Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Thuiskomen bij digital agency Level Level
21 februari 2025
Out-of-homemarkt groeit in 2024 naar recordomzet van 302 miljoen euro
21 februari 2025
IPG Mediabrands begint Mediabrands Academy
21 februari 2025
Smarthouse doet rebranding Oxious Talent Factory naar Remake Society
21 februari 2025
‘Gen Alpha’ houdt van gamen, YouTube en Ronaldo, concludeert For You Agency na gesprekken met honderden kinderen
21 februari 2025
KFC toont lef met 'extreem spicy' campagne
21 februari 2025
Toprak Özturan managing director bij Modern Citizens en meer loopbaannieuws
21 februari 2025
3 op de 10 Nederlanders pleit voor stoppen factchecken berichten op Facebook en Instagram, ook als dat meer desinformatie oplevert
21 februari 2025
Confronterende outdoorcampagne benadrukt impact zelfdoding op nabestaanden
20 februari 2025
‘Marketing in het MKB is veel meer dan een paar clicks kopen’
20 februari 2025
‘Door AI moet je nu wel écht creatief zijn om een goede campagne te ontwikkelen’
20 februari 2025
KFC Nederland naar Abovo Maxlead
20 februari 2025
Allianz Direct kiest EssenceMediacom als strategische mediapartner
20 februari 2025
De voordelen en aandachtspunten van personal branding, volgens een expert
20 februari 2025
Nederlands programma op SXSW draait om 'immersive experiences'
20 februari 2025
Minister wil publieke omroepen onderbrengen in omroephuizen
19 februari 2025
TUI’s keuze voor een AI-reisinfluencer leidt tot verdeeldheid
19 februari 2025
Het White Lotus Effect: Hoe entertainment toerisme en branding aandrijft
19 februari 2025
Bureaus in de knel: waar is de echte creativiteit gebleven?
19 februari 2025
Toyota's taxichauffeur ook 's nachts beschikbaar en meer campagnes
19 februari 2025
Max Verstappen vreest boetes, gaat 'niet meer te veel zeggen' dit F1-seizoen
19 februari 2025
Dit zijn de tien finalisten van de Ster Gouden Loeki 2024
18 februari 2025
Oliebollen met een doel: de missie van Mark(eteer) Simoons en oma Coby
18 februari 2025
De emancipatie-inferno: Waarom DEI nog steeds broodnodig is
18 februari 2025
Henriette van Swinderen en Erik van Engelen (BvA): ‘De draai van Zuckerberg baart ons zorgen’
18 februari 2025
Natwerk en Eru lanceren nieuwe campagne: ‘Eru moet uiteindelijk bekénder worden dan Goudkuipje’
18 februari 2025
Theater of strategie? Mediabedrijven vechten tegen Big Tech
18 februari 2025
Communicatiebureaus Baas en Oona samen verder
18 februari 2025
Toprak Özturan managing director van Modern Citizens
17 februari 2025
Charles is vrij
17 februari 2025
Een Mooij gesprek met ... Charles Huijskens
17 februari 2025
Briljant concept van McDonald’s waar nog zoveel meer uit te halen valt
17 februari 2025
Viaplay TV wordt zelfstandige lineaire zender, SBS9 keert terug
17 februari 2025
Sita Bakker directeur OOH-brancheorganisatie Outreach
17 februari 2025
ADCN stelt nieuw creatief bestuur aan
17 februari 2025
Collabhouse koppelt muzikanten aan merken om muzieklicenties transparanter te maken
17 februari 2025
Paginagrote advertentie Joop van den Ende: 'Bescherm onze media tegen manipulatie techgiganten'
17 februari 2025
Podcast voor de Week: The Good Whale
17 februari 2025
Pact Creative Hub geopend: tijdelijke hotspot voor jonge makers
16 februari 2025
Op deze vijf gebieden kunnen marketeers in 2025 het verschil maken
16 februari 2025
Trending deze week: Van keiharde bars naar polonaise op de bar
14 februari 2025
30 insights van het SWOCC Symposium over creativiteit in marketing op een rij
14 februari 2025
30 insights over creativiteit in marketing op een rij
14 februari 2025
Crocodile Agency aan de slag voor Verkade en Sultana
14 februari 2025
Marketeers zetten influencers steeds vaker in voor sales
14 februari 2025
Wie volgt Brenda Smith op als Adformatie CMO of the Year?
14 februari 2025
Audiorapport GroupM: 'Audio is de groeimarkt waar je nu bij moet zijn'
14 februari 2025
Jascha Hoogendijk (NEEW): 'Helaas denken nog veel merken dat ze met impactvolle communicatie alleen het verschil kunnen maken'
14 februari 2025
3MO breidt advies uit door samenwerking met Martijn Oenema en Joris Stam
13 februari 2025
Joris van der Pol: ‘Groei FMCG een teken dat bredere groep adverteerders audioreclame omarmt’
13 februari 2025
DDMA: Nederlanders bewuster van online privacy, maar ervaren nog steeds weinig controle over hun data delen
13 februari 2025
Ace is het nieuwe reclamebureau van Hak
12 februari 2025
Ace is het nieuwe reclamebureau van Hak
12 februari 2025
Met AI, maar zonder ziel?
12 februari 2025
Nieuw onderzoek naar DE&I van start
12 februari 2025
Category Entry Points ontleed: hoe ze écht bijdragen aan groei
12 februari 2025
Omzet Coca-Cola stijgt, vooral door bekritiseerde prijsverhogingen
12 februari 2025
AI-website belooft reclamebureaus sneller inzicht in kosten muzieklicenties
12 februari 2025
Menzis keert terug bij N=5 na pitch, neemt afscheid van Roorda
11 februari 2025
Adverteren rond een -bijna- veroordeelde crimineel: goed plan?
11 februari 2025
Nieuwe dingen verzinnen is ons werk, dus waarom doen we het niet?
11 februari 2025
Willem-Albert Bol vertrekt bij Abovo Maxlead, Theun Eijkemans volgt hem op
11 februari 2025
Anouk Zink (TBWA) over cultuur, mansplaining en (alcoholvrij) succes vieren
11 februari 2025
DPG Media sluit nieuwe lening af bij de Europese Investeringsbank
11 februari 2025
Juliette Hammana (ex-TBWA) lanceert The Worklife Balance
11 februari 2025
HG wil 'het schoonmaakdomein claimen op TikTok', schakelt team5pm in als social bureau
11 februari 2025
Patrick Molleman wordt managing director van Global Nederland
10 februari 2025
Hoe Milka het mentale monopolie van Merci op de Category Entry Point van ‘chocolade als geschenk’ (CEP) omsingelt
10 februari 2025
Marieke Snoep (KPN): ‘winnen van Europese Grand Effie heeft voor ons nieuwe deuren geopend’
10 februari 2025
UWV kiest Roorda na aanbesteding
10 februari 2025
Susanne Damen verruilt AGU voor MediaMarkt en meer loopbaannieuws
10 februari 2025
Save the Children kiest voor TBWA\Neboko als nieuw creatief bureau in Nederland
10 februari 2025
Save the Children kiest TBWA als nieuw creatief bureau in Nederland
10 februari 2025
Managing director Eva Rausch verruilt 180 Amsterdam voor GUT Europe
10 februari 2025
Nationale Vacaturebank zoekt sympathie bij werkzoekenden met lekkere humor
10 februari 2025
Patrick Lodiers en Bas Nuissl lanceren bureau ‘21cm’
10 februari 2025
Lidl en Vrumona winnen eerste Tikkie Campagne Awards
10 februari 2025
Podcast voor de Week: De weg van de dodo
10 februari 2025
Henry Robben: ‘Een marketeer moét politieke slimheid hebben’
9 februari 2025
Persuade niet blij met 'bewust gekopieerde' pay-off Prominent
7 februari 2025
Glenn Balak: ‘We willen de Amazon van de digitale stickers worden'
7 februari 2025
Glenn Balak: ‘We willen de Amazon van de digitale stickers worden'
7 februari 2025
Asics benoemt Andreas Moll tot hoofd marketing, merchandising en product EMEA
7 februari 2025
Google past commercial aan: AI-assistent claimde foutief dat Goudse kaas de populairste kaas ter wereld is
7 februari 2025
Dit zijn de 5 beste Super Bowl-commercials
7 februari 2025
Dit zijn de 5 beste Super Bowl-commercials
7 februari 2025
The Best Social Awards: Truus opnieuw beste bureau, ook Hema en McDonald's vallen in de prijzen
7 februari 2025
Your Majesty overgenomen door Kroatisch bureau Infinum
7 februari 2025
Lidl na halfjaar weg bij GoSpooky, gaat verder met Bruut
6 februari 2025
Lidl na halfjaar weg bij GoSpooky, gaat verder met Bruut
6 februari 2025
Wraakzuchtige, radicaal-rechtse politiek wil het bedrijfsleven monddood maken
6 februari 2025
Radio Veronica snelste stijger in januari
5 februari 2025
Statiegeld Nederland wederom in zee met Donnie en meer campagnes
5 februari 2025
Top 5 food & drinks-campagnes van januari
5 februari 2025
Top 5 food & drinks-campagnes van januari
5 februari 2025
Hoe overleven Nederlandse voetbalclubs verbod op goksponsoring?
5 februari 2025
You Jump voor rebrandingcampagne naar All Response Media
5 februari 2025
De TikTok-ban in de VS en de overstap naar YouTube Shorts
5 februari 2025
Uitgeverij haalt boek over moord op Gino na één dag uit de verkoop na kwetsen familie
5 februari 2025
Minister huurt woordvoerder Kay van de Linde op eigen kosten in
5 februari 2025
Waterschap Brabantse Delta en Fightclub lanceren Klimaatlaarzen
4 februari 2025
Outbrain rondt de overname van Teads af
4 februari 2025
Nieuw product. Gelukt? Swirlbrood van Albert Heijn
4 februari 2025
Having three laughs with ... Orlando Wood
4 februari 2025
FC Barcelona-voetballers stralen in batterijencommercial van TP-Vision
4 februari 2025
KPN geeft gratis Netflix aan klanten die abonnementen combineren
4 februari 2025
We Are Era vernieuwt management
3 februari 2025
Prominent alweer weg bij N-5, kiest voor Fitzroy
3 februari 2025
Prominent alweer weg bij N=5, kiest voor Fitzroy
3 februari 2025
Mark Koot sluit zich aan als partner bij Result Recruitment Group
3 februari 2025
Op zoek naar Vinnie: weet Lazy Vegan de supermarkten te overtuigen?
3 februari 2025
Op zoek naar Vinnie: weet Lazy Vegan de supermarkten te overtuigen?
3 februari 2025
Podcast voor de Week: Hysterical
3 februari 2025
Pre-rolls bij NRC-podcasts bieden met twee contacten al hogere aankoopintentie
3 februari 2025
Dit zijn de vierde kwartaalwinnaars van de Ster Gouden Loeki 2024
3 februari 2025
Dit zijn de laatste kwartaalwinnaars van de Ster Gouden Loeki 2024
3 februari 2025
Kink start actieweek voor No Guts No Glory: 'De kracht van muziek voor mensen met kanker'
2 februari 2025
Deze inhakers op Winter Vol Liefde worden met open armen ontvangen
31 januari 2025
Directeur corporate communicatie als bijbaan: kan dat wel?
31 januari 2025
Directeur corporate communicatie als bijbaan: kan dat wel?
31 januari 2025
Google presenteert vernieuwingen in Demand Gen
31 januari 2025
Blue Band en Gordon Ramsay nemen afscheid van 'saaie kookgewoonten' en meer campagnes
31 januari 2025
De 'herwonnen reistijd' van Nationale Vacaturebank en meer campagnes
31 januari 2025
Sashin Dushi (Podimo): ‘Podcasts staan nog maar aan het begin van hun potentieel'
31 januari 2025
Sashin Doshi (Podimo): ‘Podcasts staan nog maar aan het begin van hun potentieel'
31 januari 2025
Een liefdesbrief van een social media lover aan liefst jarenlange consistentie
31 januari 2025
PIM Trendrapport 2025: de rol van merken in een complexe wereld
30 januari 2025
Mediahuis neemt vergelijkingssites DGN Groep over
30 januari 2025
Helene van Santen van Margriet naar Dag & Nacht Media
30 januari 2025
Podcastwereld moet de grote adverteerders nog zien te verleiden
30 januari 2025
UM introduceert nieuwe propositie Full Color Media
30 januari 2025
Oud-persvoorlichter Tweede Kamer voor de rechter, verdacht van lekken over onderzoek Arib
30 januari 2025
Meta deelt tegenvallende kwartaalverwachtingen, maar groeit nog steeds hard door
30 januari 2025
Gelise Bouma na 15 jaar terug bij Kellerman Bureau in Actie, als partner
30 januari 2025
Geen reclame maar 'motion design' op outdoorschermen op stations
29 januari 2025
Klanten SNS en RegioBank reageren verdeeld op stoppen merknamen ten gunste van ASN Bank
29 januari 2025
'Cannes-bijbel' moet kans op winnen van een Leeuw vergroten
29 januari 2025
Viaplay komt met een abonnement met reclame en wordt fors duurder
29 januari 2025
Let’s make Europe cool again
29 januari 2025
Europa, doe wat aan je marketing
29 januari 2025
Samenvattingen Eredivisie ook komende twee jaar bij de NOS
29 januari 2025
Samenvattingen Eredivisie langer bij de NOS, KPN koopt online rechten
29 januari 2025
Podcast voor de Week: The Gatekeepers
28 januari 2025
Salesforce start grote Nederlandse campagne om nut AI-agents duidelijk te maken
28 januari 2025
Het radiojaar 2024 in lijstjes
28 januari 2025
Is dit wel het juiste moment voor KPMG's 'mensenwerk'-campagne?
28 januari 2025
Albert Heijn ook komende jaren klant bij Dentsu
28 januari 2025
ASR benoemt Diane de Groot tot directeur corporate communicatie
28 januari 2025
Social Media Monitor 2025: kritischer gebruik, groeiende zorgen en een blik op de toekomst
28 januari 2025
Polarisatie voor gevorderden: sterke merken benutten polarisatie in hun voordeel
28 januari 2025
NMO sluit zich aan bij nieuwe Europese Audience Measurement Coalition
28 januari 2025
Ace gaat verder als één bureau, losse merknamen verdwijnen
28 januari 2025
N=5 en Monks winnen gezamenlijk aanbesteding UWV
27 januari 2025
Johan van der Zanden, Yvonne Prins en Eric Kip in SIRE-bestuur
27 januari 2025
Catawiki heeft nieuwe CMO, Freemantle een sales direct
27 januari 2025
Catawiki heeft nieuwe CMO, Freemantle een nieuwe sales director
27 januari 2025
Het digitale Stockholm-syndroom: hoe we machtige tech-founders blijven creëren
27 januari 2025
Stichting Democratie en Media: 'ACM mag in oordeel DPG-RTL niet voorbijgaan aan macht techbedrijven'
27 januari 2025
Veel creatieven houden zó veel van hun werk dat ze er met liefde aan onderdoor gaan
27 januari 2025
Dit zijn de nieuwe genomineerden voor de goede doelen Gouden Loeki
27 januari 2025
Threads start met reclames, tot onvrede van gebruikers
27 januari 2025
Threads start met reclames, tot onvrede van gebruikers
27 januari 2025
De Volkskrant stopt na X ook met Facebook
27 januari 2025
7 kansen voor bureaus in 2025, na een lastig 2024
24 januari 2025
De puzzel van CTV-tarieven: Hoe haal je het meeste uit je budget?
24 januari 2025
Ster: '50 miljoen extra bijdragen zonder commerciële partijen te hinderen'
24 januari 2025
'Wij hebben als industrie slecht voor onze mensen gezorgd'
23 januari 2025
'We hebben als industrie slecht voor onze mensen gezorgd'
23 januari 2025
Ruim 1 op de 3 Nederlanders is klaar met de persoonlijke juichverhalen op LinkedIn
23 januari 2025
Ikea is twaalf jaar te laat en meer campagnes
23 januari 2025
Gemeente Amsterdam zet station Lelylaan op buitensporige wijze op de kaart
23 januari 2025
Nederland in de top-5 best presterende markten voor ShowHeroes
23 januari 2025