Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Valerie van Schaick (ex-Nestlé) als cmo naar Alpine Hearing Protection
2 uur 50 min
geleden
PR-truc van 13 minuten: hoe De Bijenkorf de ACM nét voor is met weinig flatteus nieuws
3 uur 7 min
geleden
Niek Pulles 'hoofdact' CreativeNL Live tijdens Dutch Design Week
5 uur 55 min
geleden
Brother-campagne: 'meer tijd voor het leven'
6 uur 40 min
geleden
Als het aan Meta ligt, dragen we straks allemaal een slimme bril
8 uur 51 min
geleden
Nederlandse mediabedrijven lanceren politiekereclame.nl
10 uur 7 min
geleden
Onderzoek met echte kijkdata biedt verrassende inzichten in YouTube-gebruik in Nederland
11 uur 7 min
geleden
Vanessa Hofland (Monks) wil klanten wijzer maken in AI: ‘we zien onszelf een beetje als de kanarie in de kolenmijn’
17 september 2025
The Social Hub kiest Ovide Agency als nieuw PR-bureau
17 september 2025
Oproep: Maak de beste verkiezingsposter van Nederland
17 september 2025
Boze medeoprichter Ben & Jerry's verlaat bedrijf: 'Ben & Jerry's is het zwijgen opgelegd'
17 september 2025
Hoe regisseren Wilders, Yesilgöz en Timmermans hun imago?
17 september 2025
Koopmans biedt de geur van appeltaart in out-of-homecampagne
17 september 2025
FC Centrum vertelt verhalen over hartje Amsterdam: 'Dit is een sociale vorm van citymarketing'
16 september 2025
Maaike Veeling verruilt Marktplaats voor Confidant Partners
16 september 2025
Gardeners en Mooie Boules slaan handen ineen voor strategie en pr
16 september 2025
Oracle spil in mogelijke overname TikTok door Amerikaans consortium
16 september 2025
True Ideas neemt Johnny Wonder over
16 september 2025
Byron Sharp: 'Merken groeien niet door liefde maar door bereik'
16 september 2025
Edelman vernieuwt leiderschapsteam en opent AI-centrum in Amsterdam
16 september 2025
Steven Floris keert na vijf maanden alweer terug bij Team Lewis
16 september 2025
Bolletje introduceert de Bagel Cracker
16 september 2025
Intergamma begint met retailmedia voor Gamma en Karwei
16 september 2025
Breda schittert in 'klantverhaal' voor Microsoft, maar ziet dat niet als reclame
15 september 2025
Eyewish kiest voor oogzorg boven prijzenslag, verstandige keuze mits goed geladen
15 september 2025
‘Willen het nummer 1 impactvolle koffiemerk worden’
15 september 2025
Masha Kodden (De Koffiejongens): ‘We willen het meest impactvolle koffiemerk worden’
15 september 2025
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
15 september 2025
Kabinet vult strengere regels voor kidfluencers aan na kritiek Arbeidsinspectie
15 september 2025
Amazon en Netflix sluiten advertentiedeal, nog niet in Nederland
15 september 2025
S4 Capital (Monks) stelt jaarprognose opnieuw naar beneden bij
15 september 2025
65 jaar Barbie-geschiedenis komt tot leven in Amsterdam-Noord
15 september 2025
65 jaar Barbie-geschiedenis tot leven in Amsterdam-Noord
15 september 2025
Instagrammable marketing: Mattel zet Barbie in als blauwdruk voor live merkbeleving
15 september 2025
Act Agency breidt innovatieteam uit met AI-talenten
15 september 2025
Jongerenbank Buut werkt samen met Denzel Dumfries
15 september 2025
Closed on Monday laat non-profits briefing pitchen, winnaar krijgt kwartaal lang gratis maandagen
15 september 2025
'Kwantum niet goedkoop genoeg voor strijd Jysk en IKEA'
12 september 2025
Tapasbar zoekt nieuwe kok en serveert vacature met B&B Vol Liefde-sausje
12 september 2025
Trending: AI en Reddit, een match made in data
12 september 2025
Het Nationaal Ballet danst met voorbijgangers (en meer campagnes)
12 september 2025
Het Nationale Ballet danst met voorbijgangers (en meer campagnes)
12 september 2025
Ginny Ramkisoen: 'Ook al heb je het beste idee op de wereld, er zijn altijd mensen die er niet in geloven'
12 september 2025
'Paramount Skydance wil Warner Bros. Discovery overnemen'
12 september 2025
Wesley ter Haar (Monks): ‘De wereld kan niet zonder marketing, maar wél zonder reclamebureaus’
12 september 2025
Lars Griffioen per november commercieel directeur bij JCDecaux
12 september 2025
Wat merken te wachten staat: van F1-films tot socialmedia-regulering
12 september 2025
Na megahit met Meau voert KPN nu met S10 campagne tegen online buitensluiten
12 september 2025
Na megahit met Meau voert KPN nu met S10 campagne tegen online buitensluiten
12 september 2025
Hoe een TikTok-trend het zelfbeeld van jongeren beïnvloedt
11 september 2025
Middelvinger naar het calvinisme
11 september 2025
Roseman Labs kiest communicatiebureau Team Lewis om merkpositie te versterken
11 september 2025
Een Mooij gesprek met ... Hanneke de Korte: 'Geef me een probleem en ik word blij'
11 september 2025
Multi-Gyn kiest voor voor AndAgencyAmsterdam
11 september 2025
Waar ligt de Nederlandse CMO van wakker?
11 september 2025
Tanya Leedekerken managing director van Boomerang
11 september 2025
RetailMedia.One gaat samenwerken met schoolcateraar Appèl
11 september 2025
Huismerken winnen terrein
10 september 2025
Pas op Henri, achter je!
10 september 2025
Scorebordpolitiek: waarom verkiezingscampagnes zo vervelend zijn
10 september 2025
In Memoriam Mark Cunningham: An Englishman in Amsterdam
10 september 2025
Booking.com, Nike en SportCity nieuwe partners van vrouwenvoetbalclub Hera United
10 september 2025
Nederlandse bureaus onder financiële druk, Via roept op tot fundamentele koerswijziging
10 september 2025
Incubeta versterkt AI-aanbod met overname RocketSource
10 september 2025
AI-talent Ruben van Dijk (25): ‘Ik wil mensen laten zien wat AI mogelijk maakt’
10 september 2025
Natalia Forster start consultancy Voice, gericht op ‘business therapy’
10 september 2025
ACM start onderzoek naar Snapchat vanwege illegale verkoop van vapes aan minderjarigen
9 september 2025
Foodketen Salsa Shop kiest Buutvrij for life als creatief bureau
9 september 2025
Kruidvat lanceert beautycampagne ‘Voor alle Beauties van Nederland’
9 september 2025
Frederik Kampman (Lowlander): 'We beginnen met de botanicals, niet met het bier.'
9 september 2025
Sponsoring en sales nog geen gouden combi (in Nederland dan)
9 september 2025
Talpa Network in beroep tegen besluit dat een partij maximaal 3 FM-kavels mag bezitten
8 september 2025
Wordt de komiek Van Koningsbrugge wel een overtuigende supermarktmanager?
8 september 2025
Wordt de komiek Van Koningsbrugge wel een overtuigende supermarktmanager?
8 september 2025
Gijs Staverman presenteert Adformatie Dag van de Audio 2025
8 september 2025
PostNL geeft kijkje in werkdag bezorger en dat wordt goed ontvangen
8 september 2025
Intratuin kiest voor Persuade
8 september 2025
Festivaldoek Defqon.1 krijgt nieuw leven als tas
8 september 2025
Financial Times trekt stekker uit The Next Web (TNW)
8 september 2025
‘Wij zorgen voor je ogen, niet alleen voor je bril’
8 september 2025
Nieuwe merkstrategie Vandebron: slimme energie onweerstaanbaar logisch
8 september 2025
Eye Wish profileert zich als oogzorgspecialist in verzadigde optiekmarkt
8 september 2025
Europese nieuwsmedia willen actie van Google zien na boete EC
7 september 2025
Kort geding tegen Zeeman om campagne met hanger en diamant voor 29,99
5 september 2025
Eerste reacties op AH's Daan: vak juicht, consument mist Ilse
5 september 2025
OpenAI zoekt (de best betaalde?) contentstrateeg, notabene voor ChatGPT
5 september 2025
Pearle en GrandOptical gaan Meta's slimme brillen in Nederland verkopen
5 september 2025
Transfers: met Masha Kodden (Koffiejongens), Winston Gerschtanowitz (MediaLane) en anderen
5 september 2025
Creatief duo De Mannen gestart bij Hotel L'Amour
5 september 2025
Effie Awards: geen 'recordaantal', wel bovengemiddeld veel inzendingen
5 september 2025
Trending: Het social-algoritme beloont een hoge frequentie
5 september 2025
Hoe een branded podcast geen hobby meer is
5 september 2025
Wie een branded podcast professioneel inzet wordt gehoord én geloofd
5 september 2025
AI-vernieuwingen in HubSpot moeten marketeers ontzorgen
4 september 2025
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem
4 september 2025
Ceo Marscha Krouwel verlaat Hearst Netherlands
4 september 2025
Albert Heijn neemt afscheid van Ilse en kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuw gezicht
4 september 2025
Talkshow De Boardroom en Sijthoff gaan strategische samenwerking aan
4 september 2025
DPG Media gaat politieke advertenties voorzien van label en extra informatie
4 september 2025
Forse daling tv-reclamemarkt en kijktijd in eerste helft 2025
4 september 2025
Mediahuis Radio in augustus de grootste stijger in de commerciële doelgroepen
3 september 2025
Q4 is geen verrassing, maar ieder jaar weer een strijdtoneel in media
3 september 2025
Hoe marketing haar rol als groeimotor van de organisatie kan terugpakken
3 september 2025
Dept breidt werkzaamheden voor Lufthansa uit
3 september 2025
Opsteker voor Google: techreus hoeft Chrome-browser en Android-besturingssysteem niet te verkopen
3 september 2025
Top 5 food & drinks-campagnes van over de grens
3 september 2025
Top 5 food & drinks-campagnes over de grens in augustus
3 september 2025
‘Maak er een potje van’: ABN Amro lanceert Buut, bank voor tieners
3 september 2025
Sea Water en Appie Mussa op de bres voor 'lokaal water' (en meer campagnes)
2 september 2025
Sea Water en Appie Mussa op de bres voor 'lokaal water' (en meer campagnes)
2 september 2025
Appie Mussa op de bres voor 'lokaal water' in de horeca (en meer campagnes)
2 september 2025
Zeeman maakt goedkoop statement en verkoopt hanger met diamant voor 29,99 euro
2 september 2025
Nespresso en muziekicoon The Weeknd verlengen samenwerking
2 september 2025
Volksportret, dat marktonderzoek inclusiever en effectiever wil maken, is nu echt van start
2 september 2025
Robijn Quickwash wast snel maar is zeker niet vlekkeloos
2 september 2025
Robijn Quickwash wast snel maar is zeker niet vlekkeloos
2 september 2025
Robijn Quickwash wast snel maar zeker niet vlekkeloos
2 september 2025
Startup WallyMatters belooft media-inzet via AI te optimaliseren op merkdoelstellingen
2 september 2025
Prinses Máxima Centrum kiest Dentsu Creative na pitch
2 september 2025
Bol introduceert nieuw advertentieproduct waarmee verkopers hun merkverhaal zichtbaar kunnen maken
2 september 2025
LinkedIn introduceert video-advertentieoplossing BrandLink in Nederland met BNR als eerste uitgever
2 september 2025
LinkedIn lanceert videoreclame BrandLink in Nederland met BNR als eerste partner
2 september 2025
Voormalig Nespresso-topvrouw Kika Buhrmann is nieuwe ceo Marie-Stella-Maris
1 september 2025
FGS Global groeit door met komst van topadviseurs Maartje Snellen en Jeanette Hamster
1 september 2025
Sportschool-ontwijkend gedrag verleden tijd met 'digitale sportmaatjes' van Basic-Fit
1 september 2025
VDS Publishers, de uitgever van TopGear en JFK, investeert in Planet Nine Media
1 september 2025
Radiozender JOE na twee jaar al vaste waarde: 'We zijn nog nauwelijks een peuter'
1 september 2025
Amazon.nl voor het eerst grootschalig op Nederlandse tv in SBS6-spelshow Prijzenjacht
1 september 2025
Hoveniers zoeken collega's en laten daar in komische video's geen gras over groeien
1 september 2025
Bol schiet raak met Back to school-campagne, maar mist de finesse van vroeger
1 september 2025
Unilever lanceert 'k-noodles' onder merknaam Namdong
1 september 2025
Ubbo Maagdenberg gaat Happy Horizon leiden
1 september 2025
Wat moeten merken doen nu zoekresultaten plaatsmaken voor AI-antwoorden?
29 augustus 2025
Gazelle's pitstop-activatie helpt fietsende Formule 1-fans in Zandvoort
29 augustus 2025
Trending: Reels Instagram koppelen is goed voor views en zichtbaarheid
29 augustus 2025
Trending: Reels Instagram koppelen is goed voor views en zichtbaarheid
29 augustus 2025
Snapchat breidt advertentiemogelijkheden verder uit
29 augustus 2025
Sven Huberts vertrekt na 16 jaar bij Dentsu
29 augustus 2025
Jeroen de Bakker: ‘Ik werk liever slim en moedig dan hard’
29 augustus 2025
'Dentsu onderzoekt de verkoop van zijn internationale activiteiten'
29 augustus 2025
Kika Buhrmann vertrekt als ceo van Nespresso Nederland
28 augustus 2025
Biermerk Texels doet het 'op z'n Texels' (en meer campagnes)
28 augustus 2025
Groei audioreclame stagneert in eerste helft van 2025
28 augustus 2025
Bever kiest Coebergh voor mediarelaties en PR
28 augustus 2025
‘Jouw meerwaarde is de creativiteit die AI niet levert’
28 augustus 2025
Terugkeer veroordeelde Peter Gillis op SBS 6 laat 32 procent van de Nederlanders negatiever denken over Talpa
28 augustus 2025
DVJ Insights benoemt Cathelijn te Koppele tot clientconsultant in Nederland
28 augustus 2025
Shell Nederland versnelt retailmediastrategie, RetailMedia.One nieuwe exclusieve commerciële partner
28 augustus 2025
SBS6 en NL Film brengen Baantjer terug op tv
27 augustus 2025
Natwerk en BiFi breiden samenwerking uit na 'Duitse pitch'
27 augustus 2025
Volwassenen kopen steeds meer Lego, geholpen door merksamenwerkingen en liefst 314 nieuwe bouwsets
27 augustus 2025
Brouwerij 't IJ schakelt 51North in als digitaal bureau
27 augustus 2025
Microsoft-president houdt crisispersconferentie na bestorming van zijn kantoor
27 augustus 2025
Matthijs van Unen vertrekt bij Ace PR en wordt director bij The Romans Amsterdam
27 augustus 2025
Team5pm: slechts 30 procent van de marketeers heeft een social SEO-strategie
27 augustus 2025
Duitse rechter: Apple misleidt met reclame 'groene' smartwatches
26 augustus 2025
Bureau I-mor over Walibi-ophef: 'Dit was nooit de bedoeling'
26 augustus 2025
Omnicom zet grote stap richting overname Interpublic Group
26 augustus 2025
Veel gebruikers onbekend met hun rechten op online platforms, ACM begint voorlichtingscampagne
26 augustus 2025
Voetballer Cole Palmer vecht tegen Frans wijnhuis, en dreigt te verliezen
26 augustus 2025
Slam! breidt FM-bereik uit, Kink verdwijnt in Randstad van de FM
25 augustus 2025
'Vuilnis-negatief straatfeest' moet zorgen voor schone stad
25 augustus 2025
Walibi trekt shredder-spot definitief terug, maar is zich nog altijd van geen kwaad bewust
25 augustus 2025
ChatDuets van Liga heeft weinig met 'generaties verbinden' te maken
25 augustus 2025
De activatie met Flemming is onvoldoende gekoppeld aan het Liga-merk
25 augustus 2025
Team Lewis benoemt Jennifer Vogels tot managing director Nederland
25 augustus 2025
Bol verkoopt steeds meer refurbished elektronica en zet deze producten ook centraal in campagne
25 augustus 2025
Keurig Dr Pepper lijft moederbedrijf Douwe Egberts in voor 15,7 miljard euro
25 augustus 2025
Ster zestig jaar: Loeki de Leeuw-filmpjes aangepast
25 augustus 2025
Initiative volgens Recma in 2024 meest toonaangevend in Nederland
25 augustus 2025
'Wij eisen de nacht op'-campagne in 48 uur landelijk uitgerold
24 augustus 2025
Deze prijswinnende Gen Z'er maakte Duolingo groot op socials, waarna een burn-out volgde
22 augustus 2025
Sunweb trekt na 34 jaar de stekker uit jongerenreismerk Gogo
22 augustus 2025
Videobureau I-mor achter omstreden Walibi-spot
22 augustus 2025
Creatieve vrijheid is geen vrijbrief voor toondoofheid
22 augustus 2025
Walibi haalt morbide Halloween-spot tijdelijk offline na kritiek: 'Femicide is geen decorstuk'
22 augustus 2025
Grand Prix Radio wordt Sportradio, René Oosterman managing director
22 augustus 2025
Deze merken spelen succesvol in op Gamescom, de grootste gamebeurs ter wereld
21 augustus 2025
HandicapNL viert feest op gelijke hoogte met Sitdown Café op Sail
21 augustus 2025
Samsung koppelt smartphone-activatie aan het winnen van een schaarse studentenkamer
21 augustus 2025
Ayvens kiest Nxt agency om leidende rol in duurzame mobiliteit zichtbaarder te maken
21 augustus 2025
Google laat zien hoe je een concurrent prima kunt benoemen in je eigen presentatie
21 augustus 2025
Wereldconcern Lotus Bakeries trapte in klassieke val van het rebelse Holie's
20 augustus 2025
Google trekt blik wereldsterren open voor zijn smartphonepresentatie
20 augustus 2025
Datingapp Happn koppelt singles run aan online vervolgcampagne
20 augustus 2025
Picnic dreigt met vertrek uit Nederland als het toch aan cao voor supers moet voldoen
20 augustus 2025
'Drugsdealer' Douwe Egberts zet vermoeide Lowlands-ganger op het verkeerde been
20 augustus 2025
Wouter Glaser: 'Zonde dat Glasnost als merknaam is opgedoekt'
20 augustus 2025
Wouter Glaser: 'Zonde dat Glasnost als merknaam is opgedoekt'
20 augustus 2025
Margriet van der Linden juryvoorzitter Mercurs 2025
20 augustus 2025
72andSunny Amsterdam stelt Hollie Loxley aan als managing director
19 augustus 2025
Hollie Loxley gaat 72andSunny Amsterdam leiden
19 augustus 2025