Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Samsung kiest AndAgencyAmsterdam, Ace verwelkomt Hersenstichting en meer accountnieuws
31 oktober 2025
Ophouden met mauwen: tijd voor revolutie én renaissance
31 oktober 2025
General manager Natascha Chamuleau weg bij Snapchat
31 oktober 2025
13 geestige inhakers op Halloween die merken tevoorschijn hebben getoverd
31 oktober 2025
Erik van Engelen vertrekt bij DDB Amsterdam
31 oktober 2025
Omnicom lijkt DDB-merk te schrappen na fusie met IPG
31 oktober 2025
Albert Heijn bespaart 200 duizend kilo plastic met nieuwe kipverpakking
31 oktober 2025
Gevaar op brand, verstikking en gif: Consumentenbond waarschuwt voor producten Temu en Shein
31 oktober 2025
Creatief René Verbong bouwt arcadekasten: 'Ik bouw liever dan dat ik speel'
31 oktober 2025
Netflix onderzoekt bod op onderdelen Warner Bros. Discovery
31 oktober 2025
ReumaNederland na mediapitch naar Media Reverse
31 oktober 2025
Na de stembus: Campagneleiders geven inzicht in strategie, frames en flows
30 oktober 2025
Na de stembus: Campagneleiders geven inzicht in strategie en keuzes
30 oktober 2025
Halloween populair, maar nu nog even de portemonnee trekken
30 oktober 2025
AZ en Lebara zetten via een mini-docu vier bijzondere fans in de spotlight
30 oktober 2025
Bauer Media Outdoor introduceert nieuw retailmedia-format Supr Spot
30 oktober 2025
De onmisbare rol van arbeidsbegeleiders (en meer campagnes)
30 oktober 2025
Liza Luesink en Joyce Croonen (Duwtje) over vijftien jaar pionieren in gedragsverandering
30 oktober 2025
Elanco Animal Health kiest Initiative in Nederland en België
30 oktober 2025
Google-moederbedrijf groeit hard door dankzij AI en reclames
30 oktober 2025
Adobe wil marketeers dagelijks creatief laten werken met AI
29 oktober 2025
Na de verkiezingen blijkt vertrouwen het echte tekort
29 oktober 2025
Peter Kentie: 'Citymarketing is geen luxe, maar een investering in trots, identiteit en samenwerking'
29 oktober 2025
‘Je moet lef hebben. Een verkiezingsposter mag best schuren’
29 oktober 2025
Merken en bureaus kunnen hun beste werk inzenden voor The Best Social Awards
29 oktober 2025
Bol schrijft bureaupitch uit, Dept doet mee
28 oktober 2025
Bol schrijft bureaupitch uit, Dept verdedigt account
28 oktober 2025
MediaMarkt’s terugkeer naar ‘Ik ben toch niet gek’ doet het goed bij het publiek
28 oktober 2025
Wat trekt je aan in een politiek leider?
28 oktober 2025
Wat trekt je aan in een politiek leider?
28 oktober 2025
Hema en Brabantia lanceren gezamenlijke huishoudcollectie
28 oktober 2025
Spaarpunten Douwe Egberts vanaf komend voorjaar in te wisselen bij Bruna
28 oktober 2025
Tien influencers branden dezelfde kaars in social campagne Bolsius
28 oktober 2025
Vodafone pakt batterijstress aan met nieuwe Oh Yeah-campagne
28 oktober 2025
'AI dwingt marketeer terug naar basis’
28 oktober 2025
DPG Media integreert brand lift-technologie van Brand Metrics in Ad Manager-platform
28 oktober 2025
Emma Vloeimans hoofdredacteur Elle
27 oktober 2025
Publiek kiest ‘Stem tegen de beesten’ tot Beste Verkiezingsposter van Nederland
27 oktober 2025
Slaap zacht, Auping - maar houd ons wel wakker
27 oktober 2025
Podcast voor de Week: De zeven levens van Betty
27 oktober 2025
MediaMarkt is meer dan koning van de korting: ‘We bouwen aan beleving en redactionele slagkracht’
27 oktober 2025
D66 is tot dusver grootste adverteerder tijdens verkiezingscampagne
27 oktober 2025
Marc Leurs nieuwe strategy director bij Natwerk
27 oktober 2025
Dit wil de marketingcommunicatiesector na de verkiezingen van een nieuw kabinet
27 oktober 2025
Publieke omroep grijpt in bij NPO 2 en NPO 3, bezuinigingen op programmering
25 oktober 2025
Trending: Stop met urenlang zoeken: vind jouw ideale Instagram-creator.
24 oktober 2025
Amsterdam UMC zet bezoekers aan het denken met 'zorgwekkende' borden in ziekenhuishal
24 oktober 2025
'Freeballer Bill' gooit het roer om (en meer campagnes)
24 oktober 2025
Retail Buying Study: Consumenten winkelen steeds kritischer en pragmatischer
24 oktober 2025
Wie bepaalt de blik op vrouwen? Merken kunnen het verschil maken — als ze durven
24 oktober 2025
Wie bepaalt de blik op vrouwen? Merken kunnen het verschil maken (als ze durven)
24 oktober 2025
Sanne Zwaan: 'Vooruitgang betekent niet altijd dat dingen sneller of efficiënter moeten'
24 oktober 2025
'Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren’
23 oktober 2025
GoSpooky investeert met Livestream Factory in toekomst social-commerce
23 oktober 2025
Lidl verlengt samenwerking met UEFA vrouwenvoetbal tot 2030
23 oktober 2025
Een Mooij gesprek met ... Paul Stamsnijder: 'Ik zit mezelf heel erg dwars met alle dingen die ik vind'
23 oktober 2025
Daan helpt Nederland aan meer maaltijdgemak in nieuwe Albert Heijn-campagne
23 oktober 2025
Bunq zet Reddit onder druk om een kritische post te verwijderen
23 oktober 2025
Unilever past duurzaamheidsclaims aan na actie ACM
23 oktober 2025
Odido sluit samenwerking met Jutta Leerdam: 'maximaal support voor wie een eigen pad durft te kiezen'
23 oktober 2025
Tatoma's programma moet bureaus helpen om AI echt te integreren in hun bedrijfsvoering
23 oktober 2025
Dit zijn de 3 finalisten voor de Beste Verkiezingsposter van Nederland
22 oktober 2025
Samsung kiest AndAgencyAmsterdam na uitgebreide influencer-pitch
22 oktober 2025
Out-of-home 5 procent in de plus in het derde kwartaal
22 oktober 2025
Winnende marketeers werken aan AI-skills, maar zijn vooral bruggenbouwers
22 oktober 2025
Waar is het vrije, wérkelijk liberale Nederland van de jaren zestig, zeventig en tachtig?
22 oktober 2025
Kamran Ullah, Stijn Mentrop en Britt Hogenhuis bevestigd als sprekers op Koffiedik Kijken 2026
22 oktober 2025
Koolhoven & Partners verder onder de naam Gazette
22 oktober 2025
Nieuwe Prime Video-serie The Moderators is alleen op YouTube te zien
22 oktober 2025
PR-bureau Koolhoven & Partners gaat verder onder de naam Gazette
22 oktober 2025
Hersenstichting kiest Ace als leidend bureau
21 oktober 2025
Unox begaat 'blunder' met wintertijd, maar er zit een addertje onder het gras
21 oktober 2025
Coolblue lanceert eigen tandpasta naar aanleiding van 25 jaar ‘niet lullen maar poetsen’
21 oktober 2025
Nieuwe Histor-campagne laat mensen hun eigen kleur vinden
21 oktober 2025
Waarom creatieven zich bemoeien met de democratie
21 oktober 2025
Bert van Son (Mud Jeans): ‘Mijn Eureka-moment was toen ik hoorde over circulaire economie’
21 oktober 2025
Het debat verhardt: dumbing down is de dominante campagnestrategie
21 oktober 2025
Hoe Gen Z en Gen Alpha omgaan met authenticiteit in een tijd waarin alles zichtbaar en deelbaar is
20 oktober 2025
Lies is overenthousiaste vader de baas in nieuwe gezondheidscampagne Kruidvat
20 oktober 2025
Gedragsverandering wordt product in 'winkel' op Dutch Design Week
20 oktober 2025
Sterke start van Zilveren Kruis - nu niet gaan zwabberen
20 oktober 2025
Dalende lineaire tv-kijktijd, stijgende tarieven: Connected TV als redder in de storm
20 oktober 2025
Podcast voor de Week: Op zoek naar Marlotte
20 oktober 2025
Nieuwe lichting wint Dutch Design Awards 2025
19 oktober 2025
Schiphols nieuwe logo is niet saai, onze blik op design wel
17 oktober 2025
Top 5 food & drinks-campagnes van over de grens
17 oktober 2025
Nieuwe NVB-campagne: vertrouw op je gevoel, niet op de fraudeur
17 oktober 2025
'Bedrijven kunnen niet neutraal blijven'
17 oktober 2025
Onderzoek: Black Friday steeds meer het shopmoment van het jaar
17 oktober 2025
Dit zijn de winnaars van de Digital Creative Competition van Ocean Outdoor
16 oktober 2025
Huib Koeleman vertrekt bij Orange Otters en gaat zelfstandig verder
16 oktober 2025
Hugo23 wordt creatief bureau voor de culturele sector
16 oktober 2025
De 7 trends die communicatie bij de overheid in 2025 bepalen
16 oktober 2025
Deze 7 trends zijn bepalend voor communicatie bij de overheid
16 oktober 2025
Bruna test AI tv-spot en billboard: consument ziet geen verschil
16 oktober 2025
Twee derde Nederlanders wil verbod op kindermarketing ongezond eten
16 oktober 2025
Wilders debatteert met Wilders in AI-video van Stem voor Stabiliteit
16 oktober 2025
Heineken schenkt 'het eerste rondje' voor ADE-openingsfeest
15 oktober 2025
Openbare Bibliotheek Amsterdam viert nieuwe website met uitgebreide zoekfunctie
15 oktober 2025
De toekomst is niet voor de jongsten, maar voor de nieuwsgierigsten
15 oktober 2025
De toekomst is niet voor de jongsten, maar voor de nieuwsgierigsten
15 oktober 2025
Kim Lammers: 'Het geheim van goed leiderschap? Onvoorwaardelijk vertrouwen'
15 oktober 2025
AH to go brengt 24 uur lang gratis koffie rond en dat vinden Nederlanders niet verkeerd
15 oktober 2025
Nieuw merk Schiphol: ‘Meer dan een nieuw logo op de gevel’
15 oktober 2025
De Museumweek neemt 'samen' wel heel letterlijk (en meer campagnes)
14 oktober 2025
Initiative wint in samenwerking met Yune geïntegreerde pitch Makro
14 oktober 2025
Ster verhoogt prijzen tv en houdt online ambities
14 oktober 2025
Steven van Belleghem: 'Ik zou graag zien dat marketingteams opnieuw naar buiten kijken'
14 oktober 2025
Hoe de opmars van A-merken bij hard discounters het concurrentielandschap verandert
14 oktober 2025
Triodos Bank kiest -zonder pitch- voor Gardeners en Multitude
14 oktober 2025
De goeroestrategie: ijdel vertoon of slimme marketingzet?
14 oktober 2025
Podcast voor de Week: Niemandsland
14 oktober 2025
Teads: CTV HomeScreen-advertenties overtreffen YouTube met 16 procent
14 oktober 2025
DPG Media geeft alle studenten een gratis digitaal nieuwsabonnement
14 oktober 2025
Craig David steekt Thuisbezorgd.nl in ‘R&B-jasje’
13 oktober 2025
Wessel Beumer en Barend Stegeman na 2,5 jaar weg bij Natwerk
13 oktober 2025
Exact kiest Dawn na pitch en zet 'werk' centraal in merkcampagne
13 oktober 2025
Campagne BZK gaat voorbij aan stemmoeheid en wantrouwen
13 oktober 2025
Meeste huis-aan-huiskranten schaffen (als laatste in de branche) 15 procent bureaucommissie af
13 oktober 2025
44 procent van de Nederlandse marketeers vreest dat AI creativiteit onder druk zet
13 oktober 2025
TomTom kiest Stroom voor introductie nieuw dashboard-device
13 oktober 2025
We Are Era haalt Kings League-voetbaltoernooi naar Nederland en bereidt zich voor op WK-deelname
13 oktober 2025
Onderzoek PepsiCo: merkimpact via FAST-kanalen Talpa Media
13 oktober 2025
Adverteren op Fast-kanalen goed voor merk en bereik, blijkt uit onderzoek Talpa en PepsiCo
13 oktober 2025
Zeehondencentrum deelt komische beelden en dat vinnen kijkers geweldig
12 oktober 2025
Instagram moet algoritme van rechter binnen twee weken aanpassen, en dat is groot nieuws
12 oktober 2025
Schiphol wil met nieuwe merkidentiteit gevoel van kwaliteit terugbrengen
10 oktober 2025
Studenten gaan AI-desinformatie aanpakken op Dutch Design Week
10 oktober 2025
Nationale Opera & Ballet wil met eerste merkcampagne nieuw publiek bereiken
10 oktober 2025
3 lessen voor CMO’s (en andere marketeers) op het gebied van socialmediamarketing anno 2025
10 oktober 2025
3 keuzes die het succes op social media nu bepalen, volgens TikTok en experts
10 oktober 2025
KNVB en Zilveren Kruis pakken met ‘De onzichtbare blessure’ taboe op mentale problemen aan
10 oktober 2025
Basha de Bruijn: ‘Haters will say I have no recht van spreken’
10 oktober 2025
Voedingscentrum richt zich met ‘Stop Eetdrammen’ op consument, maar mikt op politiek
9 oktober 2025
Dutch Design Awards 2025 zet jong talent centraal
9 oktober 2025
Dit zijn de luistercijfers van september
9 oktober 2025
Channel Factory biedt technische oplossing om adverteerders te helpen bij positieve content mentale gezondheid
9 oktober 2025
Team5pm ingelijfd door het grotere Samy, wil sneller internationaal groeien
9 oktober 2025
Antoine Houtsma (Joe Public): 'De pitch van Ici Paris XL was schandalig'
8 oktober 2025
Antoine Houtsma (Joe Public): 'De pitch van Ici Paris XL was schandalig'
8 oktober 2025
Graaiflatie en woekerwinsten, hoe populisme realiteit is voor bedrijven
8 oktober 2025
Tellent kiest Crisp PR & Communicatie om naamsbekendheid in Benelux te vergroten
8 oktober 2025
Renée van den Oetelaar alweer weg bij TBWA, werkt nu bij Snap
8 oktober 2025
Reputatie communicatie heeft tik gekregen onder kabinet Schoof
8 oktober 2025
Joop van den Ende plaatst weer paginagrote advertentie: ‘Kom in actie tegen sloop publieke omroep’
8 oktober 2025
Creatief duo Quirijnen en Fernando stapt over naar Dept
8 oktober 2025
'Creatieve vrijheid aan banden, cross-category innoveren en kwaliteitskeurmerk voor bureaus'
8 oktober 2025
Creatief duo Rens Quirijnen en Helen Fernando stapt over van TBWA naar Dept
8 oktober 2025
Google brengt ingrijpende AI-modus per direct in Nederland uit
8 oktober 2025
Paul Stamsnijder gekozen tot nieuwe voorzitter van Logeion
7 oktober 2025
Ad Alliance en RTL testen nieuwe advertentievorm Split Screen
7 oktober 2025
Adnight: wat bieden creatieve bureaus op het gebied van digital design?
7 oktober 2025
On Your Marks brengt AI naar sportmarketing, Ziggo Sport bij de eerste klanten
7 oktober 2025
CMO’s in overlevingsstand: economie en AI zetten vak onder druk
7 oktober 2025
Mediabureaus roepen Den Haag op tot voorspelbaarheid, innovatie en een gelijk speelveld
7 oktober 2025
Bol gaat samen met fans uit z'n plaat tijdens concert originele K3
7 oktober 2025
FonQ viert 'woonmaand oktober' met nieuwe merkidentiteit en campagne
7 oktober 2025
MediaMarkt haalt 'Ik ben toch niet gek' van stal in nieuwe merkcampagne
6 oktober 2025
Week zonder Vlees-campagne viert 10 miljoen Europese deelnemers met expositie in Europees Parlement
6 oktober 2025
Stichtingen opgericht voor NU.nl en RTL Nieuws
6 oktober 2025
Dit was Adformatie Dag van de Audio 2025
6 oktober 2025
Dit was de Adformatie Dag van de Audio 2025
6 oktober 2025
Is Wehkamp top-of-mind genoeg om 'altijd' geloofwaardig te claimen?
6 oktober 2025
Heinz haakt in op verkiezingskoorts met friet vs patat-debat (en meer campagnes)
6 oktober 2025
Creatieve sector vraagt Den Haag om stabiliteit, vertrouwen en ruimte voor verbeelding
6 oktober 2025
Bol kiest Crocodile Agency voor influencer marketing
6 oktober 2025
'Verruiming reclamebeleid levert Ster tot 24 miljoen extra op, maar schaadt andere marktpartijen'
6 oktober 2025
Podcast voor de Week: Olaf zit vast
6 oktober 2025
Marcel Surendonk (ex-Mojo) gaat nieuw sponsorlabel Joe Live leiden
6 oktober 2025
Dit zijn de winnaars van de Audify Awards
3 oktober 2025
Ine Stultjens is de nieuwe CMO van Rollz International
3 oktober 2025
Adverteerders willen van volgend kabinet duidelijkheid en lange-termijn koers
3 oktober 2025