Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Dit zijn alle Grand Prix van de Epica Awards 2024
13 december 2024
Friso Fennema vertrekt bij ministerie IenW, wordt directeur communicatie bij OCW
13 december 2024
Heldergroen en The Happy Activist werken samen voor 'duurzame actie'
13 december 2024
Geheel kerstvrije Top-5 food & drinks-campagnes van over de grens
13 december 2024
Marco Schuitmaker 'piekt op de piste' voor Scapino
13 december 2024
Ahead in 2025: ontdek dé social media- en influencertrends die het verschil maken
13 december 2024
Dentsu Creative Amsterdam wint de Europese Grand Effie
12 december 2024
KPN-campagne ‘Stukje van mij’ wint Europese Grand Effie, waar het in Nederland slechts brons kreeg
12 december 2024
Overstapcoach Onno Verstappen helpt je geld besparen dit overstapseizoen
12 december 2024
Kerstpanel: Albert Heijn heeft wederom de beste kerstcommercial
12 december 2024
AI-geletterdheid: nieuw fenomeen voor de moderne marketeer
12 december 2024
AI verlaagt de drempel maar verhoogt niet de lat
12 december 2024
Picnic verbindt zich aan wielerploeg: Team Picnic PostNL
12 december 2024
NPO moet 50 miljoen meer ophalen uit Ster-inkomsten
12 december 2024
VR-ervaring van Etos moet kerststress als sneeuw voor de zon laten verdwijnen
12 december 2024
SEA of SEO: Waar kun je het beste op inzetten?
12 december 2024
Volwassen gamer geeft per maand bijna 30 euro uit aan in-game aankopen
12 december 2024
Hoe HEMA transformeerde tot SLAYMA
12 december 2024
Tony’s viert roots met Amsterdam reep
11 december 2024
Gerucht: Europese Commissie wil meer informatie van Google over advertentiecampagne gericht op tieners
11 december 2024
Werkgevers investeren meer in kerstpakketten door personeelstekort
11 december 2024
Freeway Cola-kersttruck is vrolijke plaagstoot naar Coca-Cola
11 december 2024
Hoe meet je printcampagnes? Vier adviezen om je printadvertenties te verbeteren
11 december 2024
Waarom Flamin’ Hot de meest sensationele lancering van 2024 is
11 december 2024
Efficiënt talent aantrekken in een veranderende arbeidsmarkt
11 december 2024
37°Celsius gaat zelf naakt om zijn nieuwe Brandnaked-tool onder de aandacht te brengen
11 december 2024
Zo bewijs je de impact van TikTok op jouw merk in 2025
11 december 2024
Twannie de Ridder gaat productiehuis Mønaerk leiden
10 december 2024
Reizendeals lag al tijden onder vuur consumentenclubs, maar zwicht nu voor dwang van ACM
10 december 2024
Balancing craft and tech: the future of creative success
10 december 2024
Nieuw in Amsterdam: Groep Maatschappelijke Kinderopvang
10 december 2024
Jumbo weet het echte kerstgevoel uit te dragen
10 december 2024
Amsterdam krijgt AI-broedplaats voor creatieve industrie
10 december 2024
Onverwachte beloning in oudejaarscommercial van Staatsloterij
10 december 2024
“Agencies zijn doodsbang voor hun klanten”
10 december 2024
Overname Interpublic (IPG) door Omnicom definitief: 'Complementair aan elkaar'
9 december 2024
Verhalende podcasts: een uitstervend medium?
9 december 2024
Microsoft Advertising Partner Program omarmt verandering en innovatie
9 december 2024
Bob neemt nieuwe afslag met publiekscampagne 'Top, jij blijft Bob'
9 december 2024
Mediahuis komt met nieuwe postionering 'Mediahuis raakt'
9 december 2024
Dit is de kerstcommercial van Hema
9 december 2024
Met deze drie whitepapers ga je goed voorbereid het nieuwe jaar in
9 december 2024
Valsplat lijft Braingineers in om te groeien in UX-onderzoek
9 december 2024
DPG Media zoekt grenzen op met de proef 'cookies of betalen'
9 december 2024
Hoe TikTok Tess V naar nieuwe hoogten bracht
9 december 2024
'Omnicom wil Interpublic overnemen'
8 december 2024
Dit zijn ALLE Nederlandse kerstcommercials
8 december 2024
Oreo kan na uitspraak Europees merkenbureau achter al z'n copycats aan
7 december 2024
Baba Touré (Home): 'Een naamswijziging is altijd spannend'
6 december 2024
Johan van der Zanden (AH): ‘Als marktleider moet je gewoon ‘Last Christmas’ hebben’
6 december 2024
Albert Heijn-klanten kunnen ogen niet geloven door wereldster in kerstreclame
6 december 2024
Dit zijn de kerstcommercials van de Nederlandse supermarkten
6 december 2024
Big Data of Big Idea? Moet de CMO wel kiezen?
6 december 2024
De bijzondere gevoelens van Gijs Kerbosch voor maandag en donderdag
6 december 2024
Wouter Voges en Maarten Remmers verruilen DDB voor Alfred
5 december 2024
Trending deze week: What about Facebook?
5 december 2024
OpenAI neemt eerste CMO aan, sluit advertenties in ChatGPT niet uit
5 december 2024
Arthur Hoogendijk directeur Sales Management Association (SMA)
5 december 2024
Arthur Hoogendijk directeur Sales Management Association
5 december 2024
Eveline Aendekerk (CPNB) over nieuwe leescampagne: ‘We willen mensen in het hart raken'
5 december 2024
Hoe bol een love-brand werd op TikTok
5 december 2024
Qmusic blijft marktleider, Radio Veronica snelste stijger
4 december 2024
Peter van der Vorst (RTL) komt spreken op Koffiedik Kijken
4 december 2024
X-alternatief Bluesky komt nog deze maand met een abonnement
4 december 2024
OmnicomMediaGroup begint label Create in Nederland
4 december 2024
Sportmarketeers zien geld als reden voor vertrek F1 uit Zandvoort
4 december 2024
Candid neemt The Better Brands Practice over
4 december 2024
Marco Louwerens head of content Southfields
4 december 2024
Ook Lies wil liefde in de kerstcommercial van Kruidvat
4 december 2024
4 op de 5 digitale bureaus noemt AI geen bedreiging
4 december 2024
Direct mail: het vergeten goud van de marketingmix
4 december 2024
Philips in een Hema-jasje en meer campagnes
3 december 2024
Intratuin & Somention lanceren kerstfilm ‘Verwonderlove’
3 december 2024
Hoe je marketingtrendrapporten leest zonder er gek van te worden
3 december 2024
Jolien van den Berg business development marketeer bij NRC
3 december 2024
Minister Faber (PVV) heeft geen enkele woordvoerder beschikbaar, pers kan vragen mailen
3 december 2024
DPG Media verkoopt zijn Deense mediatak
3 december 2024
In memoriam Dennis Hamakers: Strateeg met groot hart voor iedereen
3 december 2024
DPG Media test of mensen die cookies weigeren willen betalen om nieuwssites te steunen
3 december 2024
‘Geen excuses meer: geïntegreerd denken is de toekomst van reclame’
3 december 2024
Teads sluit exclusieve samenwerking met Vidaa voor CTV Homescreen
2 december 2024
Lotus Biscoff mini Sintkoekjes. Nieuw product. Gelukt?
2 december 2024
Dit zijn de eerste Nederlandse kerstcommercials
2 december 2024
Albert Heijn Nederland behaalt B Corp-certificering
2 december 2024
Ja/ja-sticker heeft geen invloed op koopgedrag, folders gingen toch ongeopend de prullenbak in
2 december 2024
'Meedoen' wederom centraal in kerstcommercial Schoonenberg
2 december 2024
Bredere toepassing AI in marketing is vooral een kwestie van mensenwerk
2 december 2024
Heeft het uurtje-factuurtje nog de toekomst?
2 december 2024
Pedrigree activeert het merk met AI. Lukt dat ook met deze column?
2 december 2024
Pedigree activeert het merk met AI. Lukt dat ook met deze column?
2 december 2024
Geef jouw werk een podium: Reserveer nu in het SAN Jaarboek!
2 december 2024
Christel Hofstee head of productions bij Dark Alley Pictures
1 december 2024
Contentplatform voor beleggers IEX Media 25 jaar: 'We laten zien dat je als niche succesvol kunt zijn'
29 november 2024
Rituals wint innovation award bij DDMA Customer Data Awards 2024
29 november 2024
Bijna de helft van de Nederlanders wordt beïnvloed door kerstadvertenties
29 november 2024
Jaap de Bruijn na 10 jaar weg bij VGZ, Job Verhoeve naar DVJ Insights
29 november 2024
Talpa-cfo Baboeram Panday voorgedragen als financieel directeur Ajax
29 november 2024
Spotify maakt gebruikers bloednerveus met cryptische posts over Wrapped
29 november 2024
Nederlandse webshops maken potje van toegankelijkheid, lopen 4,2 miljard omzet mis
28 november 2024
DDMA viert 20-jarig bestaan en reikt Carel Rog Penning uit aan Diana Janssen
28 november 2024
AI-innovatie begint bij je medewerkers, weet AI-adviseur Arne Mosselman
28 november 2024
Sony Music wint Europese TikTok-advertentieprijs met strategie voor nummer 1-hit
28 november 2024
Hoe organiseer je internationale marketing teams met aandacht voor zowel schaalbaarheid als lokale relevantie?
28 november 2024
In een wereld die onder druk staat, is het voor merken belangrijker dan ooit het juiste te doen
28 november 2024
Duurzaamheid onder druk: ESG-doelen verliezen terrein in 2024
28 november 2024
Mo Cornelisz director digital bij Talpa Network
28 november 2024
De overgang van Unique Selling Points naar Unique Buying Reasons
28 november 2024
ShowHeroes breidt Attention Index uit naar Connected TV
28 november 2024
De invloed van stress op je creativiteit
28 november 2024
Nederlandse CMO wordt empathischer
27 november 2024
Nederlandse CMO wordt steeds empathischer
27 november 2024
Hoe meer scepsis over Black Friday, hoe hoger het aantal verkopen
27 november 2024
Belgische commerciële tv-zenders vragen overheid om hulp in strijd tegen techbedrijven
27 november 2024
AI-avatar van John de Mol spreekt mediabureaus 'persoonlijk' toe
27 november 2024
Fight cancer organiseert Spin for Life event voor 3.000 deelnemers
27 november 2024
Requim voor The Body Shop
27 november 2024
Requiem voor The Body Shop
27 november 2024
AI vroeg omarmen is sleutel tot succes in online adverteren
27 november 2024
Level V zet AI in als creatief partner
27 november 2024
Mariëtte Hamer: uitvoering plannen sociale veiligheid NPO blijft achter
27 november 2024
Gezonheidsfondsen: wetgeving nodig om supers tot gezonder aanbod te dwingen
26 november 2024
Rabobank verliest kort geding, Greenpeace mag portret topman gebruiken in campagne
26 november 2024
MaisonPR gaat verder onder een nieuwe naam: Buro Hause
26 november 2024
Marloes Bras (Bever): ‘Zingen is mijn uitlaatklep’
26 november 2024
McDonald's laat personeel zijn nieuwe app-aanbiedingen promoten
26 november 2024
Make-upmerk elf zet in op sportfans met acteurs Joey King en Lucien Laviscount
26 november 2024
Pedigree gebruikt AI om asielhonden - zonder foto's - voor te stellen aan potentiële baasjes
26 november 2024
Foodwatch richt pijlen op merken die stiekempjes minder inhoud bieden
25 november 2024
YouTube deelt data Nederland: bereik van meer dan 13 miljoen Nederlanders, kijktijd gemiddeld 50 minuten
25 november 2024
Hema’s eigen koers is fijn, dat zou voor meer retailers goed zijn
25 november 2024
Over 5 jaar is AI de nieuwe bvA-voorzitter
25 november 2024
VML en Newcraft gaan verder als een bedrijf
25 november 2024
Commissariaat voor de Media uit zorgen over invloed sociale media
25 november 2024
Relatiegeschenken die blijven hangen
25 november 2024
Postcode Loterij toont 'zingende deuren' in eindejaarscampagne
22 november 2024
Werken met de wereld onder je voeten; op bezoek bij Havenbedrijf Rotterdam
22 november 2024
Casper Mooyman (Domino’s): ‘Mijn digitale mindset staat altijd aan’
22 november 2024
AI op de werkvloer. Wie blijft en wie stapt uit?
22 november 2024
Bas Bisschops (KVK): 'Laten we reclame weer aan de reclamemensen overlaten'
22 november 2024
Snapchat-gebruikers zijn rondom de feestdagen het meest te inspireren met gesponsorde video's, stelt Snap
21 november 2024
10 lessen en tips voor een sterke kerstcommercial
21 november 2024
Consumentenvertrouwen neemt verder af in november
21 november 2024
Nederlandse CMO blijft optimistisch
21 november 2024
René Verbong en Daniel te Lindert samen verder als creatief team
21 november 2024
De woordvoerders van Ter Apel: 'We hebben er geen mensen bij gekregen, maar wel heel veel extra werk'
21 november 2024
Tony's Chocolonely 'strooit goed' en meer campagnes
21 november 2024
Sterke content maakt in complexe markten het verschil
21 november 2024
Ethische overweging: Moet je melden dat je advertentie gemaakt is met AI?
21 november 2024
Jij denkt je doelgroep te kennen
21 november 2024
Het PR Bureau wint pitch Holland & Barrett
21 november 2024
Retailmedia: geldmaker of een gevaar voor jouw merk?
21 november 2024
Krappe meerderheid van de Nederlanders steunt oproep van voetbalsters om als FIFA te breken met oliebedrijf Saudi Aramco
20 november 2024
Hak richt zich met ‘Protein Bowls’ meer op fitboys en -girls
20 november 2024
Minister verlengt NPO-vergunning met twee jaar: 'Meer tijd nodig'
20 november 2024
Havas krijgt beursnotering in Amsterdam
20 november 2024
Clear Channel wint concessie Nijmegen
20 november 2024
Van kleine veranderingen naar groots resultaat. Hoe doe je dat?
20 november 2024
Sterre Hoek: 'Ik ben mijn moeders grootste fan'
20 november 2024
Komische onthullingen maken de virtuele tongen los
20 november 2024
'Niet in mijn stad!' Victor Knaap en andere Amsterdammers maken vuist tegen geweld en racisme
20 november 2024
Non-Billable is niet waardeloos: Een Time-Cheater Bekentenis
20 november 2024
Dit zijn de winnaars van de Mercurs 2024
19 november 2024
Terwijl ook Bluesky groeit als kool, zou Meta zich voorbereiden op reclames in Threads
19 november 2024
Arjan Pomper nieuwe algemeen directeur Nationaal Media Onderzoek
19 november 2024
Luuk Ros van Nima naar DDMA
19 november 2024
PHD Media wint pitch Red Bull Nederland
19 november 2024
Jelle Prins (Cradle): 'Het leuke aan ondernemen is dat je veel verschillende problemen kan oppakken'
19 november 2024
Van een briljante 'whodunnit' tot zingende ovenwanten: dit zijn de beste (en slechtste) kerstcommercials van 2024
19 november 2024
Kinesso: ‘De toekomst van third-party cookies ziet er nog steeds niet bepaald rooskleurig uit’
19 november 2024
VVD-plan: publieke omroep zonder ledenomroepen en 'reclameluw'
19 november 2024
Anna Maria Vujinovic en Salem Samhoud lanceren nieuw bureau The Story House
19 november 2024
Ton Rozestraten: 'Het is heel belangrijk dat streamers zich aansluiten bij het NMO'
19 november 2024
LinkedIn Advertising benchmark: hoe scoort jouw campagne?
19 november 2024
Coca-Cola maakt 30 jaar oude kerstcommercial nu met AI en dat lijkt het publiek prima te vinden
18 november 2024
Contract getekend, handen geschud, en toch zegt minister Faber de oud-woordvoerder van Femke Halsema af
18 november 2024
SAN Accent maakt juryvoorzitters bekend
18 november 2024
Tien jaar Swapfiets: ‘Het is mooi én complex om een servicebedrijf te zijn’
18 november 2024
Tien jaar Swapfiets: ‘Het is mooi én complex om een servicebedrijf te zijn’
18 november 2024
Siepie en Takkie misdragen zich in Sint-campagne van Hema
18 november 2024
LePub Amsterdam benoemt Eileen Owen Tan tot managing director
18 november 2024
Pak je kans in 2025: een vooruitblik naar het nieuwe mediajaar bij Ster
18 november 2024
Bol geeft sterk startschot voor het feestseizoen
18 november 2024
‘Do tell’ is terechte winnaar marketingliteratuurprijs, maar tegelijkertijd te complex en te intuïtief
18 november 2024
De impact van AI & audio op jouw merk-klantrelatie
18 november 2024
Xsaga neemt meerderheidsbelang in Schols Commandeur
15 november 2024
Sinterklaasjournaal laat online de andere kant van de goedheiligman zien
15 november 2024
The Social Hub haalt Trix van der Vleuten binnen als nieuwe CMO
15 november 2024
De 'iconische momenten' van Pearle en meer campagnes
15 november 2024
William Linders ceo Viaplay Nederland
15 november 2024
Retail media onder de loep
15 november 2024
The Media Nanny en Circulate openen samen vestiging in Saoedi-Arabië
15 november 2024
'Met liefde gemaakt' van Hema wint gouden Effie 2024
14 november 2024
Dit zijn de winnaars van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024
14 november 2024
Dit zijn de winnaars van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024
14 november 2024
Omgekeerde klantreis in het ziekenhuis
14 november 2024
Stel je eigen marketingopleiding samen
14 november 2024
Salesforce start met ‘agents’ in Nederland, die onder meer marketeers en klantenservice kunnen helpen
14 november 2024
Voorlopig geen btw-verhoging kranten, boeken en cultuur
14 november 2024
Campagne over trombose door anticonceptiepil drijft op vertrouwen en reputatie
14 november 2024