Overslaan en naar de inhoud gaan
Communicatie & Co
Hoofdmenu
Home
Vacatures
Inschrijven
Services
Contact
Communicatie Nieuws
Communicatie Nieuws
Van Lanschot Kempen zet podcastserie in voor werkgeversmerk
6 mei 2024
‘Het is hier lekker binnenkomen’, op bezoek bij de P3 Group
6 mei 2024
Omnicom Media Group wint L’Oréal mediapitch in de Benelux
6 mei 2024
Adformatie lanceert podcastserie Brusselse Gangen over Europese verkiezingen
6 mei 2024
Samsung heeft primeur met activatie op retailmedianetwerk Basic-Fit
6 mei 2024
Reclamebestedingen audio stijgen 10,2 procent in het eerste kwartaal
6 mei 2024
Reclamebestedingen audio stijgen 10,2% in het eerste kwartaal
6 mei 2024
Een meer dan smakelijk gekozen en geëxecuteerde combinatie
6 mei 2024
Ad Spend 2024 Insights: de diepte in met Guy Grimmelt
6 mei 2024
Google-rapport deelt lessen en kansen voor Nederlandse (web)winkels
6 mei 2024
SNS, Zeeman en Hornbach genomineerd voor Nima Marketing Company of the Year Award
6 mei 2024
Nieuwe campagne Appelsientje: ‘Altijd het zonnetje in huis’
6 mei 2024
Trending deze week: De man versus de beer
3 mei 2024
Bert Kerkhof en Ivar van den Hove nieuwe creative directors Indie Amsterdam
2 mei 2024
Philips met schikking mogelijk nóg niet verlost van slepende slaapapneu-affaire
2 mei 2024
Het perfecte plaatje volgens Europarcs en meer campagnes
2 mei 2024
Campari breidt drankenportfolio uit met het Franse Courvoisier
2 mei 2024
Verwerven voetbalrechten moet VodafoneZiggo klantbehoud opleveren
2 mei 2024
Een verbod op TikTok komt dichterbij, maar merken blijven het platform trouw
2 mei 2024
Boomerang FT. Opinion: marketingmagie of modemisser?
2 mei 2024
Designbureau Rōnin Amsterdam failliet
2 mei 2024
MediaMarkt en Essent bundelen krachten voor energietransitie
2 mei 2024
Marijke Wiersma managing director Annalect Nederland
2 mei 2024
Adformatie en Boomerang FT. lanceren FT. Opinion
1 mei 2024
Antiplasticprotest bij aandeelhoudersvergadering Unilever
1 mei 2024
Derde van Nederlanders vindt AI-stem in Aldi-reclame onpersoonlijk en onaangenaam
1 mei 2024
5 inzichten na 100 x Podcast van de Week
1 mei 2024
Maken wearables je gezonder?
1 mei 2024
Trending deze week: Worden échte mensen vervangen door AI?
1 mei 2024
Adverteerders kraken AI-advertentietools van Meta: tien keer zo hoge CPM
1 mei 2024
Coen & Sander beginnen maandag 6 mei met hun ochtendshow op Joe
1 mei 2024
Winst Amazon verdrievoudigd, mede dankzij hogere advertentie-inkomsten
1 mei 2024
Candid platform breidt verder uit in Verenigd Koninkrijk met Houston PR
30 april 2024
DPG Media verkoopt ook magazine Tina
30 april 2024
Experimentele nachtcampagne weet 'verstopte' probleemgokkers toch te bereiken
30 april 2024
Het plafond van performance-marketing is bereikt en dat is goed nieuws
30 april 2024
Bumble vernieuwt datingapp en merkidentiteit, compleet met nieuwe campagne
30 april 2024
Alfred wint pitch Leescoalitie
30 april 2024
‘Meer Fawlty Towers in marketing en reclame!’
30 april 2024
Microsoft voegt meer GenAI toe aan zijn advertisingplatform
30 april 2024
Optimaliseer elke fase van je marketingstrategie met generatieve AI
30 april 2024
Dit zijn de 5 genomineerden voor CMO of the Year 2024
30 april 2024
Secrid zet in eerste campagne collega's op een hartverwarmende manier in het zonnetje
30 april 2024
Ster behaalt in 2023 ruim 201 miljoen euro omzet, maar waarschuwt voor forse daling in komende jaren
30 april 2024
Taco Rijssemus vertrekt bij All3Media
30 april 2024
Vonq wint Better Media Award met CO2-neutrale campagne voor Albert Heijn
30 april 2024
Hannes van Raaij lanceert adviesbureau Wavestart
29 april 2024
EU start campagne voor Europese verkiezingen met indrukwekkende film
29 april 2024
Dit zijn de eerste kwartaalwinnaars van de Ster Gouden Loeki 2024
29 april 2024
Fraaie campagne voor treinfans, maar overtuigt het de instapper?
29 april 2024
Wereld Natuur Fonds deelt online dierenfeitjes waar volgers beestachtig goed op gaan
29 april 2024
Nieuwe Dubbelfrisss-campagne: ‘Ontdek je frisse dubbel’
29 april 2024
Zo benut Wehkamp de kracht van post
29 april 2024
Vrouw en Linda. doen gezamenlijke campagne Primark
27 april 2024
Ex-marketeer Frida Boeke over de tijd van haar leven en andere inspiratiebronnen
26 april 2024
SAN maakt finalisten New Kids on the Block bekend
26 april 2024
Fairphone lanceert Fairbuds: duurzame draadloze oordopjes met vervangbare batterijen
26 april 2024
Albert Heijn stort zich met AH Voordeelshop.nl op nog meer non-food met korting
26 april 2024
Aandacht voor palliatieve zorg in Nederland
26 april 2024
Bol laat functie van chief marketing & sustainability officer vervallen
26 april 2024
Nationale-Nederlanden brengt Nederland in beweging en meer campagnes
26 april 2024
Ridiculiseren van klimaatimpact betekent schending van mensenrechten
26 april 2024
Hearst Netherlands reorganiseert opnieuw en wil van sport- en fitnesstitels af
25 april 2024
Booking.com stoot Heineken van troon in Kantar BrandZ Top 30
25 april 2024
Sander Pluijm van UM naar Abovo Maxlead
25 april 2024
Beeckestijn lanceert opleiding tot AI Business Professional
25 april 2024
Boukje Taphoorn verlaat Bol.com
25 april 2024
Koningsdag 2024: lucratief wc-bezoek met Tikkie, koude cocktails van Nespresso en meer activaties
25 april 2024
BVA lanceert programma om ‘positive change’ bij leden te stimuleren
25 april 2024
Purpose marketing: hoe de opmars strandde in opportunisme
25 april 2024
Microsoft voegt advertenties toe aan Windows 11-startmenu, maar je kunt ze uitschakelen
25 april 2024
Google stelt uitfasering third-party cookies in Chrome wéér uit
24 april 2024
AmsterCannes wordt Adsterdam
24 april 2024
Podcast van de week: De Dienst
24 april 2024
Bestuursrechter heeft langer nodig voor uitspraak in zaak FM-kavels Talpa Network
24 april 2024
Henriëtte en Sanne de Jong (Anytime): ‘Dat familiegevoel heeft iedereen hier'
24 april 2024
Kan groei echt ‘groen’ zijn?
24 april 2024
Sanquin en Odido ronden ‘kleurenrelletje’ af met een subliem een-tweetje
24 april 2024
Viaplay lanceert deze zomer goedkoper abonnement met reclames
23 april 2024
X lanceert 'binnenkort' videoplatform dat alternatief voor YouTube moet worden
23 april 2024
Limburgse nieuwsmedia vechten logo-oorlog uit voor rechter
23 april 2024
Spotify ziet advertentie-inkomsten teruglopen, maar boekt toch recordwinst
23 april 2024
Marketingdirecteur Maurine Alma weg bij Just Eat Takeaway
23 april 2024
Auping vertrekt bij Buutvrij om verder te gaan met N=5
23 april 2024
Teun van Leijsen (Stoov): 'Ik wil weten hoe dingen in elkaar zitten'
23 april 2024
Hyundai Nederland kiest na pitch voor Altavia Unite en Mayster
23 april 2024
Oprichters Boomerang dragen bureau over aan nieuw managementteam, ceo Publicis Groupe Nederland krijgt leiding
23 april 2024
Dit zijn de genomineerden voor de San ABC Accenten
23 april 2024
Bijl PR & Proof, Omnicom PR en Weber Shandwick winnen Sabre Award
22 april 2024
Iedere leidinggevende verdient een eigen nar
22 april 2024
Global exploiteert tijdelijk out-of-home postervlakken Rotterdam in afwachting van kort geding
22 april 2024
In memoriam Wim van der Peet: gepassioneerd en resultaatgericht
22 april 2024
De campagne die (nog) geen campagne is
22 april 2024
Skyshowtime biedt abonnement met 4 tot 5 minuten reclame per uur, Paramount doet advertentieverkoop
22 april 2024
Talpa Network laat label Social1nfluencers terugkeren
22 april 2024
Global exploiteert out-of-home postervlakken Rotterdam vanaf 1 mei
22 april 2024
Keurmerk voor influencers gelanceerd, merken als Coca-Cola, Unilever en Heineken stellen het verplicht
22 april 2024
BeInfluence Europe en New Kith kondigen strategisch partnerschap aan
22 april 2024
Dit zijn de winnaars van de YouTube Works Awards 2024
19 april 2024
Martijn Bennis weg bij ANP, Charlotte Fritschy hoofd woordvoering SZW
19 april 2024
Wat er misgaat op LinkedIn en hoe het beter kan
19 april 2024
Mara Janssen: ‘Ik kan goed de pareltjes eruit vissen'
19 april 2024
Unilever zwakt duurzaamheidsdoel voor plastic af, want 'lastig'
19 april 2024
Trending deze week: welke reputatie heeft jouw TikTok-kanaal?
19 april 2024
Formule 1 in Nederland vijf jaar langer bij Viaplay
19 april 2024
Ambassadors over AI: de balans tussen innovatie, ethiek en verantwoordelijkheid
18 april 2024
Lucien Brouwer bestuurslid NPO voor digitale transitie
18 april 2024
BiFi is 'stiekem de lekkerste' en meer campagnes
18 april 2024
Bureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase fuseren
18 april 2024
Niet afschaffen, maar bezuinigen op NPO vinden veel Nederlanders een goed idee
18 april 2024
Bestel nu je kaarten voor de Uitreiking SAN Accenten 2023!
18 april 2024
DPG Media komt met mediamerk voor het bedrijfsleven BusinessWise
18 april 2024
Interpolis (Mis Niks) en D-Reizen bekroond bij Music in Media Awards
17 april 2024
Deniz Horzum, woordvoerder Rob Jetten, stapt over naar communicatiebureau Confidant Partners
17 april 2024
Bestedingen digital advertising stegen 5 procent naar 3,7 miljard in 2023
17 april 2024
Nederlandse AI-startup Verify toont merken online verspreiding en sentiment van afbeeldingen
17 april 2024
AI-startup Verify toont merken online verspreiding en sentiment van afbeeldingen
17 april 2024
'Halal' ligt te gevoelig, bureau gaat verder als '100%'
17 april 2024
Hoe Blue Zones thuishaven zijn voor 100-jarigen
17 april 2024
De ‘nieuwsgierigheidskloof’ en meer must-knows uit het nieuwste boek in de ‘bromvliegreeks’ van Tim den Heijer.
17 april 2024
Bob van Iersel, Global Digital Manager van Heineken over de impact van hun eerste virtueel geproduceerde digitale campagne
17 april 2024
Dier&Recht: veel meer EU-subsidies naar vlees- en zuivelreclame
17 april 2024
Optimaliseren in een fragmenterend medialandschap
17 april 2024
NOC*NSF zet op weg naar de Olympische Spelen duizenden digitale schermen van Global in
17 april 2024
Kamer wil ook op internet geen reclames meer voor online gokken
17 april 2024
Nieuwkomer Kaleido wil de recruitment van creatieven opschudden
17 april 2024
Tricky Tijden – Communiceren tijdens veranderingen
17 april 2024
Wendelmoet Boersema en Karel Smouter vormen hoofdredactie Trouw
16 april 2024
Seema Sharma wordt ECD en partner bij Woedend
16 april 2024
Red ons, Henri Bontenbal
16 april 2024
Marketinglessen van Air Up, de waterfles met geurtjes
16 april 2024
De trend voorbij: de evolutie van CTV
16 april 2024
Nieuwe verzekeraar Zzuper wil dat meer zzp'ers een AOV nemen
16 april 2024
Nieuwe verzekeraar Zzuper wil dat meer zzp'ers een verzekering nemen
16 april 2024
Biologische producten bij Albert Heijn krijgen 'nudgekaartjes'
15 april 2024
Mondverzorgingsmerk Smyle lanceert 'grootste billboard' in strijd tegen plastic
15 april 2024
Zinnenprikkelende McDonald's-outdoorcampagne die werkt als een flirt
15 april 2024
165 nominaties bij Dutch Creativity Awards
15 april 2024
Hans Brouwer, Massive Music: 'Ik mis de rocksterren in de reclame'
15 april 2024
Gerucht: TikTok overweegt AI-influencers in te schakelen voor adverteerders
15 april 2024
Itai Verhoeckx start productiehuis Avril 14th
15 april 2024
Microsoft test advertenties voor apps in het Windows 11-startmenu
15 april 2024
Albert Heijn verrast volgers met creatieve variaties op favoriete producten
14 april 2024
Albert Heijn lanceert rugzak-boodschappentas: ‘handig voor op de fiets’
12 april 2024
Trending deze week: Retention editing, innovatie of overstimulatie?
12 april 2024
Liveblog Cannes: eerste Nederlandse juryleden bekend
12 april 2024
Marianne Kemps maakt overstap van Domino's naar communicatiebureau Bex*
12 april 2024
Esprix Awards presenteert 32 nominaties, uitreiking op 23 mei
12 april 2024
Bingo Liu (OnePlus en Oppo): 'We zetten de community centraal in onze marketing'
12 april 2024
CitySafes vernieuwt merkidentiteit en beeldtaal
12 april 2024
NPO 3 bouwt brug tussen lineair en online middels korte explosies van energie: idents!
12 april 2024
Jildou van der Bijl over uitzonderingen, absurdisten, obsessies, ongemak en kwetsbaarheid
12 april 2024
Dove bindt strijd aan met ‘AI-schoonheid’ in volgende episode ‘Real Beauty’
11 april 2024
Bureauleiders moeten het heft in weer eigen handen nemen
11 april 2024
Maak jij de zorgcirkel rond?
11 april 2024
Co-creatie: Absolut Vodka en Sprite lanceren mixdrankje
11 april 2024
Vertigo 6 stelt nieuwe managing director en creative director aan
11 april 2024
LinkedIn maakt Thought Leader Ads breder beschikbaar
11 april 2024
Het einde van Third-Party cookies: dit is wat je moet weten!
11 april 2024
Nieuwe brand identity Nationale Opera & Ballet moet de emotie raken
11 april 2024
Hoe slapende reus KPN zijn maatschappelijke rol tot leven brengt
11 april 2024
GroupM: mediabestedingen stijgen 5 tot 8 procent in 2024, lineaire kijktijd holt verder achteruit
11 april 2024
De 'kenmerkende geur' van McDonald's en ander campagnenieuws
10 april 2024
Dit zijn de Webby-nominaties met een Nederlands tintje
10 april 2024
Tjeerd Veldhuis (Gulpener): ‘Duurzaamheid is bij bier niet de grootste driver’
10 april 2024
Sterke merken bouwen met archetypes
10 april 2024
‘Je intuïtie kan bedriegen’
10 april 2024
Baukje ter Huurne (NOC*NSF): ‘Balans tussen sport en feest in het TeamNL Huis’
10 april 2024
Fundamenteel onderzoek: instore retailmedia voor een non-endemic merk
10 april 2024
Gillette Intimate weet waarom mannen hun product niet kopen en gebruikt dit in hun voordeel
10 april 2024
Gillette Intimate kent angst mannen en speelt hier slim op in
10 april 2024
Podcast van de week: Redders op Zee
10 april 2024
Experts verwachten bittere juridische pil bij vermeende HubSpot-overname door Google
10 april 2024
Aldi neemt afscheid van voice-over Diederik Ebbinge en introduceert 'AI-stem'
10 april 2024
Holistische blik op Digital Out of Home
10 april 2024
Alfred neemt socialbureau OnSocial over, bureau blijft onder eigen naam opereren
9 april 2024
Deel marketing met jonge mensen!
9 april 2024
Pénélope Mazloumidès naar Zuiver Groep
9 april 2024
In de Koningsdagcommercial van de Staatsloterij staat vriendschap centraal, en een goudvis.
9 april 2024
Inspirerende les Slavernijmuseum: voor draagvlak is geen verdelend, maar een helend verhaal nodig
9 april 2024
Jelmer Wind (Team5pm): 'We doen intussen veel meer dan alleen YouTube'
9 april 2024
Zet je schrap voor de hybride realiteit
9 april 2024
Vrijgegeven documenten geven zeldzaam inkijkje in Instagrams omzet uit advertenties
9 april 2024
Nicky Levinschi wordt ceo van Zigt Nederland
9 april 2024
Creative conference Forward Festival is expanding to Amsterdam
9 april 2024
Ceo van Web Summit keert terug, zes maanden na opstappen vanwege controversiële tweet
8 april 2024
Top-5 food & drinks-campagnes van maart. Plus een opvallende rebrand
8 april 2024
Investeer in de NPO, hef de omroepen op, en Nederland wordt gelukkiger
8 april 2024
TBWA\NEBOKO opent deuren voor divers creatief talent met 'Share The Stage'
8 april 2024
Statiegeld Nederland kiest te makkelijk voor Donnie als ambassadeur
8 april 2024
DDB Amsterdam wint pitch VriendenLoterij en lanceert eerste campagne
8 april 2024