Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Adformatie en Echopod lanceren AI-nieuwspodcast Adformatie Daily
7 november 2024
Indrukwekkende campagne ‘Leven tot het laatst’ maakt Nederlanders bekend met zorg tot aan de dood
2 uur 31 min
geleden
5 tips om meer succes te boeken op Threads
6 uur 2 min
geleden
2025: hét jaar van influencer marketing centralisatie
9 uur 7 min
geleden
Act Agency introduceert AI-tool die merkuitingen vooraf controleert om consistent on-brand te communiceren
9 uur 33 min
geleden
Topmarketeer VW is China uitgezet na positieve drugstest
10 uur 56 min
geleden
Hoe Carsten Meijer Vice terugbracht met zijn Glass Creative Studio
11 uur 16 min
geleden
DPG stopt met app-advertentieverkoop via open markt, zet in op directe advertentiedeals
12 uur 14 min
geleden
Eline Deutekom start nieuw bureau Fior
15 uur 32 min
geleden
CoolBlue geeft AH een koekje van eigen deeg
21 oktober 2024
Advertentieverkoop StukTV exclusief via Ad Alliance
21 oktober 2024
Anton-Jan Thijssen (Ajax): 'Door het hardlopen deal ik makkelijker met teleurstellingen en tegenslagen'
21 oktober 2024
Joe Public haalt Sanne Tolsma binnen
21 oktober 2024
Ministerie Onderwijs wil met brede communicatieaanpak imago leerkrachten verbeteren
21 oktober 2024
Beter Bed kiest wéér nieuwe koers en komt met generieke boodschap
21 oktober 2024
Nieuw bureau Saint zet serieus in op AI
21 oktober 2024
WhatsApp eert Formule 1-carrière Lewis Hamilton met korte documentaire
21 oktober 2024
'Sponsoring door Saudi Aramco is een middelvinger naar het vrouwenvoetbal', zeggen 106 profvoetbalsters zelf
21 oktober 2024
Marjolein Denekamp nieuwe ceo van Roularta Media Nederland
21 oktober 2024
ACM krijgt tik op vingers van rechtbank, moet bericht over energieleverancier HEM verwijderen
20 oktober 2024
Amsterdamse Bostheater denkt niet aan kappen en meer campagnes
18 oktober 2024
Dit is de complete line-up van MarketingLive! 2024
18 oktober 2024
Bol raadt inhoud pakketjes op basis van reviews en kijkers doen mee
18 oktober 2024
Op zoek naar 'pils'? Ook Two Chefs Brewing haakt in op ADE
18 oktober 2024
Digital Rockstars start als digitaal marketingbureau dat knipoogt naar de jaren '90
17 oktober 2024
Videotabblad in app moet LinkedIn meer positioneren als nuttig videoplatform
17 oktober 2024
Nep-Shein-outlets maken geen kans tegen dichtgetimmerde merkrechten van het echte Shein
17 oktober 2024
Maak impact in december: adverteer tijdens 3FM Serious Request en de Top 2000
17 oktober 2024
Result Recruitment Group lanceert nieuw concept voor interim-recruitment
17 oktober 2024
In aangrijpende campagne over verzorgingsarmoede vertellen mensen over hun schaamte en verlies aan eigenwaarde
17 oktober 2024
DDB wint pitch Beter Bed en lanceert eerste campagne
17 oktober 2024
Duik in de wereld van community building en ontdek waardevolle inzichten
17 oktober 2024
Interne communicatie-expert Huib Koeleman over de kwestie thuiswerken
17 oktober 2024
Scooperz opent nieuw hoofdkantoor in Breda: mijlpaal in groei
17 oktober 2024
Martine Kevelham (oud-Incubeta) nieuwe commercieel directeur van team5pm
17 oktober 2024
Ondernemers nog altijd te weinig zichtbaar online: zo vergroot je jouw digitale zichtbaarheid!
17 oktober 2024
Merken kunnen hun beste social-case inzenden voor The Best Social Awards
16 oktober 2024
X niet belangrijk genoeg om 'poortwachter' te zijn in EU
16 oktober 2024
Excuses ASML-topman voor te vroeg verschijnen kwartaalcijfers
16 oktober 2024
Jorinde Boom (ADE): 'Mooi hoe Jägermeister de nachtcultuur weet te verrijken'
16 oktober 2024
Happy Horizon neemt pr-bureau Iconic Studios over
16 oktober 2024
Dit zijn de winnaars van de Ocean Digital Creative Competition
16 oktober 2024
Het Conservatorium Hotel: 5-sterren werkplek in het Amsterdamse Museumkwartier
16 oktober 2024
Abovo Maxlead is het nieuwe mediabureau van Lidl
16 oktober 2024
Rabobank haakt in op ADE met 'Nachthypotheeknummer'
16 oktober 2024
Print in campagnes: klaar voor meer impact?
16 oktober 2024
Heineken benoemt Jan Bosselaers als nieuwe marketingdirecteur Nederland
15 oktober 2024
Het vakantiegedrag van de Nederlandse consument in 2025
15 oktober 2024
Adobe's nieuwste software helpt marketeers met maken AI-reclames voor sociale media
15 oktober 2024
Tim van der Wiel (GoSpooky): 'Zeker 90% van de merken is niet social-first'
15 oktober 2024
Publicis nieuwe mediabureau van MediaMarkt
15 oktober 2024
Nieuwe ‘complete marketingmethode’ schiet tekort
15 oktober 2024
X en Unilever sluiten nieuwe deal na juridische dreigementen
15 oktober 2024
Tijn Baart en Roderick Verplanken (IJsbaart): ‘We willen geen copycat zijn’
15 oktober 2024
Kamala Harris strijdt deze campagne vooral tegen haar onbekendheid
15 oktober 2024
Waarom FMCG-merken audio omarmen
15 oktober 2024
Marktplaats gaat online aan de haal met typisch gedrag van gebruikers
14 oktober 2024
Anna Sophia Posthumus is nieuwe woordvoerder en adviseur van Dick Schoof
14 oktober 2024
Mark de Jonge uitgever bij Bindinc
14 oktober 2024
Hoe zorg je voor klantbehoud en wat is de waarde van klantverlies?
14 oktober 2024
Het nieuwe Sunday Bloom Collective wil 'generatieblindheid bij merken doorbreken'
14 oktober 2024
De cruciale schakels van Vebego
14 oktober 2024
Victor Knaap: ‘We staan aan de vooravond van een complete revolutie binnen de industrie’
14 oktober 2024
TikTok ontslaat complete moderatieteam in Amsterdam
14 oktober 2024
De cruciale schakels van Vebego
14 oktober 2024
Roularta herschrijft tijdschriftartikelen met AI tot SEO-geoptimaliseerde stukken voor de website
14 oktober 2024
Beau laat heerlijke zelfspot zien in over de top-commercial van Social Deal
14 oktober 2024
Hoe je advertising campagnes écht opvallen tijdens de feestdagen
14 oktober 2024
AI-adviesbureau ADC Consulting neemt Clever°Franke over
14 oktober 2024
NMO is klaar voor addressable tv, Talpa Network kondigt start aan
14 oktober 2024
VriendenLoterij bereikt betrokken doelgroep met huis-aan-huiskranten
14 oktober 2024
Mariëlle Bevers directeur communicatie bij EZ en Klimaat, Taco Rijssemus naar 3Rivers
11 oktober 2024
69 procent van de Nederlanders vindt telemarketing (meestal) niet interessant
11 oktober 2024
Dirk van de Broek introduceert vleesproducten met plantaardige toevoeging
11 oktober 2024
Zalando stelt universele vraag in social-campagne: 'Wat doe ik aan?'
11 oktober 2024
McDonald's Nederland komt voor het eerst met een ‘Impact Rapport’
11 oktober 2024
De lekkerste internationale food & drinks-campagnes van september
11 oktober 2024
7 titels op shortlist Pim Marketingliteratuurprijs
11 oktober 2024
AI-ndredactie: zo blijf je relevant als contentspecialist
11 oktober 2024
Dick van der Lecq: 'Een vliegende kraai vangt altijd wat, zei hij dan'
11 oktober 2024
Basic-Fit laat winkelpubliek sporten voor een slim scherm
10 oktober 2024
Henk van Harn (ex-Albert Heijn) nieuwe commercieel directeur bij Plus
10 oktober 2024
Somention social forecast 2025: Stay ahead of the game
10 oktober 2024
‘Babyboomers verschuiven snel naar digitale media, merken houden tempo niet bij’
10 oktober 2024
Accounts: Just kiest Selmore, SGF naar Wefilm
10 oktober 2024
Mark Blok aan de slag als vice-president communicatie Albert Heijn
10 oktober 2024
Ster mikt op 2026 voor kortere commercials: 'Nu nog te vroeg'
10 oktober 2024
Neem feedback serieus, maar de aangedragen oplossingen niet
10 oktober 2024
Maaike van Vorstenbos van Mindshare naar NOC*NSF
10 oktober 2024
Mindshare en Unilever bieden eerste videoadvertenties op platformen Allerhande
10 oktober 2024
Sumsub vraagt aandacht voor mensen die ten onrechte buitengesloten worden van digitale diensten
10 oktober 2024
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt
10 oktober 2024
Rutger Anema CMO bij Oot Granola
9 oktober 2024
Zo val je op tijdens het drukke Black Friday-seizoen
9 oktober 2024
Fiet fieuw! ‘Fluitschaal’ Albert Heijn moedigt aan een appeltje te pakken
9 oktober 2024
Het bureaumodel is niet dood
9 oktober 2024
N=5 lanceert designtak: 'Beeld wordt steeds belangrijker'
9 oktober 2024
Radio 538 kruipt dichterbij Qmusic in september en is marktleider in de ochtend
9 oktober 2024
Meta geeft adverteerders meer AI-tools voor videocreatie
9 oktober 2024
Lotte van den Broek wordt creative director bij Kumpany
9 oktober 2024
WPP sluit samenwerking met Roblox om het gamingplatform beter onder de knie te krijgen
9 oktober 2024
Magnum kiest na pitch voor For You Agency
9 oktober 2024
Dirk van den Bosch country director Nederland bij iO
9 oktober 2024
100% pakt door: ook Robin de Puy aan boord
9 oktober 2024
Langer blijven kijken in het Mauritshuis en meer campagnes
8 oktober 2024
Joost Verhoeven: 'Het merkdenken is steeds meer uit onderzoek verdwenen'
8 oktober 2024
Gen-Z vereist andere AMC & Recruitment aanpak
8 oktober 2024
DPG Media brengt zijn Nederlandse, Belgische en Deense programmatic aanbod samen
8 oktober 2024
Asics vraagt kantoormedewerkers op speciale dag om meer te bewegen
8 oktober 2024
Frank (MD, team5pm): “Social bureaus maken betere reclamespots”
8 oktober 2024
Kinderen herkennen reclame van influencers niet goed, merken toezichthouders
8 oktober 2024
ShowHeroes Group neemt platform voor AI-gestuurde video Vidds over
8 oktober 2024
Klantdata doorverkopen voor direct marketing mag soms, zegt de Europese rechter
7 oktober 2024
Morgenfrisk gaat samenwerking aan met recruitmentbureau Fresh People
7 oktober 2024
Veilig Thuis kiest Mensch
7 oktober 2024
RTL Nederland kiest voor Dentsu
7 oktober 2024
Een rappende Frans Bauer voor Uber Eats laat dubbel gevoel achter
7 oktober 2024
Upfront maakt parodie op Lang Leve de Liefde en kijkers trappen er met open ogen in
7 oktober 2024
Beau van Erven Dorens wederom in penibele situatie voor Social Deal
7 oktober 2024
ABN Amro brengt de bittere realiteit van de woningmarkt slim in beeld
7 oktober 2024
Nieuwe 360-campagne van Spar draait om 'gemaksbehoefte': 'We willen geen traditionele supermarkt zijn'
7 oktober 2024
Nieuwe 360-campagne Spar draait om 'gemaksbehoefte': 'We willen geen traditionele supermarkt zijn'
7 oktober 2024
De kracht van lokale marketing
7 oktober 2024
Ohra en Vakantiediscounter winnaar bij Audify Awards
4 oktober 2024
Airborne vertrekt uit bureaugroep Ace en gaat zelfstandig verder
4 oktober 2024
Regisseur Amir Zaza: ‘Ik wil verhalen vertellen die raken’
4 oktober 2024
Adobe kiest internationaal voor dentsu creative en Stagwell
4 oktober 2024
Bouwbedrijf Heijmans profileert zich als 'duurzame aanvoerder' in nieuwe merkcampagne
4 oktober 2024
Zo’n 90 procent van afdelingen interne communicatie gebruikt AI voor maken content
3 oktober 2024
NIMA B2B Xchange 2024 heeft de line up rond
3 oktober 2024
Vrouwvriendelijke sekswinkel Male & Female komt met verwen je poes-pakket op dierendag
3 oktober 2024
Vrouwvriendelijke sekswinkel Mail & Female komt met 'Verwen je poes'-pakket op Dierendag
3 oktober 2024
Wat zijn de beste media-exploitanten en mediabureaus? Doe mee aan het Media Report
3 oktober 2024
Tjitske Maathuis general manager bij Mediaplus
3 oktober 2024
Drie keer lachen met… Jordi van de Bovenkamp
3 oktober 2024
Voormalig Unilever-mediadirector Harry Dekker wordt strategisch adviseur Zuiver Group
2 oktober 2024
DPG Media en FC Twente verlengen mediapartnership tot 2027
2 oktober 2024
Hannelore Zwitserlood: 'Ik heb geluk gehad met mijn stem, maar er ook heel hard aan gewerkt’
2 oktober 2024
Dit zijn de nominaties voor de Mercurs 2024
2 oktober 2024
Thijs de Boer stapt na 2 jaar uit Bijvoorkeur
2 oktober 2024
Edwin Velsink: 'De toekomst van marketing begint bij interne verbinding
2 oktober 2024
Boomerang FT. Opinion: Geld en Garderobe
2 oktober 2024
'Het gezellige thuis' van Leen Bakker en meer campagnes
2 oktober 2024
Dit is de complete line-up van Adformatie Dag van de Audio 2024
2 oktober 2024
Artis-Micropia viert 10-jarig bestaan met beschimmelde taart
2 oktober 2024
Marco de Jong is de nieuwe creative director van Buutvrij
1 oktober 2024
Marcel Surendonk na 18 jaar weg bij Mojo
1 oktober 2024
Justus Wever nieuwe managing director UM, Viktor van Wijk alweer weg
1 oktober 2024
Justus Wever nieuwe managing director UM, Viktor van der Wijk alweer weg
1 oktober 2024
Rotterdamse metro getransformeerd tot Soul Train uit 'Beetlejuice Beetlejuice'
1 oktober 2024
Carlo de Boer vertrekt bij Mediahuis Radio
1 oktober 2024
Heeft Tupperware liggen slapen?
1 oktober 2024
Beeckestijn Business School en EarlyBridge gaan intensief samenwerken en later fuseren
1 oktober 2024
Vivera kiest pr-bureau Mediatic om valse aannames over vleesvervangers te ontkrachten
1 oktober 2024
De regie over je favoriete bioscoop, leeft dat nou echt?
1 oktober 2024
Mindshare behoudt in Nederland Unilever na wereldwijde review
1 oktober 2024
FGS Global neemt Hague Corporate Affairs over
1 oktober 2024
Videoland maakt winst, Ad Alliance komt in het najaar met addressable reclame
30 september 2024
Dawn roept kabinet-Schoof tot de orde met pr-actie 'Ik ervaar crisis'
30 september 2024
Natuurmonumenten 'laat de natuur leven' in grootschalige campagne
30 september 2024
Publicis Groupe NL (Boomerang, Publicis Media en Creative en Le Pub) delen banen en tattoos uit tijdens (B)Adnight
30 september 2024
Dit zijn de genomineerden voor de beste audioreclame
30 september 2024
Het belang goede branding voor een bedrijf
30 september 2024
Het belang van goede branding voor een bedrijf
30 september 2024
Nieuw Ster-onderzoek naar de optimale contactfrequentie van tv- en radiocommercials
30 september 2024
Gouden Kalveren voor Hazazah en 100%, Michael Middelkoop nu ook commercialregisseur 100%
30 september 2024
ABN Amro illustreert overspannen woningmarkt in nieuwe campagne
30 september 2024
Bedrijven laten videoscripts door Gen Z schrijven en de resultaten stellen niet teleur
27 september 2024
Erwin van Luit: ‘Er valt nog veel uit branded content te halen’
27 september 2024
Nieuw bureau Uncle Bill wil humor in reclame terugbrengen
27 september 2024
Maud Burgers manager externe communicatie en woordvoerder Albert Heijn
27 september 2024
Triple, Code d'Azur, Wonderland en Connect2Crowd verder als Hypersolid
27 september 2024
Michelle Kames: 'Ik was te stil om succesvol te zijn, zei mijn juf in groep 8'
27 september 2024
Erwin van Luit wordt ceo van DOOR Media Groep
26 september 2024
Adformatie organiseert 'Sound & Sip'-cocktailparty tijdens Adnight
26 september 2024
GfK: Streamingdiensten met reclame kunnen 1,5 miljoen personen bereiken
26 september 2024
Pathé geeft Amsterdammers 'de regie' en meer campagnes
26 september 2024
Nieuw product. Gelukt? Nike Alphafly 3
26 september 2024
Nike Alphafly 3. Nieuw product. Gelukt?
26 september 2024
Privacy First is de nieuwe norm
26 september 2024
Sander Volten (180 Global) kondigt vertrek aan
26 september 2024
Managing director Eric Kip vertrekt bij Global
26 september 2024
Onderzoek naar vertrouwen in nieuwsmedia biedt PR-professionals waardevolle inzichten
26 september 2024
Willemijn Wesselink: 'Maak keuzes in wat je vertelt, volledig willen zijn werkt niet'
25 september 2024
Cor Hospes: 'Interne communicatie moet veel meer aandacht krijgen'
25 september 2024
Ellen van Heerwaarden (KPN): 'Een sterk merk begint bij alle collega’s'
25 september 2024
Plus had 'Goed Eten' nooit mogen weggooien
25 september 2024
Cyriel Kortleven: 'Begin klein als je het gedrag van mensen wil veranderen'
25 september 2024
Volkswagen viert '50 jaar Golf' met inhaakcampagne
25 september 2024
Carolien Ottjes en de radicale keuze van Diergaarde Blijdorp: ‘We lopen wereldwijd voorop’
25 september 2024
Op bezoek bij MassiveMusic: the place to be
25 september 2024
Team Alzheimer lanceert 9e editie Alzheimer Socks met campagne ‘Verloren aan alzheimer’
25 september 2024
Campagne voor nieuwe Alzheimer Socks vindt inspiratie in droevige vermissingszaken
25 september 2024
Eelco de Winter (Kaaps Film): ‘Echte verhalen maken de meeste impact’
25 september 2024
Candid-bureaus Positive, Dunkd en Creature London worden Modern Citizens
24 september 2024
'Techniek en data zijn krachtige tools maar zonder strategisch inzicht van marketeers niet doeltreffend'
24 september 2024
Vandebron haakt in op vliegreclameverbod Den Haag
24 september 2024
Adverteren via podcasts? Zo doe je dat!
24 september 2024
‘Beslissing toezichthouder over DPG/RTL niet meer dit jaar’
24 september 2024
'Meta treedt nauwelijks op tegen adverterende nepwebshops'
24 september 2024
Bakkie Media: marketing in de sportzomer
24 september 2024
‘80% van de industrie is financieel niet gezond’
24 september 2024
Fanta en Teads scoren met CTV Homescreen-campagne
24 september 2024
‘80% van de bureaus zijn financieel niet gezond’
24 september 2024
‘80% van de bureaus is financieel niet gezond’
24 september 2024
De leugens en onnavolgbare redeneringen van Trump zijn een welbewuste strategie
23 september 2024
This Page Amsterdam failliet verklaard
23 september 2024
Den Haag wil als eerste fossiele reclame verbieden via lokale wet: 'Dit leidt uitsluitend tot verwarring'
23 september 2024
Ionica Smeets ontvangt eredoctoraat voor haar werk om de kloof tussen wetenschap en publiek te overbruggen
23 september 2024
Domino’s durft te kiezen en omarmt de hunkering
23 september 2024
Ernst-Jan en Peter van Leeuwen: ‘Bij ons is de scheidslijn tussen werk en hobby heel dun’
23 september 2024
Zo wil Samsung ons allemaal aan de slimme ring krijgen
23 september 2024
LinkPizza komt met 'Social Clickout-technologie' voor meer sales vanuit sociale media
23 september 2024
1 op de 10 reacties op social kanalen RTL is een haatreactie: 'Zorgwekkende cijfers'
23 september 2024
Zo ga je van ‘we moeten iets met AI’ naar een unieke klantbeleving
23 september 2024
Het ‘bolde’ Belgische bureau Mutant komt naar Amsterdam
23 september 2024