22 april 2025
Influencers moeten opnieuw certificaat halen om in register te blijven
22 april 2025
Steijn van Albert Heijn: AI met een menselijk gezicht maakt koken makkelijker én persoonlijker
22 april 2025
Trends in tuinretail: BBQ’s van Urban Chef, terracotta potten en Ibizastyle is een blijvertje
18 april 2025
'Pink Chip' wint Grand Prix bij ADCN Awards, meeste Lampen voor TBWA en Akqa
17 april 2025
Google is een monopolist in online adtech, oordeelt een Amerikaanse rechter
17 april 2025
Commercieel directeur Walter Kraus vertrekt bij JCDecaux
17 april 2025
Marieke van Balen (Mora): 'De rol van de marketeer is veel belangrijker geworden'
17 april 2025
De presentatiespagaat van Fleur Agema
17 april 2025
De presentatiespagaat van Fleur Agema
17 april 2025
De kracht van persoonlijke presentatie
17 april 2025
Resultaat DPG Media daalt licht, ACM nog niet klaar met proces overname RTL
17 april 2025
Inmiddels werk ik met ChatGPT alsof het een fijne collega is
17 april 2025
Jeremiah Albinus VP marketing HelloFresh Benelux
17 april 2025
KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards
16 april 2025
Knallen met die strijkers: Concertgebouworkest lanceert klassieke multiplayer-game op Roblox
16 april 2025
Yolanda van Die volgt Peggy Spaapen op als marketingbaas Centraal Beheer
16 april 2025
Reclame-copycats: hoever kun je gaan?
16 april 2025
Wat zijn de do's and don'ts rond het namaken van reclame?
16 april 2025
Reclame-copycats: de ongeschreven regels bij het kopiëren van andermans werk
16 april 2025
Nieuw bureau voor streamingindustrie: Sequel
16 april 2025
Waarom de Chief Marketing Officer de nieuwe Chief Creative Officer wordt
16 april 2025
Google omarmt AI bij het handhaven van zijn advertentiebeleid in kat-en-muisspel met kwaadwillenden
16 april 2025
Premiumproducten verdienen premiumkanalen
16 april 2025
Nederlandse digitale advertentiemarkt door grens van 4 miljard euro
16 april 2025
Airbnb komt met PR-offensief tegen plannen van gemeente Amsterdam
15 april 2025
BBC First wordt BBC NL
15 april 2025
Een Mooij gesprek met... Omar Kbiri
15 april 2025
Nieuw bureau RE The Agency richt zich op merken in de nieuwe economie
15 april 2025
Rocco Mooij: 'Afhaken uit zelfverdediging'
15 april 2025
Recordresultaat voor Adform in 2024 met groei van 16 procent
15 april 2025
Vier nieuwe aandeelhouders voor Natwerk
15 april 2025
Websites moeten in juni toegankelijk zijn voor mensen met beperking, maar bewegen juist de verkeerde kant op
15 april 2025
We Are Era neemt influencer-bureau New Kith over
15 april 2025
Google gaat nieuwsbedrijven nu ook betalen voor snippets
14 april 2025
NS Go-platform heeft nu ook de Swapfiets in zijn assortiment
14 april 2025
Kamermeerderheid wil dat NTR en NOS samengaan
14 april 2025
Nieuwe Smyle-campagne slaat stap over
14 april 2025
Nieuwe Smyle-campagne slaat belangrijke stap over
14 april 2025
Marktplaats speelt in op inflatie en opruimdrift met nieuwe campagne ‘Verkoop wat je hebt, krijg wat je wil’
14 april 2025
Bestedingen aan audioreclame stijgen door in eerste kwartaal
14 april 2025
Bestedingen aan audioreclame stijgen in eerste kwartaal door naar 51 miljoen euro
14 april 2025
Progress Communications breidt uit met PR-consultants Karlijn Stoelinga en Fay Hemelrijk
14 april 2025
Prada en Versace, tegenpolen trekken elkaar aan
14 april 2025
Podcast voor de Week: Het Fortuin Carlier
14 april 2025
Directeur ASN Bank Arie Koornneef gaat KRO-NCRV leiden
12 april 2025
Booking.com sterkste merk van Nederland
11 april 2025
Esprix Awards bekroont 26 cases: 'Een jaloersmakend jaar'
11 april 2025
Esprix Awards bekroont 26 cases: 'Een jaloersmakend jaar'
11 april 2025
AI transformeert marktonderzoek: sneller en slimmer
11 april 2025
De wereld is groter dan de VS
11 april 2025
PR-bureau leidde beschadigingscampagne tegen baanbrekend klimaat-voedingsrapport
11 april 2025
Maak Nederlandse media great again!
11 april 2025
Het multitalent van Jhelisa Panfred: ‘Ik dompel me onder in de doelgroepen’
11 april 2025
Wasmachine slaat op hol in nieuwe BridgeFund-campagne
11 april 2025
Wereld Natuur Fonds deelt belangrijke boodschap na spotten van talloze ChatGPT-afbeeldingen
11 april 2025
Mariëtte Hamer: ‘Het gesprek over seksueel grensoverschrijdend gedrag moet blijven doorgaan’
11 april 2025
Charlotte Koeleman (Somention): 'In het stilvallen schuilt vaak de grootste kracht'
11 april 2025
Cees Hannema vertrekt bij Omoda: ‘Ik ben goed in bouwen en niet in beheren’
10 april 2025
Aldi schakelt For You Agency in voor influencermarketing
10 april 2025
Nederlandse communicatieleiders zijn honkvast, zitten gemiddeld 4,5 jaar op hun stoel
10 april 2025
Gall & Gall kiest voor Natwerk
10 april 2025
Bojan Stigter ceo Mindshare, Atva van Zanten krijgt andere rol binnen GroupM
10 april 2025
We hebben aandacht in de uitverkoop gezet. Tijd om het terug te verdienen
10 april 2025
Reisbranche vecht verbod fossiele reclame Den Haag aan, Reclame Fossielvrij 'vol vertrouwen'
10 april 2025
Calamity Jane zet zichzelf in de uitverkoop: 'Iedereen mag bieden'
10 april 2025
Amazon Prime Video slaat handen opnieuw ineen met De Bankzitters
10 april 2025
Nederlandse supermarkten schrijven dat consument hier helemaal niet duurder uit is
9 april 2025
Wie volgt Koen Coopmans op als Adformatie Future CMO?
9 april 2025
Aldi zoekt naar paaseieren en meer campagnes
9 april 2025
Aldi's zoektocht naar paaseieren en meer campagnes
9 april 2025
Joe, 100%NL, Radio Veronica en Slam! grootste stijgers in maart
9 april 2025
Check je kiwi’s: Zespri en Stichting Zaadbalkanker lanceren campagne met ballen
9 april 2025
MediaMarkt schrijft pitch uit, VML doet mee
9 april 2025
Sonicbrand ziet muziek in Nederlandse markt en opent Amsterdams kantoor
9 april 2025
Peggy Spaapen, marketingbaas Centraal Beheer, vertrekt na 11 jaar
8 april 2025
Houd koers, niets is zo funest voor een merk als kortetermijndenken
8 april 2025
GroenLinks-PvdA en VVD willen NTR en NOS laten samengaan
8 april 2025
‘Consumenten stemmen met hun portemonnee – merken moeten weten waar ze voor staan’
8 april 2025
AvroTros en Powned gaan samen in een omroephuis
8 april 2025
Bas Dijkstra (Lazy Vegan): 'Samenwerken moet vooral leuk zijn'
8 april 2025
Minder ruis, meer leven: Nederlandse stresstracker NoWatch gaat internationaal met campagne die het leven weer relaxed moet maken
8 april 2025
Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI?
8 april 2025
Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen'
8 april 2025
Relletje rondom ‘schaamteloze’ AI-kopie van KFC-commercial, maar originele makers tonen begrip
7 april 2025
Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag
7 april 2025
Reputatiegroep breidt onderzoekspraktijk uit met aantrekken Laura Hafkamp
7 april 2025
Cortina wil met nieuwe merkpositionering de eindeloze grijze brei eigenzinnig doorbreken
7 april 2025
Is 'tijd' genoeg om de vermogende Van Lanschot Kempen-klant te overtuigen?
7 april 2025
Nieuwe ceo Theun Eijkemans van Abovo Maxlead: 'Ik heb een heel duidelijk ondernemend profiel'
7 april 2025
Audify Hub is nieuw platform voor aanleveren radiocommercials
7 april 2025
Save the Children kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau
7 april 2025