Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
GroupM heet per direct WPP Media, herstructuring van start
4 uur 27 min
geleden
Campagne moet de stilte van vaders over menstruatie doorbreken
8 uur 12 min
geleden
Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij kiezen na pitch voor Publicis Media
9 uur 53 min
geleden
Imago Stichting ParkinsonFonds krijgt bescheiden boost na introductie AI-chatbot
10 uur 28 min
geleden
Triodos Bank na 15 jaar weg bij Dawn
11 uur 9 min
geleden
Triodos Bank neemt na 15 jaar afscheid van Dawn, schrijft geen pitch uit
11 uur 9 min
geleden
Digitale advertentieomzet dagbladen daalde in 2024, forse groei digitale abonnementen
11 uur 26 min
geleden
Een beetje meer aandacht voor Aaf in nieuwe merkcampagne Trekpleister
12 uur 33 min
geleden
Jelmer Wind (team5pm): 'Het is een kwestie van tijd voordat Trumps terugkeer onze industrie opschudt'
16 uur 5 min
geleden
ANWB's pratende hond, de snelle wasjes van Robijn en meer campagnes
27 mei 2025
Het is nog niet zo makkelijk om in de flow van vibe marketing te komen
27 mei 2025
Van marketing naar muziek: merkadviseur Anne-Lotte Paymans volgt haar hart
27 mei 2025
Nederlandse mannen zijn gevoeliger voor influencermarketing dan vrouwen, stelt dit onderzoek
27 mei 2025
Meer klanten, omzet en winst voor Hema én een hogere NPS
27 mei 2025
Oma's Soep en honderd restaurants in actie tegen eenzaamheid
27 mei 2025
Exclusieve samenwerking Talpa Media met Dag & Nacht en Tonny Media: ‘Cruciaal voor verdere groei podcastmarkt’
27 mei 2025
Veiling niet-landelijke commerciële radio afgerond, 'licht positief' resultaat E Power
26 mei 2025
Hoe Henri Bontenbal met beige betrouwbaarheid het politieke podium verovert
26 mei 2025
Hoe Henri Bontenbal met beige betrouwbaarheid het politieke podium verovert
26 mei 2025
Leidse vrienden voeren kwetsbare campagne na zelfdoding van twee maten
26 mei 2025
Nieuwe Škoda-campagne verrast met absurdistische twist: briljante vondst of een brug te ver?
26 mei 2025
Jelmer Schoolderman brandmanager bij Corendon
26 mei 2025
Landelijke bezorger reclamefolders Spotta gaat ook post rondbrengen
26 mei 2025
Podcast voor de Week: Bouta's laatste zet
26 mei 2025
9292 gaat via iconische memes aan de haal met typisch gedrag in ov
26 mei 2025
Tempo-Team met 'treintje' commercials in bios via Jean Mineur Mediavision
25 mei 2025
Top-5 food & drinks-campagnes van mei
23 mei 2025
Copywriters Niko en Eva Koffeman: 'Lol maken is in dit vak net zo belangrijk als overtuigen'
23 mei 2025
Heleen Rouw (CIIIC): 'Verbeelding is iets lichamelijks'
23 mei 2025
Dit zijn de winnaars van de Amma Awards 2025
22 mei 2025
Heinz Sandwich Spread soundlogo heeft nog altijd 98 procent merkherkenning
22 mei 2025
De kunst van het loslaten
22 mei 2025
De behoefte aan controle leidt tot levenloze communicatie
22 mei 2025
Judith Coster (Rabobank): 'Communicatie is geen exacte wetenschap. Dus ja, wie heeft er gelijk?’
22 mei 2025
Beau als 'stuntman' in de problemen in derde Social Deal-commercial
22 mei 2025
Beau als 'stuntman' de pineut in derde Social Deal-commercial
22 mei 2025
Centraal Beheer blaast iconische slogan nieuw leven in met 63ste 'Even Apeldoorn bellen'-commercial
22 mei 2025
Nanda de Smit managing director Zuiver Group
22 mei 2025
De jacht op podcaststerren: verdienen ze straks miljoenen?
22 mei 2025
Jos van den Bergh PR-coördinator Vereniging Elektrische Rijders
22 mei 2025
Your Shopping Stream kiest Livery als partner voor live commerce
21 mei 2025
Ajax-coach Farioli geëerd met eigen olijfolie: 'Een creatief bedankje'
21 mei 2025
Oscar Hamming plaatsvervangend directeur communicatie Ministerie van Defensie
21 mei 2025
Feyza Tamer benoemd tot marcom-directeur ING Nederland
21 mei 2025
Remia viert honderdjarig bestaan met 'reclame-iconen' Gerard Joling en Kim Feenstra
20 mei 2025
Picnic laat klanten in PR-campagne profiteren van lage Europese prijzen A-merken
20 mei 2025
Communicatiemanager Michiel Hendrikx van de NPO naar ministerie IenW
20 mei 2025
Marjolein Vendrig (Bever): 'Duurzaamheid moet functioneel zijn'
20 mei 2025
Wakker Dier wil boetes voor boeren uit Boer zoekt Vrouw wegens behandeling kalfjes
20 mei 2025
Er is een ‘Netherlands First’ mediaplan nodig en zo ziet dat eruit
20 mei 2025
Top 40 en Qmusic verlengen samenwerking
20 mei 2025
Azerion en E Power gaan samenwerken in digitale audio-advertising
20 mei 2025
For You Agency trekt oprichter IMA aan als ceo en partner
20 mei 2025
'Buitenreclameonderzoek BRO Next wordt breed gedragen door de markt'
19 mei 2025
Het Nederlandse Politiekorps heeft zijn eerste eigen merkgeluid
19 mei 2025
Trending deze week: Content op Instagram die je alleen kan zien met een speciale code
19 mei 2025
Trending deze week: content op Instagram die je alleen kunt zien met een speciale code
19 mei 2025
Sterke copy van Het Parool, maar de campagne als geheel is slordig
19 mei 2025
Sterke copy van Het Parool, maar de campagne als geheel is wat chaotisch
19 mei 2025
Škoda stuurt met nieuwe campagne opnieuw aan op het ultieme zaterdaggevoel
19 mei 2025
Zo maak je virale TikTok-video's, volgens de medeoprichter van een TikTok-bureau
19 mei 2025
Podcast voor de Week - Kill list
19 mei 2025
Adnight presenteert vernieuwingen voor achtste editie
18 mei 2025
Dave Frauenfelder (KPN) geëerd met CMO Pencil in New York
17 mei 2025
Floris Göbel en WWF maken diepe indruk met video over oceaan: 'Samen kunnen we dit!'
16 mei 2025
Patta en Mentrum belichten psychische kwetsbaarheid met 'De rugzak van Amsterdam'
16 mei 2025
Patta Academy en Mentrum belichten psychische kwetsbaarheid met 'De rugzak van Amsterdam'
16 mei 2025
Albert Heijn trapt zomer af met levensliedlegende Corry Konings, campkoning Bram Krikke en een knipoog naar Whigfield
16 mei 2025
Marloes Hartsuiker (Happiness Amsterdam): ‘Als je me vorig jaar had gevraagd waar ik heen wilde, had ik het niet geweten’
16 mei 2025
Esprix Awards: goud voor Albert Heijn, KPN, Rijkswaterstaat en ALS Nederland
16 mei 2025
Stijn Mentrop (McDonald’s) wint titel CMO of the Year 2025
15 mei 2025
EU vindt TikTok niet transparant genoeg over advertenties, boete hangt in de lucht
15 mei 2025
Cannes Off The Grid gelanceerd tijdens Cannes Lions 2025
15 mei 2025
Cannes Off The Grid tijdens Cannes Lions 2025
15 mei 2025
Ceo’s worstelen met zichtbaarheid in de media
15 mei 2025
Hoe sponsoring in fictie merken geloofwaardiger maakt
15 mei 2025
Nederlander klikt wereldwijd het meeste door op email-campagnes
15 mei 2025
Roel van der Heijden (ex-Zilveren Kruis): ‘Er is hier meer aandacht voor elkaar’
15 mei 2025
RTL Group: voor eind juni goedkeuring overname RTL Nederland door DPG Media
15 mei 2025
Talpa Media en Wavemaker: radio is een efficiënte versterker van tv
15 mei 2025
Kick-off campagne nieuwe ASN Bank: 'Nu al zin in morgen'
15 mei 2025
'ACM neigt naar goedkeuring overname van RTL door DPG Media'
14 mei 2025
Nederlandse verkoop van dure Samsung-smartphones piekte in week met livestreams door creators
14 mei 2025
'Woordgrappen zijn voor junior teams'
14 mei 2025
Gezonde snackmuur met 'leipe linzen en slimme slierten' krijgt vervolg op scholen in Zuid-Holland
14 mei 2025
Hoe sponsoring in fictie merken geloofwaardiger maakt
14 mei 2025
Van de nieuwe campagne van taxi- en stepjesservice Bolt word je gillend gelukkig
14 mei 2025
Kruidvat begint digital-out-of-home-netwerk in 775 winkels
14 mei 2025
Nieuw productiehuis Explainer belooft uitlegvideo’s met journalistiek karakter
14 mei 2025
Amsterdam maakt eigen AI-tool: nooit meer onbegrijpelijke ambtelijke teksten?
13 mei 2025
'De meeste marketeers zitten muur- en muurvast'
13 mei 2025
Het PR Bureau wint pitch Mentos voor sterkere merkpositionering Benelux
13 mei 2025
De hongerige 'office misfits' van Domino's en meer campagnes
13 mei 2025
De hongerige 'office misfits' van Domino's en meer campagnes
13 mei 2025
Dit zijn de beste CMO’s van 2025
12 mei 2025
Hoe meet je de impact van events en sponsoring?
12 mei 2025
Ticketplatform Moovee moet filmdistributeurs meer regie over campagnes en verkoop geven
12 mei 2025
Schiphol introduceert programmatic advertising op digitale schermen: 'Relevanter, flexibeler en volledig meetbaar'
12 mei 2025
Podcast voor de Week: Onkruid in het Paradijs
12 mei 2025
Neil Sholay (Oracle): ‘AI gaat tot meerdere Uber-momenten leiden’
12 mei 2025
Wervingscampagne Defensie slaagt erin beeld te kantelen van krijgsmacht naar carrièrekans
12 mei 2025
The Family-directie start contentstudio AI for Detail
12 mei 2025
Radio 538 begint radiozender op Ibiza
12 mei 2025
Arjan Pomper alweer weg als directeur bij NMO en nog veel meer loopbaannieuws
9 mei 2025
Transavia profileert zich als 'groene' werkgever in campagne Uitgesproken Leuk
9 mei 2025
Utrecht wil sneller verbod op fossiele reclame
9 mei 2025
E-bike Friesland trapt af met realityshow Ex op de Fiets en kijkers willen meer
9 mei 2025
Fotograaf Jeroen Bont: 'Opnames van momenten die echt hebben plaats gevonden, zullen steeds bijzonderder worden'
9 mei 2025
Kamado Joe verklaart BBQ-seizoen voor geopend met 'witte rook'-inhaakcampagne
9 mei 2025
Kamado Joe verklaart BBQ-seizoen voor geopend met 'witte rook'-inhaakcampagne
9 mei 2025
NMO Online gaat tweede fase in met toevoeging retailmedia en internationale partijen
8 mei 2025
Topadviseurs gaan bestuurders bijstaan bij kiezen tussen twee kwaden
8 mei 2025
Bureaugroep Creative Family lanceert eigen PR-bureau April
8 mei 2025
Nieuwe verkiezing Nationale Naamprijs moet naamgeving erkenning geven
8 mei 2025
Vijftig bureaus op tweede editie Rotterdamse Agency at Night
8 mei 2025
Inflatie, tarieven en Trump: Nederlandse consument keert zich af van Amerikaanse merken én A-merken
8 mei 2025
Joe en Radio Veronica stijgers in luisteronderzoek april
7 mei 2025
Digital Fairness Act: Europese wet moet digitale marketing eerlijker maken
7 mei 2025
1 op de 3 Albert Heijn-appgebruikers heeft AI-assistent Steijn al geprobeerd
7 mei 2025
Internationale herstructurering GroupM op komst: 'Naar een single operating model'
7 mei 2025
Arjan Pomper alweer weg als directeur bij NMO
7 mei 2025
Arjan Pomper alweer weg als directeur bij NMO
7 mei 2025
Nationale-Nederlanden laat ook niet-hardlopers meeleven met Brian
7 mei 2025
De midfunnel: het vergeten strijdtoneel van het merk
7 mei 2025
Defensie-campagne laat zien dat er voor iedereen een rol is
7 mei 2025
Rob en Nik Sluijs: 'Uiteindelijk maakt creatie het verschil'
7 mei 2025
Hoofdredacteur Paul van Riessen verlaat Quote
7 mei 2025
Johnny Wonder wint aanbesteding Unie van Waterschappen
6 mei 2025
Google integreert meer AI in Search-campagnes
6 mei 2025
Boomerang FT. Culture - Messy marketing en AI-poppen
6 mei 2025
Merken op social steeds minder braaf, 'merkenbeef' werkt
6 mei 2025
De Hypotheker geeft de starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting
6 mei 2025
De Hypotheker geeft starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting
6 mei 2025
'WPP wil naam GroupM veranderen in WPP Media'
6 mei 2025
Aldi maakt budgetversie van The Real Housewives en kijkers vinden die onbetaalbaar
6 mei 2025
Dennis Lensen head of media investment bij Candid
6 mei 2025
Podcast voor de Week: Titanic - Ship of Dreams
6 mei 2025
Dit zijn de eerste kwartaalwinnaars van de Gouden Loeki 2025
6 mei 2025
Drie Nederlandse bedrijven bundelen krachten in platform AI Opener
5 mei 2025
Gen Z krijgt de kriebels van merken die trends klakkeloos kopiëren, stelt Snapchat
2 mei 2025
Bedrijven maken actiefiguren via ChatGPT en delen trots het resultaat
2 mei 2025
Op bezoek bij Artica: creatieve daadkracht uit het oosten
2 mei 2025
Vitakruid keert terug bij DDB na pitch
2 mei 2025
Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje?
2 mei 2025
’Overname RTL Nederland door DPG Media loopt vast’
2 mei 2025
Van shortlist naar finalist: SAN maakt laatste kanshebbers New kids on the block bekend
2 mei 2025
Perre van den Brink en Doortje Smithuijsen starten advertentienetwerk voor Substack-creators
2 mei 2025
Van Coopr naar Brand Potential: ‘Onze sweet-spot is de combinatie van ratio en emotie’
1 mei 2025
Trending deze week: Van Likes naar Livestreams: TikTok’s Nieuwe Cashcow
1 mei 2025
Groene claims Big Tech zijn vooral marketing, zegt onderzoeker Rianne Riemens: ‘Apple wil liever dat je een nieuwe telefoon koopt’
1 mei 2025
Richard Hol executive creative director Yune
1 mei 2025
The Freelance Qommunity komt met eigen vakprijs
1 mei 2025
Dit zijn de genomineerden voor de YouTube Works Awards 2025
1 mei 2025
Dit zijn de eerste Nederlandse juryleden in Cannes
1 mei 2025
Interactief advertentiebedrijf Revolution Ad start met Rituals als klant
1 mei 2025
PR-bureau Coopr is opgegaan in Brand Potential Benelux
1 mei 2025
De baksteen (en woordgrap) van Annexum en meer campagnes
30 april 2025
AI-avatar geïnspireerd door James Parkinson beantwoordt je vragen over de ziekte
30 april 2025
Boris Nihom (Dentsu Benelux) over pitches en prijzen
30 april 2025
De '4 miljard' is vooral een momentopname van een sector in transitie
30 april 2025
X is in 5 maanden 11 miljoen Europese gebruikers kwijtgeraakt
30 april 2025
Esther Overmars volgt Hans Middelhoek op als hoofdjury Effie Awards
30 april 2025
ICI Paris XL kiest aidem agency als TikTok-bureau, wil merkpositie versterken onder Gen Z
30 april 2025
Maurice Ouderland: ‘Zonder sterk merk red je het hier in de VS niet’
29 april 2025
Producer Yara Hendriks sluit zich aan bij Hobby
29 april 2025
Talpa Network: 'Verruiming Ster-activiteiten verstoort ernstig de concurrentie'
29 april 2025
Nieuw product. Gelukt? Dyson 02 Probiotic
29 april 2025
TBWA-duo stapt over naar Joe Public
29 april 2025
Vintage kledingwinkel BOAS hangt de vuile was buiten van de kledingindustrie
29 april 2025
Edson Sabajo (Patta) en producer Jack Shore eerste namen op festival Adsterdam
29 april 2025
Mark Ritson: ‘Marketeers zijn verliefd op hun eigen bullshit’
29 april 2025