Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Woordvoerders geven de hakkelende Van der Sar advies
4 uur 13 min
geleden
Woordvoerders geven hakkelende Van der Sar advies
4 uur 13 min
geleden
Ommekeer bij auto’s: tweedehandsje heet voortaan refurbished
4 uur 42 min
geleden
Archipel Academy stelt Eva Klinkert aan als cmo
6 uur 48 min
geleden
Stoppen met ‘woke’ choco-characters van M&M’s blijkt mediastunt
9 uur 1 min
geleden
Het Nederlandse Spot On richt zich puur op audioreclames
10 uur 13 min
geleden
Track & Trace: Frederique Vroom (Project & Licensing Manager)
10 uur 59 min
geleden
Kika lanceert bewustwordingscampagne 'Als ik later groot ben'
12 uur 3 min
geleden
Ontdek de verborgen waarde in het CPG-productportfolio
12 uur 38 min
geleden
Jochem Leegstra: 'Inspiratie is voor mij een continuüm, iets wat altijd aan staat'
13 uur 3 min
geleden
Iris Reshef gaat communicatie NS leiden, rapporteert aan nieuwe topman Wouter Koolmees
15 uur 35 min
geleden
Ace benoemt Rogier de Bruin als executive creative director
26 januari 2023
Ambitieuze online supermarkt Crisp heeft een groot merkenprobleem
26 januari 2023
Onderzoek roemt Hema, Bol.com en G-Star om hun digitale prestaties
26 januari 2023
De ‘war on TikTok' gaan we niet winnen; we zijn er te opportunistisch voor
26 januari 2023
Digital marketingbureau Endeavour lanceert Influencer Brand Radar
26 januari 2023
Grootste spinningmarathon ooit voor onderzoek naar kanker
26 januari 2023
Zalando en Filling Pieces gaan genderless en maatinclusief
26 januari 2023
Masters of Data, Impact, Strategy en The Industry, dit is de AMMA anno 2023
26 januari 2023
Bereid jezelf voor op de toekomst van digital advertising
26 januari 2023
Ziggo gooit reclamecampagne drastisch om: ‘Maak vandaag fantastisch’
26 januari 2023
Robbie Williams brengt eerbetoon aan Felix de Kat in nieuw nummer ‘It’s Great To Be a Cat’
25 januari 2023
Het Brabantse Altena start gebiedspilot plantaardige eiwitten
25 januari 2023
Ogilvy wint internationale pitch van AkzoNobel, Nederlandse hub voor Emea-landen
25 januari 2023
Westland Kaas neemt kaasalternatief 'Kees' over uit failliete boedel
25 januari 2023
De kracht van Contextual Advertising
25 januari 2023
Cryptobeurs Bitvavo ziet affiliatemarketingpartners twijfelen of afhaken
25 januari 2023
Cryptobeurs Bitvavo ziet affiliate partners afhaken: 'We worden misselijk van de communicatie'
25 januari 2023
Matt Lynch start als EMEA ceo van Dept
25 januari 2023
Google aangeklaagd om monopoliepositie op advertentiemarkt
25 januari 2023
Landelijk verbod op fossiele reclames: goed idee?
25 januari 2023
Acast gaat nu ook advertentieruimte in podcasts van Tonny Media verkopen
25 januari 2023
Podcast van de week: Ongeboren Leiders
25 januari 2023
Zo hoopt Publicis Groupe talent te werven via de metaverse
25 januari 2023
Zo verbindt je klanten aan je merk via technologie
25 januari 2023
Actrice en schrijfster Maryam Hassouni wint Issue Award 2023
24 januari 2023
Luistercijfers: NPO Radio 2 voor vijfde jaar op rij best beluisterde zender
24 januari 2023
ANP integreert Pers Support in ANP Business, Jessica de Waal commercieel directeur
24 januari 2023
Martijn de Vreeze: 'Je weet vooraf nooit, zoals bij andere drugs, wat het je gaat kosten'
24 januari 2023
Twitter-eigenaar Musk vindt dat Twitter te veel advertenties toont en belooft dit op te lossen
24 januari 2023
Einde van een tijdperk: de laatste radiocijfers volgens de dagboekmethode
24 januari 2023
Team5pm start na een pilot definitief in Scandinavië
24 januari 2023
Trends in communicatie
24 januari 2023
The pitch itch
24 januari 2023
Zeg het maar, hoe zorgen we ervoor dat pitches beter verlopen?
24 januari 2023
Milka schakelt artiest Snelle in voor nieuwste chocoladecampagne
24 januari 2023
M&M stopt campagne met snoepkarakters, want de rechts-conservatieve man voelt zich bedreigd
23 januari 2023
M&M's stopt campagne met snoepkarakters, want de conservatieve man voelt zich bedreigd
23 januari 2023
Rick Vriesema, Out of Home Masters: ‘Wij zijn geen bureau dat met de hakken klikt’
23 januari 2023
Samenwerken en leren tijdens OMG Fresh Looks
23 januari 2023
Natuurhuisje heeft het lef om tegen heilige huisjes te trappen
23 januari 2023
Guy Grimmelt, Global: ‘Het was het jaar van herstel’
23 januari 2023
‘Lezers willen meer print’, papieren magazine IEX Expert van tweewekelijks naar iedere week
23 januari 2023
Supermarkt-app Crisp neemt maaltijdbox De Krat over
23 januari 2023
Dit zijn de freelancer uurtarieven voor Marketing, Communicatie en Sales in 2022/2023
23 januari 2023
Facebook en Instagram geadviseerd om vrouwentepels niet langer te verbieden
23 januari 2023
Vakantiekeuze steeds meer beïnvloed door kosten
23 januari 2023
McDonald's haakt in op inflatieperikelen met sympathieke outdoorcampagne
23 januari 2023
Dit zijn de winnaars van de Ster Gouden Loeki 2022, vierde kwartaal
23 januari 2023
Hypr wil hét landelijke advertentieplatform worden voor huis-aan-huismedia
23 januari 2023
Diederick Hillenius over zijn favoriete Esprix Winnaar aller tijden
23 januari 2023
Marlene Wickel, Jean Mineur: ‘Het is aandacht die de waardering van klanten oplevert’
22 januari 2023
CommunicatieCongres 2023: De Wereld van Communicatie!
20 januari 2023
De transitie naar biologisch: ‘Niet trots op waar we staan’
20 januari 2023
Media Report 2022: Showheroes meest innovatief én klantgericht
20 januari 2023
Trending deze week: Tiktok’s Voice Filter Movement
20 januari 2023
Elzemieke Olsthoorn stapt over van DPG Media naar Abovo Maxlead
20 januari 2023
Natuurhuisje lanceert merkcampagne met duidelijke boodschap: 'Niet vliegen, wel landen'
20 januari 2023
Natuurhuisje oogst lof met boodschap 'Niet vliegen, wel landen'
20 januari 2023
Talpa, Havas en Snapchat: videomarkt raakt op drift in 2023
20 januari 2023
Conny Braams (Unilever): ‘De vraag naar creativiteit verandert niet’
20 januari 2023
Google-moeder Alphabet snijdt rigoureus in personeelskosten
20 januari 2023
Branddoctors sluit zich aan bij Only
20 januari 2023
Tanja Bom (ABN AMRO): 'Ik ben een enorme ‘lover’'
20 januari 2023
Jean Mineur Mediavision is de grote winnaar van het Media Report 2022
19 januari 2023
Leidend zijn als B2B-merk in 2023? Vergeet duurzaamheid niet op je marketingkalender te zetten
19 januari 2023
Podcast van de week: Kanker.nl
19 januari 2023
Adidas in defensief na uitgekiende guerilla-actie met nep-persbericht
19 januari 2023
PR-bureau NewsLab krijgt driekoppig management met toetreden van Stefan Wilten
19 januari 2023
3 tips voor meer resultaat uit je online advertentie campagnes
19 januari 2023
Loes Meys van Parkmobile naar Maqqie
19 januari 2023
Van single naar ANWB-stelletje
19 januari 2023
Nicole Freid (Hak) aan creatieve industrie: ‘Help biologische sector!’
19 januari 2023
De geheimen in onze gesponsorde artikelen: een tipje van de sluier
19 januari 2023
Silvia van Hooft verruilt TBWA\Neboko voor Alfred, Maurits Denekamp vertrekt
18 januari 2023
Deze vijf gedragtrends voorspelt Accenture voor de komende jaren
18 januari 2023
Dit zijn de 3 genomineerden voor de Issue Award 2023
18 januari 2023
Twitter ziet omzet kelderen en veilt het meubilair, maar verzekert zich wel van adverteerders
18 januari 2023
Albert Heijn groeit onstuimig naar 37 procent marktaandeel
18 januari 2023
Bedrijfsleven start enorme campagne om medewerkers met kanker te steunen
18 januari 2023
Hak stapt volledig over op biologisch
18 januari 2023
Nieuwe aflevering Reclamemuziekpodcast met Syb Terpstra & Daniël Haije
18 januari 2023
Global wint NS-concessie van 370 digitale schermen
17 januari 2023
Imad el Kaka naar KNVB, Tosti Creative haalt Stefan Bothoff binnen
17 januari 2023
ShowHeroes start in Nederland met contextuele advertentievorm voor connected tv
17 januari 2023
Christian Peeters en Geert van Leeuwen worden creatieve directie van Jump! Retail
17 januari 2023
Uitgevers steken dit jaar meer moeite in TikTok, nieuwsbrieven en podcasts
17 januari 2023
Deze risico's kleven er aan adverteren rondom virale video's
17 januari 2023
De redacteur en de reclameromanticus
17 januari 2023
Anne Stokvis is de nieuwe partner van N=5
17 januari 2023
Grote techbedrijven keren zich tegen Google's cookie-alternatief Topics
17 januari 2023
Springbok neemt digitaal-bureau Duke & Grace over
17 januari 2023
Lode Schaeffer over zijn favoriete Esprix Winnaar aller tijden
17 januari 2023
YouTube's nieuwe advertentiebeleid gaat alweer op de schop na klachten van creators
16 januari 2023
RTL en Talpa willen NLziet-abonnement met reclame
16 januari 2023
Pure, Created First, Est en Yellowhawk verder onder de naam Zigt
16 januari 2023
Mike Moolenbel vervangt Kirsten Andres als directeur van NIMA
16 januari 2023
Sire legt het nog eens haarfijn uit: door lief te doen verliezen we elkaar niet
16 januari 2023
Trending deze week: ChatGTP is je nieuwe 'social' creatief
16 januari 2023
Greenpeace maakt gehakt van privévluchten naar het World Economic Forum
16 januari 2023
'Nederland heeft een veel groter probleem dan Harry, en dat is Willem-Alexander zelf'
16 januari 2023
Sony Music Nederland en Portland & Benjamin slaan de handen ineen
16 januari 2023
Kia stapt over van Creature naar Persuade na pitch
16 januari 2023
Talpa brengt advertentieverkoop onder bij Mediahuis om fusie met RTL mogelijk te maken
13 januari 2023
Deze 11 boeken nomineren de Belgen voor Marketing Book of the Year 2022
13 januari 2023
Wat waren de beste exploitanten en mediabureaus van 2022?
13 januari 2023
Koffiedik Kijken 2023: TikTok verdwijnt, tweedehands breekt door en het draait om 'echt'
13 januari 2023
Alle marketing ten spijt lijkt er in Europa voorlopig weinig toekomst voor de 8K-tv
13 januari 2023
Parkeermerk Parkmobile gekild, de app heet nu EasyPark
13 januari 2023
Iglo partnert met RTL-programma Eigen Huis en Tuin: ‘Alle beetjes helpen’
13 januari 2023
Een advertentie om voor te sterven
13 januari 2023
TBWA Nederland benoemt Marc van Eck tot chief growth officer
13 januari 2023
Maarten Bakker: 'Ons vak is doortrokken van fraude en privacyschending op een ongekende schaal'
13 januari 2023
Is de dagbladcampagne van TikTok bedoeld om ouders te helpen of de opinie te beïnvloeden?
12 januari 2023
Abovo Maxlead lanceert zijn eigen tech-label
12 januari 2023
Deze 5 typen organisaties hebben de tegenspraak van Communicatie keihard nodig
12 januari 2023
3 YouTube trends om 2023 te beginnen met een ijzersterke videostrategie
12 januari 2023
'Mis niks'-campagne moet verkeersongelukken door telefoonverslaving onder jongeren terugdringen
12 januari 2023
Na Smoorverliefd komt Interpolis nu met Mis Niks, en opnieuw grijpt het je bij de keel
12 januari 2023
‘Twitter wil gebruikersnamen gaan veilen’
12 januari 2023
‘Energieleveranciers niet goed bereikbaar’
12 januari 2023
IAB Europe mag alternatief TCF-cookietoestemmingsscherm uitrollen
12 januari 2023
Consument gematigd positief over merkactivisme
11 januari 2023
Vengean wint pitch La Vie, en opent persbericht met naam van verliezend bureau
11 januari 2023
Total Design valt in de prijzen bij International Design Awards (IDA)
11 januari 2023
NPO handhaaft maar verlaagt eerste boete voor Ongehoord Nederland
11 januari 2023
‘Prijsvechters krijgen meest last van hogere ticketprijzen’
11 januari 2023
Blijft Google Analytics toegestaan in Nederland? De Autoriteit Persoonsgegevens weet het nog steeds niet
11 januari 2023
Meta legt adverteerders op Instagram nieuwe beperkingen op
11 januari 2023
Podcast van de week: Dagvers
11 januari 2023
DPG Media laat ondernemers eenvoudig regionaal adverteren via advertentieplatform Direct
11 januari 2023
AlleFolders, Nederlands grootste onafhankelijke folderplatform: ‘Partijen zoals wij worden steeds aantrekkelijker’
11 januari 2023
Diana Janssen verruilt data- en marketingbranchevereniging DDMA voor ontwerpersvereniging BNO
11 januari 2023
Stefan Bothoff nieuwe business director Tosti Creative
11 januari 2023
Scheidend DDMA-directeur Diana Janssen: ‘Ik denk dat het vak er alleen maar mooier op wordt’
11 januari 2023
MediaCom wint Nederlandse pitch van Dr. Oetker
10 januari 2023
Waar zijn de reclamemakers met hart voor het vak?
10 januari 2023
Maartje Grossouw nieuwe managing director Qi
10 januari 2023
Ogilvy's creative director Tolga Büyükdoganay: 'Geef me een hengel en ik vang er overal vis mee'
10 januari 2023
RTL en Talpa presenteren plannen aan ACM om fusiebezwaren weg te nemen
10 januari 2023
Ik wil een broodrooster met schroeven. Maak het circulair, of maak het níét
10 januari 2023
YouTube deelt vanaf 1 februari advertentie-inkomsten met Shorts-makers
10 januari 2023
Zalando kiest Dentsu na pitch als mondiaal mediabureau
10 januari 2023
Netflix: abonnement met reclames krijgt meer mogelijkheden voor adverteerders
10 januari 2023
Wees een baken in de storm door je thought leadership naar een hoger niveau te tillen
10 januari 2023
SIRE zet 'gevaar van polarisatie' op publieke agenda in grootschalige campagne
10 januari 2023
Caitrína van Veen (bureau Marble): 'Met een beetje bluf is niets mis'
9 januari 2023
Zo experimenteren marketing- en mediamakers met ChatGPT
9 januari 2023
Hoe je dynamic creative content inzet in een wereld zonder third party data
9 januari 2023
Hoe zorg je als manager voor een complementair marketingteam?
9 januari 2023
Het stormt reacties na item NOS Journaal over stoppende Monica Geuze
9 januari 2023
De nieuwe van T-Mobile: sterk consistent concept, maar waar is dat lekkere deuntje?
9 januari 2023
Tracks & Sync Of The Month met Martin Garrix, Krezip en Louane
9 januari 2023
Mariëlle Rooswinkel verruilt Intergamma voor detacheerder Maandag
9 januari 2023
Holland & Barrett kiest voor N=5, wil positionering in Nederland verstevigen
9 januari 2023
David Snellenberg over zijn favoriete Esprix Winnaar aller tijden
9 januari 2023
Remko Steenbergen van RIVM naar SZW, Daniël Sytsma weg bij Dentsu Creative
8 januari 2023
Raad van State : Kabinet moet gokreclameverbod beter onderbouwen
8 januari 2023
Trending deze week: TikTok onder vuur in Amerika
6 januari 2023
DEPT® stippelt customer journey voor Medela uit via marketplaces
6 januari 2023
Drie jaar ervaring en al senior; hoe de titelinflatie onder creatieven toeslaat.
6 januari 2023
Adformatie 50: Countdown Beste 50 Autoreclames Aller Tijden. De finale!
6 januari 2023
Plus lanceert 'aangepaste prijscampagne' door bureau The Others
6 januari 2023
De Golf van de overleden paus Benedictus XVI is de nieuwe Golf van een rijke Amerikaan
6 januari 2023
Willem van der Schoot stopt na 14 jaar bij Lemz
5 januari 2023
Sander Tacx volgt Daan Zoetmulder op als managing director Wayne Parker Kent
5 januari 2023
Adformatie 50: Countdown Beste 50 Autoreclames Aller Tijden deel 4
5 januari 2023
Campagne over discriminatie woningmarkt onder vuur, kritiek op communicatiekeuzes BZK
5 januari 2023
Makkie en Lara: 'We delen de passie om merken te versterken'
5 januari 2023
Meta krijgt megaboete en moet aanpassingen doorvoeren rondom gepersonaliseerde reclames
5 januari 2023
UM ‘doet ertoe’ voor Oranje Fonds en Dept poetst social media Bissell op
4 januari 2023
Adformatie 50: Countdown Beste 50 Autoreclames Aller Tijden deel 3
4 januari 2023
Aldi viert 50-jarig jubileum met verliefd echtpaar in nieuwe campagne
4 januari 2023
Twitter beëindigt jarenlang verbod op politieke advertenties
4 januari 2023
ModMod start als papieren mannentijdschrift in een uitdagende markt
4 januari 2023
Upfront voegt daad bij woord en deelt 1-ster reviews
4 januari 2023
Wees zuinig met het woord crisis
4 januari 2023
Direct-to-consumer: Doe het goed of doe het niet
4 januari 2023
Joe Public benoemt nieuwe creative directors en business director
4 januari 2023
Provincie Noord-Holland bant reclames voor vlees, vis en fossiele brandstoffen op ruim 500 bushaltes
4 januari 2023
Geen werkplek te gek voor sportsmarketingbureau Tig Sports
4 januari 2023
Adformatie 50: Countdown Beste 50 Autoreclames Aller Tijden deel 2
3 januari 2023
Marktplaats start campagne om tweedehands babyproducten een nieuw leven te geven
3 januari 2023
Microsoft zet in op advertenties in Windows
3 januari 2023
Hoe meet je het succes van je online advertenties?
3 januari 2023
Het beste van 2022 in 10 food- en drinks-campagnes
3 januari 2023
Recordjaar voor Jumbo ondanks negatieve publiciteit
3 januari 2023
Transavia start meerjarige campagne met merkthema 'Een goede reis. Transavia'
3 januari 2023
Dit zijn de 10 best bekeken YouTube-advertenties in Nederland
3 januari 2023
Positioneringstip voor 2023: Wees zo concreet mogelijk
3 januari 2023
NRC Media wordt Mediahuis NRC
3 januari 2023
DDB-trio begint nieuw bureau Hotel L’Amour, Hema eerste klant
2 januari 2023
Van denken naar doen: T-Mobile verandert 'Unlimited'-merkcampagne
2 januari 2023
Adformatie 50: Beste Autoreclames Aller Tijden
2 januari 2023
Senior creative bij Dept, Rita Kuçinskaite : Dansen in de lucht laadt me op en maakt me sterk’
2 januari 2023
Today is Canday en WelikeMilk gaan verder als Today's Milk
2 januari 2023
Arno Otto (Talpa) en Marjon van den Boogert (Snap) spreken bij Minds in Media
2 januari 2023
Kruidvat zet eigen merk centraal in nieuwe besparingscampagne
2 januari 2023
Nudging, de favoriete karikatuur van gedragsverandering
2 januari 2023
Global design chief Daniël Sytsma vertrekt bij Dentsu Creative
2 januari 2023
Tim van der Sijde gaat Cheil Benelux leiden
2 januari 2023
EU-hof: Amazon mogelijk verantwoordelijk voor advertenties van nepproducten
30 december 2022
Reclamemakers zijn tijdelijk 'vuurwerkverkoper' en promoten Feelgood Vuurwerk
30 december 2022
De voors en tegens van shampoo-etiketten; is deze Andrélon nou voor of tégen futloos haar?
30 december 2022
Femke Schavemaker: 'Het zou hilarisch zijn als het niet zo horror was, en doodeng als het niet zo dolkomisch was'
30 december 2022
Best gelezen in 2022: Lidl zwaait buurman uit, Jumbo juicht te vroeg en Zeeman is over-the-top
30 december 2022
Supers, gokken en touroperators: dit zijn de grootste adverteerders van 2022 in Nederland
29 december 2022
Gespot talent Yasmine Schouten: ‘Je kunt nooit digital-savvy genoeg zijn.’
29 december 2022
Lemon Scented Tea start 'crossborder-hub' om Amerikaanse klant beter te bedienen
29 december 2022
Nieuwe eigenaar woonwebwinkel Made.com moet direct 30.000 klanten teleurstellen
29 december 2022
Dit zijn de 11 best gelezen expertblogs op Adformatie van 2022
29 december 2022
NPO legt omroep ON! tweede sanctie op in een jaar tijd
29 december 2022
Albert Heijn lanceert oudjaarscommercial en viert 'als vanouds gezellige jaarwisseling'
29 december 2022
Het ritme van Henk Boersen, de 'drummer' van Glasnost
29 december 2022
Het ritme van Henk Boersen, de 'drummer' van Glasnost
29 december 2022
Campagnepraat blikt terug op 2022: 'Geen iconisch jaar, wel werk gezien dat we zelf hadden willen maken'
29 december 2022
Tikkie stond in 2022 in het teken van eten, boodschappen en post-covid
29 december 2022
Sneak preview C#4: Ethische communicatie onder een vergrootglas
18 mei 2022
Programmadirecteur Folkert Reith verlaat Logeion
18 mei 2022
Samen maken we C-day22
18 mei 2022
Young Logeion 10 jaar: kans op gratis assessment of check-in gesprek
17 mei 2022
De illusie van maakbaarheid volgens keynote C-day22 Lucas De Man
17 mei 2022
‘Praten over muziek is als dansen over architectuur’
11 mei 2022
Ledenonderzoek naar toekomst awards Logeion
11 mei 2022
Tilburg University nieuwe Partner van Centrum Strategische Communicatie
4 mei 2022
Young Logeion viert 10-jarig bestaan
4 mei 2022
Gezocht: Marktonderzoeker om Stichting Oxville te helpen
3 mei 2022
Algemene Ledenvergadering op 19 mei in Utrecht
3 mei 2022
C-day22: sprekers hoofdpodium en talkshows bekend
3 mei 2022
Podcast The Good World met Nelleke Barning
3 mei 2022
Erasmus Universiteit nieuwe partner van Centrum Strategische Communicatie
2 mei 2022
Helft consumenten vindt duurzaamheidscommunicatie ongeloofwaardig
19 april 2022
Vernieuwing BNP-tool officieel van start
7 april 2022
Sneak preview C#3: Communicatie in oorlogstijd
7 april 2022
Young Logeion College Tour weer in volle gang
5 april 2022
SchaalX en Young Logeion bieden frisse blik tijdens online bootcamp
5 april 2022
Unilever te gast in The Good World podcast
5 april 2022
Creatief raakschieten, doe jij het al?
5 april 2022
Uit de klimaatspagaat; doe mee met het CommLab Klimaat
23 maart 2022
De trends in communicatie 2022-2024 tijdens C-day22
23 maart 2022
Rijksbrede dialoog over ethiek in voorbereiding
22 maart 2022
Onder Professoren over ethiek en communicatie
22 maart 2022
Ledenpeiling over de awards van Logeion
22 maart 2022
Nieuwe aflevering The Peer Review: de menselijke maat in communicatie
9 maart 2022
Sander Dorst: 'Netwerkanalyse is niet zo lastig als je zou verwachten'
9 maart 2022
‘Wat doe je als je de klos bent?’ De eerste fysieke Logeion-bijeenkomst van 2022
9 maart 2022
UvA zoekt respondenten voor onderzoek naar rol algoritmes in werving en selectie
8 maart 2022
Nieuwe podcast The Good World werkt aan een betere wereld
3 maart 2022
Sparren over het vak met het buddyprogramma van Young Logeion
23 februari 2022
Vakgroep crisiscommunicatie & issuemanagement is gestart met crisisdialogen
23 februari 2022
Eerbetoon aan Chiel Galjaard: het landschap van overheidscommunicatie anno 2022
23 februari 2022
The Peer Review krijgt vervolg in 2022
23 februari 2022
'Gedegen informatiehuishouding is noodzakelijke voorwaarde voor vertrouwen tussen overheid en burger'
23 februari 2022
Voor Sirous Kavehercy draait het leven om verhalen
23 februari 2022
Een warm gevoel voor duurzaamheid
22 februari 2022
Vacature: Logeion zoekt nieuw bestuurslid
22 februari 2022
'Communicatieprofessionals mogen betekenisgevende rol daadkrachtiger op zich nemen'
9 februari 2022
C-day22 op 23 juni in Spant!
9 februari 2022
Doe mee aan de Europese Communicatiemonitor 2022
9 februari 2022
Win 25.000 euro voor jouw onderzoeksproject
9 februari 2022
Advocate Eva González Pérez wint Issue Award 2022 voor inzet toeslagenaffaire
9 februari 2022
Emma Kemperman nieuwe programmamanager Young Logeion
8 februari 2022
‘Lokale politici hebben weinig aan sociale media’
7 februari 2022