Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Vier musea samen verder onder de naam Wereldmuseum
45 min 12 sec
geleden
Synergie in klantbeleving: meten en verbinding leggen
1 uur 40 min
geleden
Pedigree opent hondensnackbar, asieldieren willen extra aandacht en andere Dierendag-inhakers
3 oktober 2023
VodafoneZiggo blaast 90's hit No Limit nieuw leven in om medewerkers te werven
3 oktober 2023
Versuni-campagne wil voedselverspilling tegengaan, met een glansrol voor de airfryer
3 oktober 2023
Versuni-campagne moet voedselverspilling tegengaan, met een glansrol voor de airfryer
3 oktober 2023
Caroline van der Plas vereffent rekening met opgestapte woordvoerder Omtzigt
3 oktober 2023
Saskia Wagenmakers ceo IPG Mediabrands Nederland
3 oktober 2023
Dutch Digital Design-route leidt langs de big 5
3 oktober 2023
Dutch Digital Design-route leidt langs 'the big five'
3 oktober 2023
Nieuwe zendermanager Radio Veronica Robbert-Jan van de Velde moet marktaandeel weer laten stijgen
3 oktober 2023
Ivy Lee Nederland brengt klantportfolio onder bij Coebergh
3 oktober 2023
Gerucht: advertentievrij Facebook kan tien euro per maand kosten
3 oktober 2023
TikTok test advertentievrije versie die vijf dollar per maand kost
3 oktober 2023
ORN verdwijnt en gaat op in STER
3 oktober 2023
Smartphonemaker OnePlus verruilt Charly PR voor Vertigo 6
2 oktober 2023
Campagne voor artsen heeft goede bedoelingen, maar roept direct weerzin op
2 oktober 2023
Toyota speelt in op herkenbaar vader-dochter-moment, Praxis is 'spookachtig' duurzaam en ander opvallend campagnenieuws
2 oktober 2023
Nieuwe merkcampagne moet Scheepvaartmuseum neerzetten als 'het museum voor jou en mij'
2 oktober 2023
Welke van deze 6 radiocampagnes is de beste?
2 oktober 2023
Marketeer Lydi Siebers leidt Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij
2 oktober 2023
Twee hete hangijzers bij gebruik van generative AI door reclamebureaus
2 oktober 2023
Toezichthouder krijgt extra budget voor monitoring online tracking en cookies
2 oktober 2023
Nederlands Media Onderzoek overweegt jongeren 13-17 jaar uit luistercijfers te halen
2 oktober 2023
Ohra haakt in op 'AI-hype' met nieuwe tv-commercial
2 oktober 2023
Bertolli kiest bureau Hunt voor nieuwe activatiecampagne
2 oktober 2023
PR-experiment moet bewijzen dat buitenreclame ons beïnvloedt zonder dat we het weten
2 oktober 2023
Deze inzichten doet de branche op rondom retail media
29 september 2023
Trending deze week: de nieuwe AI-gestuurde vertaaltool van YouTube
29 september 2023
Hoe een fotostudio uitgroeide tot internationaal mediaproductiehuis
29 september 2023
Sprinter Sports start in Nederland als ‘jouw nieuwe sportwinkel’ op de fundamenten van Perrysport en Aktiesport
29 september 2023
Dawn gaat verder als Springbok, Inge Ligthart doet stap opzij
29 september 2023
Barbara Bijlaard (DDB) over divers talent, allenstaand moederschap en optimisme in het vak
29 september 2023
Andrew Foote gaat Edelman Amsterdam leiden, dat ook creatief duo The Markos aantrekt
28 september 2023
De sleutels tot succes voor het bouwen van een sterk bureaumerk
28 september 2023
Hertog ijs tegen eenzaamheid: feestje bij 12 Nederlandse woonzorgcentra
28 september 2023
McDonald's: 'Slechts kwart statiegeldbekers wordt ingeleverd'
28 september 2023
Pathé vernieuwt loyalty-programma en introduceert ‘Club Pathé’
28 september 2023
Coen en Sander gaan weer samen ochtendradio maken op zender JOE
28 september 2023
Journalistiek uit rancune, lekker man!
28 september 2023
Conny Braams volgt Alfred Levi op als hoofdjuryvoorzitter Effie Awards
28 september 2023
Tweakers, al 25 jaar hét techplatform van Nederland!
28 september 2023
RTL blijft fors investeren in eigen titels, Videoland naar 1,3 miljoen betalende miljoen abonnees
27 september 2023
Data-ethicus David Steenmeijer: ‘Met AI moet je niet alleen nadenken of het kan en mag, maar ook of je het wil’
27 september 2023
Fightclub wint pitch 'dagdealsite' iBood
27 september 2023
Vloedgolf van faillissementen: retailmedia als reddingsboei
27 september 2023
Betteke van Ruler: ‘We moeten af van die ellendige SOS-communicatie: Sending Out Stuff’
27 september 2023
Muziek & Merken met RA*W talent Denisa Matei
27 september 2023
Milka en Snelle op de bres voor 'tederheid', Bruut schiet sferische film voor vrachtdienst KLM en ander campagnenieuws
27 september 2023
Consumentenbond start eerste brand publishing-serie om millennials te bereiken
27 september 2023
Kane keert terug, met een volledige rebranding
27 september 2023
Perfetti Van Melle met alle merken naar Barracuda voor activatie
27 september 2023
Vervolgcampagne Eén tegen eenzaamheid focust zich weer op het kleine gebaar
26 september 2023
Eén gezin, vier reclamemakers: 'In het begin van onze carrières deelden we alles'
26 september 2023
Wat betekent Internal Engagement nu écht’?
26 september 2023
Mediabureaus ontstemd over Google's duurdere advertentieveilingen
26 september 2023
Rob Stenders stopt als zendermanager Radio Veronica
26 september 2023
YouTube stopt met goedkoper reclamevrij-abonnement, tot onvrede van gebruikers
26 september 2023
De essentie van Account-Based Marketing (ABM)
26 september 2023
Roularta Media Nederland neemt WPG Media over
26 september 2023
Zuid-Afrikaans bureau Flume Digital Marketing opent kantoor in Amsterdam
26 september 2023
Adviescollege: minder publieke omroepen, reclame ook weer op online kanalen
25 september 2023
Het nieuwe bureau Aigency genereert AI-foto's voor adverteerders
25 september 2023
Alliander lanceert werkgeverscampagne die minimaal 2,5 jaar gaat lopen
25 september 2023
Max van den Ingh (Unmuted): 'Ik ben een 'from zero to one'-guy'
25 september 2023
Ook RTL wil generatieve AI verwerken in zijn bedrijfsvoering
25 september 2023
Nieuwe arbeidsmarktcampagne moet 'trots van kappers' laten zien
25 september 2023
Insights in communication: the splitting pass forward
25 september 2023
Insights in communicatie: de splijtende pass naar voren
25 september 2023
IamToro weet met slimme activatie op te vallen in onderbroekenland
25 september 2023
DEPT® Commerce Week 2023
25 september 2023
Twintigjarig Pink Ribbon lanceert 360-campagne: 'Draag bij aan hoop'
25 september 2023
Twintigjarig Pink Ribbon lanceert 360-campagne: 'Draag bij aan hoop'
25 september 2023
Bex* wint pitch van Essent voor communicatie over energietransitie
22 september 2023
Hierom wil jij de creator economy omarmen
22 september 2023
Springbok geeft tijdens Adnight kijkje in de keuken met chef-kok Vjèze Fur
22 september 2023
Deze nieuwe functie helpt Nederlandse gebruikers van Google Ads
22 september 2023
Nieuwe tv-commercial van Albert Heijn draait om 'zeven dagen koken, niet drinken'
22 september 2023
Trending deze week: Hoe vaak denken mannen aan het Romeinse Rijk?
22 september 2023
De ingrediënten voor merkdenken vandaag de dag volgens Leo Hensen (Odido)
22 september 2023
Joe Public maakt 'Britse reclame', Lebara neemt iPhone op de hak en mannen uit de kleren voor IamToro
21 september 2023
De toekomst van marketing wordt creepy
21 september 2023
Rina Joosten: ‘We moeten voorwaarden scheppen om AI-innovaties mogelijk te maken’
21 september 2023
Noise sluit zich aan bij Only creative entrepreneurs
21 september 2023
E-BOOK: Hoe beschermen Europese agencies hun marge in 2023?
21 september 2023
Nancy Rademaker: ‘Verdiep je in de materie, ook al lijkt het een hype’
20 september 2023
Bakfietsmerk Babboe kiest Dentsu Creative en lanceert internationale merkcampagne
20 september 2023
De koffie-zonder-koffie heeft de smaak te pakken en ligt bij Albert Heijn in de schappen
20 september 2023
Dit kun je leren van het Bureau van het jaar
20 september 2023
Marthijn Tabak gaat communicatie en PR leiden van ITV Studios Netherlands
20 september 2023
Nestlé in Europa naar WPP voor media
20 september 2023
Annette Reijersen van Buuren vertrekt bij Oranje Fonds
20 september 2023
Brego Keller gaat bureaugroep P3 leiden
20 september 2023
Mensen nemen hun hoedje af voor Prinsjesdag-inhakers van bedrijven
19 september 2023
N11 Group neem MaisonPR over en groeit tot 90 professionals
19 september 2023
AI-tool Wunderman Thompson analyseert micro-expressies in gezicht om effect creatief werk te bepalen
19 september 2023
Geertrui Mieke de Ketelaere: ‘Een groot deel van de mensen leert technisch niet bij’
19 september 2023
Waarom we vijftigplussers in het vak moeten koesteren
19 september 2023
Moedig zijn zij die ongemak bespreekbaar maken
19 september 2023
Somention neemt saas-platform Influentials over
19 september 2023
Radio 538-dj Mark Labrand presenteert ochtendshow Adformatie Dag van de Audio
19 september 2023
De kracht van post
19 september 2023
PR-accounts: Glasnost date met Fruitz, TK Maxx Nederland kiest voor Het PR Bureau
18 september 2023
Linda is 20 jaar en verandert van koers: ‘We willen de solidariteit onder vrouwen versterken’
18 september 2023
Myrthe van der Erve vertrekt bij TNW, Teads trekt Bas Visée aan en ander transfernieuws
18 september 2023
Medewerkers audiovisuele media moeten op cursus grensoverschrijdend gedrag
18 september 2023
Jumbo is nog teveel zoekende in nieuwe campagnekoers
18 september 2023
Jumbo is nog te veel zoekende in nieuwe campagnekoers
18 september 2023
Gebruik je moreel kompas
18 september 2023
Arno Otto vertrekt bij Talpa Network: 'Digitale transitie afgerond'
18 september 2023
Branchespecifieke agency software bevordert groei en transformatie
18 september 2023
Rijkswaterstaat tovert bizarre wegsituatie om tot een conference vol grappen
17 september 2023
SNS kiest in campagne voor ‘minder reclamische’ en meer menselijke stijl
17 september 2023
Zowel 'oudgedienden' als 'uitdagers' aangemeld bij Adnight
15 september 2023
Denise Willigers (Adnight): 'We mikken op meer bezoekers bij minder bureaus'
15 september 2023
Adnight: minder bureaus, meer reuring
15 september 2023
Trending deze week: gekocht door TikTok, of niet?
15 september 2023
De Kracht van Design Thinking
15 september 2023
172 genomineerden bij ADCN Awards, uitreiking in Theater Amsterdam
15 september 2023
Wat wil jij volgend jaar bereiken met jouw advertenties?
15 september 2023
Insights in communicatie: een versimpeling van de waarheid
15 september 2023
50 jaar inspiratie met Ismael: 'Van iedere film die ik regisseer, probeer ik een levensverhaal te maken’
15 september 2023
Roorda ziet dat teksten van z’n site schaamteloos zijn hergebruikt door een ander bureau
15 september 2023
Charlotte Zelders benoemd als nieuwe marcom-directeur Funda
15 september 2023
Dick van der Lecq terug in de reclame: 'Ik had behoefte aan een schone lei'
15 september 2023
Adverteerders en creators gaan elkaar vinden in Connected TV
15 september 2023
Digitaal succes met community's en influencers
14 september 2023
Seamless Ads bestaan één jaar: dit hebben we geleerd
14 september 2023
Jelani Isaacs (PlusPlusOne): 'Onze studenten komen terecht in een zee van witheid'
14 september 2023
Werken voor 'fossiel': de tijd van langs de zijlijn staan roeptoeteren is voorbij
14 september 2023
PR-bureau It's a Rep overgenomen door Tyto en gaat onder die naam verder
14 september 2023
Eredivisieclubs verlengen contract met ESPN
14 september 2023
Hyperlocal advertising biedt komende jaren mooie kansen voor media en adverteerder
14 september 2023
Renée van den Oetelaar (Boomerang FT): 'Ik heb een sterke visie op talent'
13 september 2023
Holie pakt in campagne andere ontbijtmerken aan om hun verborgen suikers
13 september 2023
Creative director Joe Public, Ruben van Dijk: 'Tekenen leert mij concentreren'
13 september 2023
De Top 50 Onmisbaar 2023: wie zijn de 50 smaakmakers van merken, marketing en media?
13 september 2023
ANP Business lanceert ANP Connect als hét platform voor pr en communicatie
13 september 2023
Welk personeelstekort? Ga 's waardevol werven!
13 september 2023
Muziek & Merken met RA*W talent Jhelisa Panfred
13 september 2023
Dj Dennis Ruyer van Radio 538 naar JOE
13 september 2023
AI verandert op drie manieren de industrie en jouw werk
13 september 2023
Gardeners ontwikkelt nieuwe identiteit en campagne Gaiyo
12 september 2023
Merkpionier Merijn Everaarts van Dopper: 'Begaan zijn met de wereld zat er al vroeg in'
12 september 2023
Nieuwe woordvoerder Pieter Omtzigt kan direct weer inpakken
12 september 2023
Dit is de nieuwe Jumbo-campagne door Hotel L'Amour
12 september 2023
De 5 lekkerste internationale food & drinks-campagnes van augustus
12 september 2023
Wars van mooie praatjes
12 september 2023
Jochem van Laarschot naar KLM, Sebastiaan Scheer weg bij Media.Monks, en ander loopbaannieuws
11 september 2023
Golfbond: 'Weg met de rode (rib)broek'
11 september 2023
Supermarktmanager Ilse en haar gezin zijn nog niet onmisbaar
11 september 2023
Albert Heijn scoort bonuspunten met zijn scherpe pen(ne) op Facebook
11 september 2023
Kletscampagne Škoda moet mensen 'activeren vaker een gesprek te voeren in de auto'
11 september 2023
Nederlandse PR-actie voor de VN-waterconferentie leek briljant, maar deed niks
11 september 2023
Briljante Nederlandse PR-actie voor VN-waterconferentie sterft in schoonheid
11 september 2023
Radio Veronica stopt met Rick van Velthuysen in de ochtend
11 september 2023
Nieuwe FM-frequenties een feit: hoe staan de zenders er nu voor?
11 september 2023
Hoe kies je het perfecte marketingbureau voor jouw bedrijf?
11 september 2023
Pietro Tramontin: onconventioneel bureauleider
9 september 2023
ABN AMRO's digitale marketing strategieën
8 september 2023
Floris ‘walk-in fridge’ Cobelens vertrekt na 19 jaar bij Heineken
8 september 2023
In memoriam Pietro Tramontin: creatief in zaken, gul en legendarisch leider
8 september 2023
Trending deze week: hoe Burning Man 2023 een Fyre Festival-revisited werd
8 september 2023
Giep Franzen voert de Adformatie50 Aller Tijden aan
8 september 2023
Genereer langdurig engagement met OOH-ads
8 september 2023
Renee van den Oetelaar (Boomerang FT): 'De toekomst moet a seat at the table krijgen'
8 september 2023
Mischa Schreuder over inspiratie opnemen en weer delen: 'Sta open voor alles'
8 september 2023
Albert Heijn pakt na 11 jaar weer groots uit met Disney
8 september 2023
Brenda Smith van Kruidvat voert de Adformatie50 lijst der Onmisbaren aan
7 september 2023
Google’s Privacy Sandbox voor web is breed beschikbaar, nu is het aan de adtech-industrie
7 september 2023
Lead agency TBWA over de totstandkoming van Odido: ‘Dit is once in a lifetime’
7 september 2023
Bonduelle brengt iconische jingle terug
7 september 2023
Content & Casting: vermijd de valkuilen!
7 september 2023
Telemarketing werkt als een tierelier
7 september 2023
Marketinglead Anne-Wies Bouritius moet Brandt & Levie Europees laten groeien
7 september 2023
Denise Willigers nieuwe managing director ADCN
7 september 2023
Albert Heijn lanceert plantaardig huismerk: AH Terra
6 september 2023
EU onderwerpt zes techbedrijven aan strengere regels
6 september 2023
Qmusic, Radio 10, NPO Radio 2 top-drie in commerciële doelgroep
6 september 2023
Consumentenonderzoek wijst uit: ‘Zuinigheid is het nieuwe cool’
6 september 2023
Kantar: Nederlanders zien reclames het liefst op Bol.com
6 september 2023
De rol van generatieve AI in interactiekanalen
6 september 2023
Squla benadrukt het belang van fouten maken in nieuwe campagne
6 september 2023
Gemeenten verwijderen 'greenwashing'-teksten over deelscooters van hun websites
6 september 2023
Ikea stopt - vooralsnog alleen in Nederland - met de verkoop van gaskookplaten
6 september 2023
McDonald's breidt vleesloos assortiment uit en lanceert '100% Meatless, 100% McDonald’s'
5 september 2023
Odido: ‘Wel vrolijk, maar geen bijzonder krachtige naam’
5 september 2023
Ook NS sluit een samenwerking met Too Good To Go
5 september 2023
Meilandjes stimuleren om zelf te isoleren
5 september 2023
Lidl en Herc trekken de aandacht met ‘sowieso iets voor jou’
5 september 2023
Holland Casino zou meer moeten wijzen op risico's in nieuwe campagne
5 september 2023
Holland Casino vindt zijn eigen pad in een gevoelige omgeving
5 september 2023
T-Mobile maakt foutje en lekt nieuwe naam Odido, 'bitches' van KPN straffen dit genadeloos af
5 september 2023
Tracks & Sync Of The Month met Doja Cat, UMI en Jordan Ward
5 september 2023
Tracks & Sync Of The Month met Doja Cat, UMI en Jordan Ward
5 september 2023
T-Mobile en Tele2 gaan per direct verder als het Nederlandse merk Odido
5 september 2023
Musk wijt afname advertenties op X aan Joodse antihaat-organisatie
5 september 2023
Netto bestedingen radio blijven stijgen
5 september 2023
Autotaalglas klant bij Media Reverse
5 september 2023
Babbage Company en Loo van Eck gaan samen om ‘grootste communicatiebedrijf van Nederland’ te worden
5 september 2023
Een fossiel-ban is oliedom; dat verbieden moet maar eens verboden worden
4 september 2023
Communicatiebureau Clarify breidt uit naar Den Haag
4 september 2023
Denim Solar is in nieuwe campagne trots op saaie zonnepanelen
4 september 2023
Bram Mullink wordt nieuwe hoofdredacteur Quest
4 september 2023
Beiersdorf kiest OMD als exclusief mediabureau voor Europa en Noord-Amerika
4 september 2023