Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Basha de Bruijn: ‘Haters will say I have no recht van spreken’
2 uur 58 min
geleden
Voedingscentrum richt zich met ‘Stop Eetdrammen’ op consument, maar mikt op politiek
9 oktober 2025
Dutch Design Awards 2025 zet jong talent centraal
9 oktober 2025
Dit zijn de luistercijfers van september
9 oktober 2025
Channel Factory biedt technische oplossing om adverteerders te helpen bij positieve content mentale gezondheid
9 oktober 2025
Team5pm ingelijfd door het grotere Samy, wil sneller internationaal groeien
9 oktober 2025
Antoine Houtsma (Joe Public): 'De pitch van Ici Paris XL was schandalig'
8 oktober 2025
Antoine Houtsma (Joe Public): 'De pitch van Ici Paris XL was schandalig'
8 oktober 2025
Graaiflatie en woekerwinsten, hoe populisme realiteit is voor bedrijven
8 oktober 2025
Tellent kiest Crisp PR & Communicatie om naamsbekendheid in Benelux te vergroten
8 oktober 2025
Renée van den Oetelaar alweer weg bij TBWA, werkt nu bij Snap
8 oktober 2025
Reputatie communicatie heeft tik gekregen onder kabinet Schoof
8 oktober 2025
Joop van den Ende plaatst weer paginagrote advertentie: ‘Kom in actie tegen sloop publieke omroep’
8 oktober 2025
Creatief duo Quirijnen en Fernando stapt over naar Dept
8 oktober 2025
'Creatieve vrijheid aan banden, cross-category innoveren en kwaliteitskeurmerk voor bureaus'
8 oktober 2025
Creatief duo Rens Quirijnen en Helen Fernando stapt over van TBWA naar Dept
8 oktober 2025
Google brengt ingrijpende AI-modus per direct in Nederland uit
8 oktober 2025
Paul Stamsnijder gekozen tot nieuwe voorzitter van Logeion
7 oktober 2025
Ad Alliance en RTL testen nieuwe advertentievorm Split Screen
7 oktober 2025
Adnight: wat bieden creatieve bureaus op het gebied van digital design?
7 oktober 2025
On Your Marks brengt AI naar sportmarketing, Ziggo Sport bij de eerste klanten
7 oktober 2025
CMO’s in overlevingsstand: economie en AI zetten vak onder druk
7 oktober 2025
Mediabureaus roepen Den Haag op tot voorspelbaarheid, innovatie en een gelijk speelveld
7 oktober 2025
Bol gaat samen met fans uit z'n plaat tijdens concert originele K3
7 oktober 2025
FonQ viert 'woonmaand oktober' met nieuwe merkidentiteit en campagne
7 oktober 2025
MediaMarkt haalt 'Ik ben toch niet gek' van stal in nieuwe merkcampagne
6 oktober 2025
Week zonder Vlees-campagne viert 10 miljoen Europese deelnemers met expositie in Europees Parlement
6 oktober 2025
Stichtingen opgericht voor NU.nl en RTL Nieuws
6 oktober 2025
Dit was Adformatie Dag van de Audio 2025
6 oktober 2025
Dit was de Adformatie Dag van de Audio 2025
6 oktober 2025
Is Wehkamp top-of-mind genoeg om 'altijd' geloofwaardig te claimen?
6 oktober 2025
Heinz haakt in op verkiezingskoorts met friet vs patat-debat (en meer campagnes)
6 oktober 2025
Creatieve sector vraagt Den Haag om stabiliteit, vertrouwen en ruimte voor verbeelding
6 oktober 2025
Bol kiest Crocodile Agency voor influencer marketing
6 oktober 2025
'Verruiming reclamebeleid levert Ster tot 24 miljoen extra op, maar schaadt andere marktpartijen'
6 oktober 2025
Podcast voor de Week: Olaf zit vast
6 oktober 2025
Marcel Surendonk (ex-Mojo) gaat nieuw sponsorlabel Joe Live leiden
6 oktober 2025
Dit zijn de winnaars van de Audify Awards
3 oktober 2025
Ine Stultjens is de nieuwe CMO van Rollz International
3 oktober 2025
Adverteerders willen van volgend kabinet duidelijkheid en lange-termijn koers
3 oktober 2025
De nieuwe Pitchcode: breed gedragen, maar kwetsbaar zonder sancties
2 oktober 2025
Jet de Ranitz nieuwe bestuursvoorzitter NPO
2 oktober 2025
Denise Noordermeer commercieel directeur dentsu Media
2 oktober 2025
Centraal Beheer, Jumbo en Kruidvat maken volgens Nederlanders de grappigste reclames
2 oktober 2025
Media willen van volgend kabinet strengere regulering big tech
2 oktober 2025
Welke media-exploitanten en mediabureaus winnen? Doe mee aan het Media Report 2025
2 oktober 2025
Dept benoemt Ben Williams (ex-TBWA) tot global chief creative officer
2 oktober 2025
Dit zijn de nominaties voor de Mercurs 2025
2 oktober 2025
ABN Amro zet in op Buut, terwijl Tikkie goud waard is
1 oktober 2025
Toprak Özturan gaat Happiness Amsterdam leiden
1 oktober 2025
Toprak Özturan en Nik Sluijs aan het roer van Happiness Amsterdam
1 oktober 2025
OpenAI werkt gestaag door aan advertentieplatform voor ChatGPT
1 oktober 2025
Media moeten polarisatie weerstaan in verkiezingstijd
1 oktober 2025
Frank du Mosch en oud-Glasnost-duo Stijn Zwinkels en Kirsten Peterse beginnen PR-bureau Numen
1 oktober 2025
RCC tikt Walibi op de vingers na klacht Women Inc.
30 september 2025
De Tech & Touch Index: nieuw kompas voor AI-adoptie in het bedrijfsleven
30 september 2025
WPP Media Nederland en België bundelen krachten in nieuwe Benelux-structuur
30 september 2025
Wehkamp kiest na pitch voor Dawn en lanceert merkplatform ‘Altijd Wehkamp. Sinds 1952.’
30 september 2025
De eerste internationale reclamecampagne van ChatGPT heeft een Nederlands tintje
30 september 2025
Channel Factory introduceert oplossing voor leadgeneratie in de oriëntatiefase
30 september 2025
De diamant van €29,99 komt Zeeman onnodig duur te staan
29 september 2025
Brancheorganisaties tekenen gezamenlijk Pitchcode 2025
29 september 2025
Dit is de complete line-up van Adformatie Dag van de Audio 2025
29 september 2025
Podcast voor de Week: Het is niet van mij
29 september 2025
Prominent kiest perfecte ambassadeurs, maar de executie mag beter
29 september 2025
Nieuw bureau MonFri helpt techbedrijven met employer branding
29 september 2025
Voetbal International lanceert VI TV
29 september 2025
Kim Nieuwenhuijs-Griffioen is de nieuwe creative lead van Heldergroen
29 september 2025
De blije-borsten-bh van Hema kan door de beugel (en meer campagnes)
26 september 2025
De blije-borsten-bh van Hema kan door de beugel (en meer campagnes)
26 september 2025
Out of Home Masters gaat verder als Talon
26 september 2025
Dit zijn de genomineerden voor de Audify Awards 2025
26 september 2025
Creatieven Yascha en Harry Puts zijn wars van 'Pinterest-perfectie’
26 september 2025
Carly Egter (JD Sports): 'Ze zochten iemand die zelf de doelgroep is’
26 september 2025
Wereldhave en Ocean Outdoor sluiten exclusieve samenwerking in elf Nederlandse winkelcentra
26 september 2025
Adformatie Academy organiseert vijfde editie Masterclass Business voor creatieve bureaus
26 september 2025
Adformatie Academy organiseert vijfde editie Masterclass Business voor creatieve bureaus
26 september 2025
Aernoud Bourdrez: 'Het was nooit zeker of wij onze familievakantiebestemming zouden halen'
26 september 2025
Febo rondt samenwerking met Natwerk af
26 september 2025
DDMA test 6 AI-modellen op online zoekfuncties: dit valt op
26 september 2025
'Waar ben je?' Indringende overheidscampagne maakt femicide zichtbaar
25 september 2025
Kijkers sprakeloos als 9292 met bizarre scenario’s zijn app-functies uitlegt
25 september 2025
Sanne Tolsma en Thecla Schaeffer aan het roer van Joe Public
25 september 2025
Weborama Nederland gaat verder als Adways Weborama
25 september 2025
Febo kiest creatief bureau Awol na pitch
24 september 2025
NRC start format met wekelijks groot interview lijsttrekkers in audio en video
24 september 2025
Amsterdam in Motion: 's werelds grootste multimediale maquette opent op 750ste verjaardag hoofdstad
24 september 2025
Voormalig Monks-topman Martin Verdult is de nieuwe COO van Happy Horizon
24 september 2025
'De toekomst van tv, lef in de directiekamer en gebrek aan vakmanschap'
24 september 2025
Oscar-winnares Victoria Warmerdam naar 100% als commercialregisseur
24 september 2025
Regisseur Rob Lücker verruilt Hazazah voor Studio Studio
24 september 2025
Inge Wortelboer (AH) en Karlien Serrarens (PwC) in SAN-bestuur
23 september 2025
Vivian Kowalski verruilt Somention voor Dentsu Creative
23 september 2025
Jorieke de Vries nieuwe CMO bij TFH Holland Group
23 september 2025
Jorieke de Vries (ex-Jumbo) nieuwe CMO bij TFH Holland Group
23 september 2025
Amazon-mediakanalen wereldwijd bovenaan, dieptepunt voor X
23 september 2025
Na de perfecte PR-stunt waarin je Zweden kon bellen, is het land nu op recept verkrijgbaar
23 september 2025
Wie had dat gedacht, van gesubsidieerde co2 naar klimaatbonus voor de kleine portemonnee
23 september 2025
Massclusivity: Hoe maak je je product bereikbaar voor iedereen?
23 september 2025
Orthodoxx groeit door en verandert naam in HAI Agency
23 september 2025
Bengelmedia fuseert met Pressure Amsterdam en Bureau Zigzag
23 september 2025
Refurbed en Counter Content bezegelen PR-samenwerking met 73 duizend trouwringen
23 september 2025
Tim van der Wiel (Gospooky): ‘Het spel is niet of je genoeg content maakt, maar of je slim en snel genoeg leert om relevant te blijven’
22 september 2025
Liza Enebeis (Studio Dumbar/Dept): 'Ik kan niet zonder boeken om me heen'
22 september 2025
KPN pakt maatschappelijke verantwoordelijkheid in nieuwe 'Buutvrij'-campagne
22 september 2025
Alfred haalt topstrateeg Tobias Vermeiren binnen
22 september 2025
Adnight lanceert Marketing Talks: speciaal programma voor marketeers
22 september 2025
Onderzoek: branded podcast Achmea blijkt krachtig instrument voor employer branding
22 september 2025
Campagne Lidl: ‘van onze klanten willen we echte fans maken’
22 september 2025
Lidl gooit merkpositionering om: wil niet alleen goedkoop zijn, maar ook geliefd
22 september 2025
Brian Hirman benoemd in raad van commissarissen Rabobank
22 september 2025
Roxanne Hazes laat met 'Nooit voorbij' horen hoe COPD écht klinkt
22 september 2025
Ster lanceert Kerstreclame Première: speciaal reclameblok met alleen feestdagencommercials
22 september 2025
AH plugt dagelijks recept naar 2,1 miljoen AD-lezers en betaalt er helemaal niks voor
21 september 2025
In memoriam Jeroen Leinders: scherp, betrokken en uit bijzonder creatief hout gesneden
19 september 2025
Campagne laat jongeren zien dat voetbalweddenschappen het gokje niet waard zijn
19 september 2025
Joe Public zoekt via AI-video nieuwe generatie filmmakers
19 september 2025
De prijs van creativiteit: we rennen harder, maar komen steeds minder vooruit
19 september 2025
Nieuwe campagne 'Blijf in beeld' helpt ouders bij afspraken over smartphonegebruik
18 september 2025
NPO reorganiseert: vier zenders verdwijnen, 80 voltijdbanen staan op de tocht
18 september 2025
Valerie van Schaick (ex-Nestlé) als cmo naar Alpine Hearing Protection
18 september 2025
PR-truc van 13 minuten: hoe De Bijenkorf de ACM nét voor is met weinig flatteus nieuws
18 september 2025
Niek Pulles 'hoofdact' CreativeNL Live tijdens Dutch Design Week
18 september 2025
Brother-campagne: 'meer tijd voor het leven'
18 september 2025
Brother doorbreekt printerclichés met gedurfde campagne
18 september 2025
Als het aan Meta ligt, dragen we straks allemaal een slimme bril
18 september 2025
Nederlandse mediabedrijven lanceren politiekereclame.nl
18 september 2025
Onderzoek met echte kijkdata biedt verrassende inzichten in YouTube-gebruik in Nederland
18 september 2025
Vanessa Hofland (Monks) wil klanten wijzer maken in AI: ‘we zien onszelf een beetje als de kanarie in de kolenmijn’
17 september 2025
The Social Hub kiest Ovide Agency als nieuw PR-bureau
17 september 2025
Oproep: Maak de beste verkiezingsposter van Nederland
17 september 2025
Boze medeoprichter Ben & Jerry's verlaat bedrijf: 'Ben & Jerry's is het zwijgen opgelegd'
17 september 2025
Hoe regisseren Wilders, Yesilgöz en Timmermans hun imago?
17 september 2025
Koopmans biedt de geur van appeltaart in out-of-homecampagne
17 september 2025
FC Centrum vertelt verhalen over hartje Amsterdam: 'Dit is een sociale vorm van citymarketing'
16 september 2025
Maaike Veeling verruilt Marktplaats voor Confidant Partners
16 september 2025
Gardeners en Mooie Boules slaan handen ineen voor strategie en pr
16 september 2025
Oracle spil in mogelijke overname TikTok door Amerikaans consortium
16 september 2025
True Ideas neemt Johnny Wonder over
16 september 2025
Byron Sharp: 'Merken groeien niet door liefde maar door bereik'
16 september 2025
Edelman vernieuwt leiderschapsteam en opent AI-centrum in Amsterdam
16 september 2025
Steven Floris keert na vijf maanden alweer terug bij Team Lewis
16 september 2025
Bolletje introduceert de Bagel Cracker
16 september 2025
Intergamma begint met retailmedia voor Gamma en Karwei
16 september 2025
Breda schittert in 'klantverhaal' voor Microsoft, maar ziet dat niet als reclame
15 september 2025
Eyewish kiest voor oogzorg boven prijzenslag, verstandige keuze mits goed geladen
15 september 2025
‘Willen het nummer 1 impactvolle koffiemerk worden’
15 september 2025
Masha Kodden (De Koffiejongens): ‘We willen het meest impactvolle koffiemerk worden’
15 september 2025
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
15 september 2025
Kabinet vult strengere regels voor kidfluencers aan na kritiek Arbeidsinspectie
15 september 2025
Amazon en Netflix sluiten advertentiedeal, nog niet in Nederland
15 september 2025
S4 Capital (Monks) stelt jaarprognose opnieuw naar beneden bij
15 september 2025
65 jaar Barbie-geschiedenis komt tot leven in Amsterdam-Noord
15 september 2025
65 jaar Barbie-geschiedenis tot leven in Amsterdam-Noord
15 september 2025
Instagrammable marketing: Mattel zet Barbie in als blauwdruk voor live merkbeleving
15 september 2025
Act Agency breidt innovatieteam uit met AI-talenten
15 september 2025
Jongerenbank Buut werkt samen met Denzel Dumfries
15 september 2025
Closed on Monday laat non-profits briefing pitchen, winnaar krijgt kwartaal lang gratis maandagen
15 september 2025
'Kwantum niet goedkoop genoeg voor strijd Jysk en IKEA'
12 september 2025
Tapasbar zoekt nieuwe kok en serveert vacature met B&B Vol Liefde-sausje
12 september 2025
Trending: AI en Reddit, een match made in data
12 september 2025
Het Nationaal Ballet danst met voorbijgangers (en meer campagnes)
12 september 2025
Het Nationale Ballet danst met voorbijgangers (en meer campagnes)
12 september 2025
Ginny Ramkisoen: 'Ook al heb je het beste idee op de wereld, er zijn altijd mensen die er niet in geloven'
12 september 2025
'Paramount Skydance wil Warner Bros. Discovery overnemen'
12 september 2025
Wesley ter Haar (Monks): ‘De wereld kan niet zonder marketing, maar wél zonder reclamebureaus’
12 september 2025
Lars Griffioen per november commercieel directeur bij JCDecaux
12 september 2025
Wat merken te wachten staat: van F1-films tot socialmedia-regulering
12 september 2025
Na megahit met Meau voert KPN nu met S10 campagne tegen online buitensluiten
12 september 2025
Na megahit met Meau voert KPN nu met S10 campagne tegen online buitensluiten
12 september 2025
Hoe een TikTok-trend het zelfbeeld van jongeren beïnvloedt
11 september 2025
Middelvinger naar het calvinisme
11 september 2025
Roseman Labs kiest communicatiebureau Team Lewis om merkpositie te versterken
11 september 2025
Een Mooij gesprek met ... Hanneke de Korte: 'Geef me een probleem en ik word blij'
11 september 2025
Multi-Gyn kiest voor voor AndAgencyAmsterdam
11 september 2025
Waar ligt de Nederlandse CMO van wakker?
11 september 2025
Tanya Leedekerken managing director van Boomerang
11 september 2025
RetailMedia.One gaat samenwerken met schoolcateraar Appèl
11 september 2025
Huismerken winnen terrein
10 september 2025
Pas op Henri, achter je!
10 september 2025
Scorebordpolitiek: waarom verkiezingscampagnes zo vervelend zijn
10 september 2025
In Memoriam Mark Cunningham: An Englishman in Amsterdam
10 september 2025
Booking.com, Nike en SportCity nieuwe partners van vrouwenvoetbalclub Hera United
10 september 2025
Nederlandse bureaus onder financiële druk, Via roept op tot fundamentele koerswijziging
10 september 2025
Incubeta versterkt AI-aanbod met overname RocketSource
10 september 2025