Deze vacature is al ingevuld. Klik op 'vacatures' voor het actuele overzicht.
Voor de provincie Utrecht zoekt Communicatie & Co een allround communicatieadviseur Goedopweg.
Functiebeschrijving
In Goedopweg werken de provincie Utrecht, de gemeenten Utrecht en Amersfoort, Rijkswaterstaat en het ministerie van Infrastructuur & Waterstaat samen aan een goede bereikbaarheid en leefbaarheid van de regio Utrecht. In deze rol pak je de communicatie op van verschillende projecten binnen het programma. Je vertaalt de strategie naar concrete plannen en je voert deze deels zelf uit, deels met je communicatiecollega’s en deels met bureaus. Tevens zet je de interne communicatie op, zodat de vele stakeholders altijd op de hoogte en betrokken zijn. Tot slot bewaak je de planning, de effectiviteit en de kwaliteit van de campagnes en de communicatiemiddelen die hieruit voortvloeien.
Gevraagd
Gezocht wordt een adviseur (HBO Communicatie/ Journalistiek) met minimaal vijf jaar ervaring met interne communicatie en communicatie naar stakeholders. Je hebt ervaring met het begeleiden van on- en offline campagnes. Je schrijft heldere/ beknopte communicatieplannen, je weet de plannen goed te verkopen en je zet de doelgroepen aan tot gedragsverandering. Je weet ook hoe je nieuws moet maken en je draait je hand niet om voor het organiseren van slimme persmomenten voor de verschillende projecten.
Geboden
Middels een aanbesteding wordt een tijdelijke opdracht aangeboden voor de duur van een jaar. Verlenging met maximaal een jaar is mogelijk. 28 tot 32 uur per week. Startdatum: 15 november 2020. Max. uurtarief: 65,- euro (ex. btw/ incl. alle verdere reis- en onkosten). Reageren kan tot en met donderdag 22 oktober 12:00 uur.