Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Reclamebureau BSUR failliet verklaard
19 maart 2025
Screenforce introduceert SpotDeli voor centrale intake tv-commercials
19 maart 2025
Talkshows RTL4 worden in september RTL Tonight
19 maart 2025
Unilever en influencers, hete soep of lauwe strategie?
19 maart 2025
Geen verbod vlees- en vliegreclame bushokjes Noord-Holland
19 maart 2025
Edward Knol managing director van Initiative Nederland
19 maart 2025
New Dutch Wave organiseert tour naar SXSW London
18 maart 2025
Filmregisseur Ilia ten Böhmer start bureau Nami: 'Reclame hoeft niet alleen maar commercieel te zijn'
18 maart 2025
Trustoo kiest Team Lewis als pr-bureau, wil naamsbekendheid vergroten
18 maart 2025
Kruidvat stoot Bol na 10 jaar van de troon als sterkste retailmerk van Nederland
18 maart 2025
Hanneke van Aert (chief people & culture) over de bedrijfscultuur van Tony's Chocolonely
18 maart 2025
Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek
18 maart 2025
Wefilm breidt uit met nieuw label We Agency
18 maart 2025
De lessen uit Austin: 'Het zou zomaar een democratisering van reclame kunnen betekenen'
17 maart 2025
De lessen uit Austin: 'Het zou zomaar een democratisering van reclame kunnen betekenen'
17 maart 2025
Ralph Rijks verruilt HelloFresh voor Just Eat Takeaway als Global CMO
17 maart 2025
Ivar Nijhuis wordt hoogste baas van RVD, hernieuwde samenwerking met Dick Schoof
17 maart 2025
Auto's bouwen kunnen die Chinezen wel: maar kunnen ze ook merkbouwen?
17 maart 2025
De inzet van Hans Anders' oude pay-off is toch een stap vooruit
17 maart 2025
MarTech maakt marketing weer menselijk
17 maart 2025
Podcast voor de Week: Spionnen op de Noordzee
17 maart 2025
Jubileumfilm Mercurs ‘Human First, Human Last’ wint Gouden Reiger
17 maart 2025
Act Agency neemt The Post over
17 maart 2025
Paulien van Stijn: ‘Zonder het vrije woord, dooft het licht van de democratie’
15 maart 2025
Gekkigheid is geen gimmick; het is een strategie.
14 maart 2025
Trending: gekkigheid is geen gimmick, het is een strategie
14 maart 2025
Dit zijn de finalisten van de ADCN Awards 2025
14 maart 2025
Gezin dat bij Jumbo werkt wordt verrast door 'nieuwe collega'
14 maart 2025
Venco heeft 'de dropste drop van Nederland' en meer campagnes
14 maart 2025
Deze inzichten komen naar voren uit een onderzoek naar cookies
14 maart 2025
Familie De Nolf wil Roularta volledig overnemen en van de beurs halen
14 maart 2025
Brenda Smith van AS Watson is de Nederlandse kanshebber in strijd om European Marketer of the Year 2025
14 maart 2025
Van AI tot Communities en van Cultuur tot Creativiteit: dit was SXSW 2025
14 maart 2025
Lucien Brouwer leidt tijdelijk NPO, procedure nieuwe bestuursvoorzitter gestart
13 maart 2025
SXSW 2025: van hype naar horizon
13 maart 2025
Plus schrijft bureaupitch uit, Energize doet niet mee
13 maart 2025
Ervaren strateeg Ingeborg Biemans naar VanLuyken, Nxt Agency trekt Steven Floris aan
13 maart 2025
Jonge creatieven haken af: wat doet de reclamewereld verkeerd?
13 maart 2025
SXSW Dag 5: The future of AI
13 maart 2025
Liselot Bouman hoofdredacteur van Runner's World
13 maart 2025
Supersnel AI omarmen zonder dat je -al teveel- brokken maakt
13 maart 2025
Supersnel AI omarmen zonder dat je -al teveel- brokken maakt
13 maart 2025
Nog 12 maanden voordat AI de norm is, zijn creatieve bureaus up to speed?
12 maart 2025
SAN Accent maakt longlist 'New kids on the block' bekend
12 maart 2025
Reclame Code Commissie berispt Melkunie voor ‘grapje’ over koeienscheten
12 maart 2025
SXSW Dag 4: Bluesky – Een wereld zonder Ceasars of klassiek advertisingmodel
12 maart 2025
Spanje wil adverteerders beboeten als zij stiekem AI in reclames gebruiken
12 maart 2025
Hagens PR breidt directie uit
12 maart 2025
Hagens PR breidt directie uit
12 maart 2025
OMD heeft een nieuwe positionering: 'We Create What’s Next'
12 maart 2025
NRC geeft abonnees onbeperkt toegang tot The New York Times
12 maart 2025
ADCN keert terug met 'Kijkdagen'
11 maart 2025
GVR Hanen naar Bas Verheijen, Boris Nihom, Yvonne Prins en Jhelisa Panfred
11 maart 2025
De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
11 maart 2025
Peter Coolen vertrekt bij Weber Shandwick, wordt nieuwe ceo van Wepublic
11 maart 2025
Genderkloof onder zelfstandige marketeers groeit opvallend hard
11 maart 2025
Digitale platforms Mediahuis krijgen inhouse social team
11 maart 2025
SXSW Dag 3: Cultuur, Creator Communities en Gaming als merkpijlers
11 maart 2025
NMO Mediatrends: 71 procent huishoudens heeft smart TV
11 maart 2025
Nieuw bureau Chocolate introduceert true pricing-model in PR: transparantie als nieuwe standaard
11 maart 2025
Claire Daemen (ex-Ace) start nieuw bureau Workcode
11 maart 2025
Creatieve industrie zoekt jong talent én andersom– maar waarom vinden ze elkaar dan niet?
11 maart 2025
Zo denken Nederlanders over reclames in de Tikkie-app
10 maart 2025
Exclusieve radiorechten Formule 1 naar Grand Prix Radio
10 maart 2025
SXSW 2025: waar innovatie, AI en menselijke connectie samenkomen
10 maart 2025
EW Magazine lanceert nieuwe positionering: 'We willen zuurstof geven aan het debat'
10 maart 2025
ING maakt met heldere 'Check het gesprek'-campagne klanten weerbaarder tegen fraude
10 maart 2025
SXSW 2025: De eerste inzichten die je niet mag missen
10 maart 2025
Nederlanders smullen van opmerkelijke 'Snapchat-video's' van bedrijven
10 maart 2025
Hans Anders lanceert 360-campagne met André van Duin: 'Ook BN’ers hebben soms een nieuwe bril nodig'
10 maart 2025
Podcast voor de Week: Shell Game
10 maart 2025
Hoogleraar diversiteit politie Saniye Çelik wint Vrouw in de Media Award 2024
7 maart 2025
TBWA\NEBOKO verbindt zich als eerste hoofdsponsor aan favela voetbalclub Prazeres United
7 maart 2025
Publicis Groupe neemt databedrijf Lotame over: 'Past in onze “Power of One”-aanpak'
7 maart 2025
Deze vakgenoten hebben een nieuwe baan gevonden
7 maart 2025
Startup Conveo wil met AI de wereld van marktonderzoek opschudden
6 maart 2025
Hill & Knowlton-zwaargewichten Ingo Heijnen en Ariën Stuijt beginnen eigen bureau
6 maart 2025
Zelfstandige communicatieadviseurs verdienen bovengemiddeld, één specialisatie springt eruit
6 maart 2025
Zelfstandige communicatieadviseurs verdienen bovengemiddeld, één specialisatie springt eruit
6 maart 2025
Nieuw product. Gelukt? Purina Gourmet Revelations Gelei
6 maart 2025
Onderzoek: buitenreclame werkt, ook als je het niet bewust waarneemt
6 maart 2025
Cornelie Weller managing director Out of Home Masters
6 maart 2025
‘Visual transfer effect’ audioreclame ook aangetoond met neuromarketingonderzoek Talpa Media
6 maart 2025
StudioM (GroupM) wint drie pitches Bolton Group
6 maart 2025
Tv-bestedingen dalen 2,5 procent naar 900 miljoen, sterke groei online videoplatforms
5 maart 2025
Opmars voor Joe en Radio Veronica in februari
5 maart 2025
Hoe op te vallen in een zee van pixels
5 maart 2025
Aigency en Moederannecasting doorbreken de AI-beeldbias met DigiAnne
5 maart 2025
Jeroen van de Sande over Walk-in Fridge-kopie: 'Onvoldoende voor originaliteit'
5 maart 2025
Upfront kopieert Heineken-commercial: 'Onvoldoende voor originaliteit'
5 maart 2025
Sunny Cars wil zich positioneren als thought leader en schakelt Nxt Agency in
5 maart 2025
In hoeverre draagt communicatie bij aan organisatiedoelstellingen?
5 maart 2025
Toan Ravenscroft gaat Amsterdamse vestiging MSQ Sport + Entertainment leiden
5 maart 2025
Frederieke Leeflang stapt op als bestuursvoorzitter NPO na klachten over angstcultuur
4 maart 2025
Van Lidl tot Bavaria: deze bedrijven gaan los met inhakers op carnaval
4 maart 2025
Rabobank keert na twaalf jaar terug als wielrensponsor; ook breedtesport, kunst en muziek profiteren mee
4 maart 2025
Waarom jouw OOH-campagne (waarschijnlijk) faalt en hoe je dat kunt oplossen
4 maart 2025
Eneco en Publicis Groupe willen met campagne ‘Eneco verlicht’ klanten aanzetten tot verduurzaming
4 maart 2025
Day1 en Discover Media slaan handen ineen om ‘de mannelijke Linda te worden’
4 maart 2025
Van marketing naar Oscar: Waarom de toekomst van merken in entertainment ligt
3 maart 2025
ING strijdt tegen 'bankhelpdeskfraude' in nieuw campagneconcept
3 maart 2025
Hunkemöller mikt met succes op de 24/7-vrouw-momenten
3 maart 2025
Regisseur Victoria Warmerdam wint Oscar met korte film 'Ik ben geen robot'
3 maart 2025
Helft marketingleiders overdonderd door AI-mogelijkheden
3 maart 2025
Fernandes kiest voor Yune als social agency
3 maart 2025
Podcast voor de Week: The Lazarus Heist
3 maart 2025
Zeeman springt in op 'vintage fashion'-trend met nieuwe campagne
28 februari 2025
Zeeman springt in op 'vintage fashion'-trend met nieuwe campagne
28 februari 2025
SIRE kiest Alfred voor 'luchtige toon' in nieuwe campagne
28 februari 2025
SIRE kiest Alfred voor 'luchtige toon' in nieuwe campagne
28 februari 2025
SIRE kiest Alfred voor 'luchtige toon' in volgende campagne
28 februari 2025
Marketingbureau Emakina verandert naam in Empathy Lab, gaat zich meer op AI richten
28 februari 2025
Driekwart Nederlanders wél voor strengere wetgeving AI-bedrijven
28 februari 2025
Justin Karten (ScopicLabs): 'Je kunt niet wegkijken'
28 februari 2025
Productiehuis 10/10 achter Nederlandse video Eurovisie Songfestival
28 februari 2025
Roos van de Weerd (Patagonia): ‘De omgeving daagt me uit om groter te denken’
27 februari 2025
Tom Roedolf nieuwe zendermanager van SBS6
27 februari 2025
Tony's Chocolonely benadrukt 'dualiteit van het delen' in outdoorcampagne
27 februari 2025
Twee generaties, één missie: unieke merken en slimme campagnes bouwen
27 februari 2025
Twee generaties, één missie: bij Onze Kapel zit merken bouwen in het DNA
27 februari 2025
Mediahuis behaalt stabiel resultaat in 2024 ondanks 'uitdagingen'
27 februari 2025
Meer dan een borrel: B2B-evenementen als strategische marketingtool
26 februari 2025
Mediaplus Netherlands wint media-account Tony’s Chocolonely na pitch
26 februari 2025
Puck de Mol van Otterloo: ‘Ik heb een zwak voor creatieve ideeën als oplossing voor bedrijfsproblemen’
26 februari 2025
Van de Salmari Church tot de Hitster Play-a-Long: dit zijn de beste merkactivaties op de Huishoudbeurs
26 februari 2025
Diversiteit na Trump: wat blijft er over van het DEI-beleid als het niet meer ‘moet’?
26 februari 2025
Samenwerking Nationale Week Zonder Vlees & Zuivel, Global en JCDecaux
26 februari 2025
ShowHeroes biedt tool om AI-gegenereerd audiofragment te integreren in CTV-advertenties
25 februari 2025
Boldking kiest Zuiver Media als mediabureau
25 februari 2025
Boldking kiest Zuiver Media als mediabureau
25 februari 2025
Nederlandse topman Hein Schumacher alweer weg bij Unilever
25 februari 2025
Harald Dunnink (School for Moral Ambition): 'Rennen en vliegen maakt het leven leuker'
25 februari 2025
Renault en Publicis Conseil pakken creatieve prijzen in Europa door autoloze werkzoekenden aan een auto te helpen
25 februari 2025
Streamingdienst met reclame populair bij GenZ
25 februari 2025
The Flower Farm kiest Trojan Monkeys
25 februari 2025
Hou bouw je aan een krachtig fundament voor een merk?
24 februari 2025
Hoe bouw je aan een krachtig fundament voor een merk?
24 februari 2025
Is er in het medialandschap plek voor programma’s met een rechtser profiel?
24 februari 2025
Prénatal blijft na pitch bij Kinesso
24 februari 2025
Gesmeerde campagne van Eru leidt tot dito praatje
24 februari 2025
Hunkemöller strikt Holly Mae Brood voor campagne 'For every woman in you'
24 februari 2025
Podcast voor de Week: Jacob, dood in Qatar
24 februari 2025
Nieuwe campagne tegen misleiding via social media: foute influencers verdienen een 'kogelvis'
24 februari 2025
Thuiskomen bij digital agency Level Level
21 februari 2025
Out-of-homemarkt groeit in 2024 naar recordomzet van 302 miljoen euro
21 februari 2025
IPG Mediabrands begint Mediabrands Academy
21 februari 2025
Smarthouse doet rebranding Oxious Talent Factory naar Remake Society
21 februari 2025
‘Gen Alpha’ houdt van gamen, YouTube en Ronaldo, concludeert For You Agency na gesprekken met honderden kinderen
21 februari 2025
KFC toont lef met 'extreem spicy' campagne
21 februari 2025
Toprak Özturan managing director bij Modern Citizens en meer loopbaannieuws
21 februari 2025
3 op de 10 Nederlanders pleit voor stoppen factchecken berichten op Facebook en Instagram, ook als dat meer desinformatie oplevert
21 februari 2025
Confronterende outdoorcampagne benadrukt impact zelfdoding op nabestaanden
20 februari 2025
‘Marketing in het MKB is veel meer dan een paar clicks kopen’
20 februari 2025
‘Door AI moet je nu wel écht creatief zijn om een goede campagne te ontwikkelen’
20 februari 2025
KFC Nederland naar Abovo Maxlead
20 februari 2025
Allianz Direct kiest EssenceMediacom als strategische mediapartner
20 februari 2025
De voordelen en aandachtspunten van personal branding, volgens een expert
20 februari 2025
Nederlands programma op SXSW draait om 'immersive experiences'
20 februari 2025
Minister wil publieke omroepen onderbrengen in omroephuizen
19 februari 2025
TUI’s keuze voor een AI-reisinfluencer leidt tot verdeeldheid
19 februari 2025
Het White Lotus Effect: Hoe entertainment toerisme en branding aandrijft
19 februari 2025
Bureaus in de knel: waar is de echte creativiteit gebleven?
19 februari 2025
Toyota's taxichauffeur ook 's nachts beschikbaar en meer campagnes
19 februari 2025
Max Verstappen vreest boetes, gaat 'niet meer te veel zeggen' dit F1-seizoen
19 februari 2025
Dit zijn de tien finalisten van de Ster Gouden Loeki 2024
18 februari 2025
Oliebollen met een doel: de missie van Mark(eteer) Simoons en oma Coby
18 februari 2025
De emancipatie-inferno: Waarom DEI nog steeds broodnodig is
18 februari 2025
Henriette van Swinderen en Erik van Engelen (BvA): ‘De draai van Zuckerberg baart ons zorgen’
18 februari 2025
Natwerk en Eru lanceren nieuwe campagne: ‘Eru moet uiteindelijk bekénder worden dan Goudkuipje’
18 februari 2025
Theater of strategie? Mediabedrijven vechten tegen Big Tech
18 februari 2025
Communicatiebureaus Baas en Oona samen verder
18 februari 2025